Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory zákazníkov so skúsenosťou v zdravotníctve
Diagnose.me a. s.
Miesto práce
Zochova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Zochova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac
Od 1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme špecialistu podpory zákazníkov, ktorý bude kontaktným bodom pre našich klientov. Stručná náplň práce:
- Každodenná komunikácia s klientmi
- Podpora klientov počas procesu poskytovania našich služieb, pomoc s riešením akýchkoľvek problémov, ktoré sa môžu vyskytnúť
- Každodenná komunikácia s odborníkmi, lekármi a coachami, s ktorými spolupracujeme
- Organizovanie stretnutí medzi klientmi a odborníkmi, plánovanie online konzultácií a MRI vyšetrní pre našich klientov
- Starostlivosť o Back Office a administráciu klientskych prípadov
- V prípade potreby zasielanie lekárskych dokumentov na preklad
- Odpovedanie na otázky klientov prostredníctvom e-mailu, živého chatu alebo telefonicky
- Znalosti slovenského a anglického jazyka sú nutné. Znalosť rumunského / bulharského / maďarského / chorvátskeho jazyka je vítaná.
- Každodenná komunikácia s klientmi
- Podpora klientov počas procesu poskytovania našich služieb, pomoc s riešením akýchkoľvek problémov, ktoré sa môžu vyskytnúť
- Každodenná komunikácia s odborníkmi, lekármi a coachami, s ktorými spolupracujeme
- Organizovanie stretnutí medzi klientmi a odborníkmi, plánovanie online konzultácií a MRI vyšetrní pre našich klientov
- Starostlivosť o Back Office a administráciu klientskych prípadov
- V prípade potreby zasielanie lekárskych dokumentov na preklad
- Odpovedanie na otázky klientov prostredníctvom e-mailu, živého chatu alebo telefonicky
- Znalosti slovenského a anglického jazyka sú nutné. Znalosť rumunského / bulharského / maďarského / chorvátskeho jazyka je vítaná.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zdravotnícke vzdelanie, pracovné skúsenosti v oblasti zdravotníctva a zdravotnej starostlivosti
- výborné komunikačné zručnosti a schopnosť efektívne riešiť problémy
- flexibilita a chuť učiť sa nové veci
- záväzok k nášmu poslaniu zlepšovať prístup k vysokokvalitnej zdravotnej starostlivosti
- Obsluhujeme klientov z celého sveta, no najväčšie klientske základne sú na Slovensku, v Bulharsku, Rumunsku, Chorvátsku, Ukrajine, Maďarsku. Znalosť slovenčiny a angličtiny je nutná a bolo by veľkou výhodou, ak by ste ovládali aj niektorý z týchto jazykov: bulharčina, rumunčina, chorváčtina, maďarčina.
- výborné komunikačné zručnosti a schopnosť efektívne riešiť problémy
- flexibilita a chuť učiť sa nové veci
- záväzok k nášmu poslaniu zlepšovať prístup k vysokokvalitnej zdravotnej starostlivosti
- Obsluhujeme klientov z celého sveta, no najväčšie klientske základne sú na Slovensku, v Bulharsku, Rumunsku, Chorvátsku, Ukrajine, Maďarsku. Znalosť slovenčiny a angličtiny je nutná a bolo by veľkou výhodou, ak by ste ovládali aj niektorý z týchto jazykov: bulharčina, rumunčina, chorváčtina, maďarčina.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Diagnose.me vzniklo pred jedenástimi rokmi ako start-up, ktorý bol niekoľkokrát medzinárodne ocenený.
Poskytujeme služby v oblasti telemedicíny a v prudko rastúcom segmente digital health.
Platforma Diagnose.me ponúka konzultovanie s uznávanými medzinárodnými špecialistami či služby Personalizovaná Onkológia, Lekár na telefóne, aplikáciu AIDA a ďalšie.
Skrz naše partnerstvá s top bankami a poisťovňami pôsobíme na trhoch strednej a východnej Európy a strednej Ázie a rýchlo expandujeme do nových regiónov.
Hľadáme šikovných mladých ľudí, ktorí zdieľajú našu víziu, že prístup k najlepšej zdravotnej starostlivosti nemá byť iba pre vyvolených a že technológie môžu zásadne zmeniť náš prístup k zdraviu.
Chceš sa stať súčasťou Diagnose.me a pomôcť nášmu dynamickému rastu, si ochotný ukázať svoje zručnosti a učiť sa nové? Chceme sa s tebou stretnúť!
Poskytujeme služby v oblasti telemedicíny a v prudko rastúcom segmente digital health.
Platforma Diagnose.me ponúka konzultovanie s uznávanými medzinárodnými špecialistami či služby Personalizovaná Onkológia, Lekár na telefóne, aplikáciu AIDA a ďalšie.
Skrz naše partnerstvá s top bankami a poisťovňami pôsobíme na trhoch strednej a východnej Európy a strednej Ázie a rýchlo expandujeme do nových regiónov.
Hľadáme šikovných mladých ľudí, ktorí zdieľajú našu víziu, že prístup k najlepšej zdravotnej starostlivosti nemá byť iba pre vyvolených a že technológie môžu zásadne zmeniť náš prístup k zdraviu.
Chceš sa stať súčasťou Diagnose.me a pomôcť nášmu dynamickému rastu, si ochotný ukázať svoje zručnosti a učiť sa nové? Chceme sa s tebou stretnúť!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4395499
Dátum zverejnenia: 18.11.2022
2022-11-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Diagnose.me a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac