Logo Digitalcare Services, s.r.o.

Asistent obchodného oddelenia

Digitalcare Services, s.r.o.

Miesto práce
Račianska, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou - ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiacPodmienky budú dohodnuté podľa typu a rozsahu úväzku ako aj skúseností uchádzača. Možnosť práce na TPP (čiastočný úväzok/plný úväzok) / živnosť / zmluvu o výkone činnosti. Stabilné a motivujúce podmienky aj nad rámec bežnej odmeny.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame Vám stabilnú a spoločensky prospešnú prácu s fixnou odmenou, pravidelným zvyšovaním mzdy a možnosťou využitia mnohých firemných benefitov a finančných a nefinančných odmien.

Prácu môžete vykonávať nasledovnými spôsobmi:
a) v čase od 8.00-16.30 s možnosťou čiastočnej flexibility podľa vzájomnej dohody
b) možnosť dohodnúť aj skrátený typ úväzku vo vopred dohodnutom rozsahu a časoch.

Staňte sa súčasťou tímu, ktorý aktívne vyhľadáva a spája našich špecialistov s podnikateľmi, ktorí našu pomoc môžu potrebovať.

Naša spoločnosť sa zaoberá komplexným outsourcingom služieb, ktorý pomáha podnikateľom expandovať či už v rámci slovenského, ale aj zahraničného trhu. Správnym mixom služieb prinesieme firme optimalizáciu procesov a úsporu nákladov na jej prevádzku a pomôžeme jej rozvíjať sa na Slovensku i v zahraničí.

♚ Máme 10 rokov skúseností a vlastný interný tím v Bratislave s viac ako 60 špecialistami a 100ky partnerov po celom svete
♚ Sme vekovo rozmanitý tím (privítame vašu mladícku dravosť, ako aj zrelosť skúseností)
♚ Sme slovenská firma a aktívne expandujeme v rámci trhu nielen na Slovensku, ale dokonca po celom svete.

Na internú spoluprácu hľadáme do nášho rozširujúceho sa tímu kolegov, ktorí budu asistovať našim obchodným manažérom.

Preferuje osobu, ktorá má skúsenosť s telefonickým a emailovým kontaktom so zákazníkom a zvládne aktívnu komunikáciu ideálne s B2B (firemným) typom zákazníka.

Náplň práce v skratke:
- Aktívne vyhľadávanie a spracovanie databázy relevantných obchodných partnerov (s možnosťou využitia firemného nástroja Finstat Premium, príp. iné podľa dohody)
- Získavanie údajov a kontaktných osôb na strane zákazníka
- Pomoc s plánovaním programu pre obchodného manažéra
- Administratívna výpomoc pri prípadnom stretnutí so zákazníkom

V prípade aktívneho záujmu a kvalitného plnenia pracovnej náplne ponúkneme možnosť kariérneho rastu, teda zaškolenia na pozíciu produktového špecialistu alebo obchodného manažéra.

Práca je vhodná a po dohode prispôsobiteľná.

Pracovná doba nie je prekážkou ani pre rodičov s deťmi, ktorým umožňujeme špeciálny program pre aktívne rozdelenie pracovnej doby aby mohli svoje deti vyzdvihnúť v škole/škôlke a následné dokončiť časť práce aj z domácnosti a podobne.

Zamestnanecké výhody, benefity

❤️možnosť kariérneho postupu a špecializácie podľa Vašich skúseností a záujmov
❤️čiastočný home-office možný po aktívnom zaškolení
❤️program pre rozdelenie pracovnej doby pre rodičov s deťmi
❤️MULTISPORT karta
❤️predplatné pre online platformy NETFLIX a SPOTIFY
❤️príspevok na dopravu
❤️firemné raňajky
❤️mobilný telefón aj na súkromné účely
❤️príspevok na dovolenku
❤️odborné alebo jazykové vzdelávanie
❤️firemné akcie, teambuildingy aj pre ostatných členov Vašej rodiny
❤️pitný režim & snack bar na firme
❤️príspevok pri narodení dieťaťa

Informácie o výberovom konaní

UCHÁDZAČA PROSÍME ZASLAŤ:

1. CV
2. Odpoveď na otázku "Prečo by sme si mali vybrať práve teba?"
3. Fotografiu

Každému uchádzačovi ďakujeme za prejavený záujem.

Výberové konanie pre vybraných uchádzačov bude prebiehať prostredníctvom online alebo osobného stretnutia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Reprezentatívne a slušné vystupovanie pri telefonickej a celkovo medziľudskej komunikácii
• Prax v oblasti B2B komunikácie je výhodou
• Nemať strach pri potrebe samostatného riešenia úlohy alebo improvizácie
• Kvalitná gramatika pre potreby písania emailov a tvorbu firemných dokumentov bez gramatických chýb

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Digitalcare je podnikateľskou skupinou zloženou z viacerých slovenských ako aj zahraničných spoločností, ktorá sa už viac ako 10 rokov stará o komplexný outsourcing pre podnikateľov a spoločnosti. Zameriavame sa na market development, strategické akvizície pre rast zákazníkov a rast obchodných vzťahov, podporu obchodných a marketingových oddelení, vývoj systémov a optimalizáciu pracovných postupov.

♚ Máme vlastný interný tím viac ako 60 špecialistov + viac ako 100 stabilných partnerov
✈ Klientov zastupujeme v takmer všetkých krajinách sveta.

Sme jedinou spoločnosťou svojho druhu a preto sa neradi porovnávame. Radšej za nás nechávame hovoriť naše výsledky. Viac informácií o nás nájdete na www.digitalcare.sk

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Oddelenie controllingu
E-mail: poslať životopis
ID: 4459663  Dátum zverejnenia: 4.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac