Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník administratívnej podpory / Telefonista v českom jazyku (Práca z domu)
Digitalcare Services, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4 - 7 EUR/hod.
4 - 7 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
PROSÍME ABY SA HLÁSILI UCHÁDZAČI, KTORÍ OVLÁDAJÚ SLOVOM AJ PÍSMOM ČESKÝ JAZYK
Naša spoločnosť poskytuje marketingové a reklamné služby v rámci ktorých vykonávame pre klientov aj inú súvisiacu organizačnú a back-office podporu v daných krajinách.
Hľadáme pomocného pracovníka, ktorý by mal na starosti kontakt so zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi našich klientov, prieskum spokojnosti so službou a výpomoc s koordináciou komunikácie medzi klientom a konečným zákazníkom. Súčasťou práce je aj oslovovanie vybraných spoločností za účelom získania kontaktných údajov na zodpovedné osoby (nejedná sa o priamy predaj avšak obchodnícke a komunikačné zručnosti sú pri takomto type komunikácie žiadúce aby ste sa dopracovali k potrebným informáciám).
Jedná sa o prácu z domu vo vopred dohodnutých objemoch podľa vzájomnych časových možností.
- Prácu je možné vykonávať iba v pracovné dni v časoch 8.00-17.00
- Práca je vykonávana z domu a vyžaduje si na jej výkon tiché prostredie pri telefonovaní.
- Telefón a paušál bude nami samozrejme plne hradený .
- Hľadáme osobu, ktorá bude zodpovedne pristupovať k práci napriek tomu, že sa jedná o prácu z domu, teda bude v dohodnutej dobe aktívne reagovať na emaily a reagovať na telefonické hovory.
- Bezchybná gramatika je taktiež potrebná pretože budete denne písať aj emaily.
- Je potrebné aby bol pracovník komunikatívny a zvládal základnú prácu s počítačom a aktívne samostatné vyhľadávanie údajov na internete.
- Práca je stabilná s potenciálom navyšovania rámcov postupne až na plný úväzok (ak bude záujem z Vašej strany).
Naša spoločnosť poskytuje marketingové a reklamné služby v rámci ktorých vykonávame pre klientov aj inú súvisiacu organizačnú a back-office podporu v daných krajinách.
Hľadáme pomocného pracovníka, ktorý by mal na starosti kontakt so zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi našich klientov, prieskum spokojnosti so službou a výpomoc s koordináciou komunikácie medzi klientom a konečným zákazníkom. Súčasťou práce je aj oslovovanie vybraných spoločností za účelom získania kontaktných údajov na zodpovedné osoby (nejedná sa o priamy predaj avšak obchodnícke a komunikačné zručnosti sú pri takomto type komunikácie žiadúce aby ste sa dopracovali k potrebným informáciám).
Jedná sa o prácu z domu vo vopred dohodnutých objemoch podľa vzájomnych časových možností.
- Prácu je možné vykonávať iba v pracovné dni v časoch 8.00-17.00
- Práca je vykonávana z domu a vyžaduje si na jej výkon tiché prostredie pri telefonovaní.
- Telefón a paušál bude nami samozrejme plne hradený .
- Hľadáme osobu, ktorá bude zodpovedne pristupovať k práci napriek tomu, že sa jedná o prácu z domu, teda bude v dohodnutej dobe aktívne reagovať na emaily a reagovať na telefonické hovory.
- Bezchybná gramatika je taktiež potrebná pretože budete denne písať aj emaily.
- Je potrebné aby bol pracovník komunikatívny a zvládal základnú prácu s počítačom a aktívne samostatné vyhľadávanie údajov na internete.
- Práca je stabilná s potenciálom navyšovania rámcov postupne až na plný úväzok (ak bude záujem z Vašej strany).
Zamestnanecké výhody, benefity
➤ Práca je prispôsobiteľná na základe predchádzajúcej dohody (napr. je možné pracovať vo vopred dohodnuté pracovné dni a vopred dohodnutý počet hodín)
➤ Práca vhodná z domu (je ideálna pre kohokoľvek, kto si dokáže zariadiť priestor na nerušené telefonovanie bez rušivého hluku a hlasov iných osôb)
➤ Mobilný telefón aj na súkromné účely
➤ Odborné alebo jazykové vzdelávanie
➤ Kariérny rast
➤ Zamestnanecké zľavy
➤ Zľavy u obchodných partnerov a klientov (ALZA, Notino, zľavy na oblečenie a iné)
➤ Práca vhodná z domu (je ideálna pre kohokoľvek, kto si dokáže zariadiť priestor na nerušené telefonovanie bez rušivého hluku a hlasov iných osôb)
➤ Mobilný telefón aj na súkromné účely
➤ Odborné alebo jazykové vzdelávanie
➤ Kariérny rast
➤ Zamestnanecké zľavy
➤ Zľavy u obchodných partnerov a klientov (ALZA, Notino, zľavy na oblečenie a iné)
Informácie o výberovom konaní
UCHÁDZAČA PROSÍME ZASLAŤ:
1. CV
2. Odpoveď na otázku "Prečo by sme si mali vybrať práve teba?"
1. CV
2. Odpoveď na otázku "Prečo by sme si mali vybrať práve teba?"
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Internet - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť.
Organizovanosť.
Spoľahlivosť.
Bezchybná gramatika.
Organizovanosť.
Spoľahlivosť.
Bezchybná gramatika.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Viac informácií o nás nájdete na: www.digitalcare.sk
♚ Máme vlastný interný tím viac ako 60 špecialistov + viac ako 100 stabilných a interných partnerov po celom svete.
✈ Klientov zastupujeme v takmer všetkých krajinách sveta.
Digitalcare je primárne slovenskou, komplexnou outsourcingovou spoločnosťou s medzinárodným pôsobením. Už viac ako 10 rokov sa staráme o komplexný outsourcing rôznych služieb pre našich B2B zákazníkov.
Zameriavame sa na market development, podporu podnikania a strategické akvizície pre rast spoločností, projektov a obchodných vzťahov. Okrem na mieru prispôsobovaných podporných aktivít sa zameriavame na poskytovanie marketingového a obchodníckeho outsourcingu. Špecializujeme sa súčasne aj na implementáciu optimalizačných a cost-reduction procesov vrátane automatizácie a tvorby riadiacich a CRM systémov.
Dôveruje nám viac ako 200 zákazníkov, pre ktorých sme zrealizovali niekoľko 1000 samostatných projektov, kde väčšinu z nich realizujeme kontinuálne a dlhodobo.
Sme jedinou spoločnosťou svojho druhu, a preto sa neradi porovnávame. Radšej za nás nechávame hovoriť naše výsledky.
♚ Máme vlastný interný tím viac ako 60 špecialistov + viac ako 100 stabilných a interných partnerov po celom svete.
✈ Klientov zastupujeme v takmer všetkých krajinách sveta.
Digitalcare je primárne slovenskou, komplexnou outsourcingovou spoločnosťou s medzinárodným pôsobením. Už viac ako 10 rokov sa staráme o komplexný outsourcing rôznych služieb pre našich B2B zákazníkov.
Zameriavame sa na market development, podporu podnikania a strategické akvizície pre rast spoločností, projektov a obchodných vzťahov. Okrem na mieru prispôsobovaných podporných aktivít sa zameriavame na poskytovanie marketingového a obchodníckeho outsourcingu. Špecializujeme sa súčasne aj na implementáciu optimalizačných a cost-reduction procesov vrátane automatizácie a tvorby riadiacich a CRM systémov.
Dôveruje nám viac ako 200 zákazníkov, pre ktorých sme zrealizovali niekoľko 1000 samostatných projektov, kde väčšinu z nich realizujeme kontinuálne a dlhodobo.
Sme jedinou spoločnosťou svojho druhu, a preto sa neradi porovnávame. Radšej za nás nechávame hovoriť naše výsledky.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4434873
Dátum zverejnenia: 29.9.2022
2022-09-29
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Pomocný pracovník, Referent Spoločnosť: Digitalcare Services, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.