Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA

Účtovník/ Účtovníčka Bankových Operácii s Anglickým príp. Nemeckým jazykom
Spracováva vybrané časti účtovníctva bankových operácií pre koncernové spoločnosti Deutsche Telekom skupiny.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 450 EUR/mesiac
Informácie
O pracovnom mieste
Ide pozíciu v skúsenom, 20+ člennom účtovnom tíme pre bankové operácie so zabehnutými procesmi a zdokumentovanými pracovnými postupmi. Práca bude zameraná na spracovanie podkladov medzinárodných klientov v rámci Deutsche Telekom skupiny.• Zabezpečenie denného spracovania bankových výpisov (účtovanie, párovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich platieb) v SAP
• Odsúhlasovanie a čistenie (clearing) bankových účtov na dennej báze v SAP
• Príprava manuálnych platieb cez bankový systém
• Kontrola a odsúhlasenie platobných parametrov a termínov pre národné i medzinárodné účtovné okruhy
• Kontrola platobných návrhov
• Nezávisle vykonáva analýzu dvojitých platieb a analýzu zliav a iniciuje opatrenia
• Uzávierkové práce podľa pokynov nadriadeného
• Kontrola zaznamenávania a príprava dokumentov potrebných pre audítorov, vykonávanie interných kontrol
• Komunikácia s internými i externými klientami (podľa potreby, prevažne mailom)
• Spracovanie komplexnejších požiadaviek na clearing účtov a poskytovanie návrhov riešení súvisiacich problémov
• Podávanie návrhov na zlepšenie procesov vykonávaných na oddelení Bankových operácií, spolupráca s procesným manažérom
• Participácia na migráciách spoločností, príprava a aktualizácia potrebnej dokumentácie súvisiacej s migráciami (vrátane testovania)
• Príprava a aktualizácia interných smerníc (pokynov), poskytovanie školení špecifických pre jednotlivé procesy
• Práca na analytických, reportingových a iných úlohách súvisiacich s agendou v zmysle požiadaviek nadriadeného
V prípade kandidát ovláda len anglický jazyk – spracovávaná agenda bude z oblasti medzinárodných klientov. V prípade, že kandidát okrem anglického ovláda aj nemecký jazyk, spracovávaná agenda bude v oblasti nemeckých klientov.
V závislosti od skúseností a seniority kandidáta pozícia bude obsadzovaná na úrovni medior (mzda od 1 450 EUR brutto) alebo na úrovni senior (mzda od 1 550 EUR brutto).
Pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý sa chce kariérne posunúť – z juniorskej na medior úroveň, alebo z medior úrovne na seniora.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka.
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia alebo Účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovednosť a precíznosť
• Orientácia na detail
• Vysoká orientácia na kvalitu
• Veľmi dobré komunikačné zručnosti
• Orientácia na zákazníka
• Ochota učiť sa nové veci
• Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí a tíme
Skúsenosti:
•Znalosť procesov a postupov v oblasti účtovníctva, príp. účtovania bankových operácií, praktické skúsenosti v oblasti účtovníctva aspoň 2 roky, počítame aj adekvátnu prax počas štúdia.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk- pokročilý (B2)
Nemecký jazyk- pokročilý (B2)- výhodou
PC zručnosti:
• Znalosť SAP – aspoň základy
• MS Office – Excel/Work/Outlook - Bežný užívateľ
• Orientácia na detail
• Vysoká orientácia na kvalitu
• Veľmi dobré komunikačné zručnosti
• Orientácia na zákazníka
• Ochota učiť sa nové veci
• Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí a tíme
Skúsenosti:
•Znalosť procesov a postupov v oblasti účtovníctva, príp. účtovania bankových operácií, praktické skúsenosti v oblasti účtovníctva aspoň 2 roky, počítame aj adekvátnu prax počas štúdia.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk- pokročilý (B2)
Nemecký jazyk- pokročilý (B2)- výhodou
PC zručnosti:
• Znalosť SAP – aspoň základy
• MS Office – Excel/Work/Outlook - Bežný užívateľ
Benefity
ktoré rozmaznajú
• Ročný bonus• Plne hradené stravné lístky
• Voliteľné benefity: Cafeteria/Multisport karta
• Sick days
• Športový klub & dni zdravia
• Letná a zimná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Referral program
• Employee Assistance Program (EAP) – Psychologické, právne a finančné poradensto
Informácie
o výberovom konaní
CV posielať v angličtine a v prípade znalosti nemčiny – aj po nemecky.
Snažíme sa o rovnosť príležitostí v zamestnaní aj pri poskytovaní primeraných podmienok pre všetkých uchádzačov a uchádzačky so zdravotným postihnutím.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka a náplň práce zaujali, budeme radi, ak nás pred zaslaním žiadosti dôverne informujte o Vašich špeciálnych potrebách k plnohodnotnej účasti na pohovore na emailovej adrese [email protected]
Snažíme sa o rovnosť príležitostí v zamestnaní aj pri poskytovaní primeraných podmienok pre všetkých uchádzačov a uchádzačky so zdravotným postihnutím.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka a náplň práce zaujali, budeme radi, ak nás pred zaslaním žiadosti dôverne informujte o Vašich špeciálnych potrebách k plnohodnotnej účasti na pohovore na emailovej adrese [email protected]
ID: 4577295
Dátum zverejnenia: 4.9.2023
2023-09-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Finančný analytik, Účtovník Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac