Digital Researcher

DIGILINE, spol. s .r.o.

Miesto práce
Panónska cesta 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2018
Ponúkaný plat (brutto)
Dohodou.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme najväčšia online mediálna agentúra na Slovensku a hľadáme kolegyňu alebo kolegu na strategickú pozíciu s ambíciou aktívne sa podieľať na rozvoji agentúry a inováciách v oblasti online médií.

Náplňou tvojej práce bude:
• Organizácia zdrojov dát agentúry a procesov ich spracovania.
• Sledovanie trendov v online médiách.
• Príprava a aktualizácia online landscape.
• Benchmarking online kanálov a porovnanie s tradičnými médiami.
• Spolupráca so strategickým oddelením materskej spoločnosti Unimedia.
• Strategické reporty pre veľkých klientov.
• Analýzy, stratégie a hypotézy pre kampane a tendre.
• Desk Research.
• Komunikácia s klientami (vrátane osobného stretávania sa).
• Edukácia kolegov a klientov.

Základné požiadavky na pozíciu:
• Rozumieš a máš skúsenosti s analytikou a zberom údajov z online prostredia.
• Rád/a pracuješ s číslami a hľadáš súvislosti.
• Anglický jazyk a MS Excel na pokročilej úrovni.

Výhodou je:
• Práca v prieskumnej alebo mediálnej agentúre, spájanie a prepájanie off-line a online sveta.
• Znalosť výskumov AIMmonitor (gemiusExplorer), MML.
• Dobrá až výborná znalosť Google Analytics.
• Skúsenosť s nástrojmi gemiusDirectEffect, AdForm, AdWords, Facebook Ads.
• Skúsenosť s atribučným modelovaním - vplyv jednotlivých online kanálov na výsledok kampane (napr. systém Roivenue).
• Schopnosť používať štatistické metódy a nástroje
• Skúsenosť s prezentáciami na verejných podujatiach a písanie blogov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• účasť na kvalitných konferenciách a školeniach
• 13. a 14. plat
• naviac 2 dni dovolenky, 15 dní plateného zdravotného voľna, skrátený letný čas
• poukážky na relax, kultúru a ďašie benefity
• pravidelné agentúrne raňajky
• notebook a mobilný telefón

Informácie o výberovom konaní

Trvalý pracovný pomer.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ideálne reklama alebo médiá, ale nie je podmienkou.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - expert
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Google Analytics - základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Chrakterizuje ťa:
• chceš sa samostatne rozvíjať v oblasti online merania a výskumov,
• máš dobré komunikačné a prezentačné schopnosti,
• si spoľahlivý/á so zmyslom pre detail,
• deadline je pre teba motiváciou a nie nepriateľom :)
• máš rád/rada aj svoj súkromný život.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Digiline je jediná čistokrvná online mediálna agentúra na Slovensku s absolútnym zameraním na túto oblasť. Pracujeme s plným nasadením, sledujeme aktuálne trendy a udržiavame si pozíciu lídra.

Digiline vznikol ako dcérska spoločnosť dvoch lídrov v prostredí mediálneho nákupu – spoločnosti Unimedia, dlhodobej jednotky medzi mediálnymi agentúrami a CORE 4, jednej z prvých online agentúr.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

DIGILINE, spol. s r. o.
Panónska cesta 7
851 04 Bratislava
http://digiline.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Tomáš Gregor
Tel.: +421 911 332 010
E-mail: poslať životopis
ID: 3233137   Dátum zverejnenia: 29.11.2017