DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA

PTP Nákupca

Procesovanie určených úloh v rámci Procure To Pay (PTP) divízie pre spoločnosti patriace pod skupinu Deutsche Telekom.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac

Informácie
O pracovnom mieste

Poskytuje služby v oblasti nákupu s orientáciou na administráciu v rámci globálneho nákupu:

• Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
• Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
• Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
• Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
• Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany.
• Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
• Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd level support) požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
• Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
• Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko- odberateľské vzťahy).
• Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
• Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
• Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
• Pozná produktové portfólio.
• V rámci pridelenej agendy vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi.
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 300 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Čo od kandidáta
očakávame

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technická alebo ekonomická oblasť

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

PC zručnosti:
• MS Office – Excel – pokročilý
• MS Office – Word – pokročilý
• MS Office – Outlook – pokročilý
• SAP – výhodou

Iné požiadavky:
• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
• Flexibilita a schopnosť reagovať dobre pod tlakom
• Proaktívny prístup
• Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
• Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
• Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov k úspešnému uzatvoreniu
• Skúsenosti s vyjednávaním
• Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
• Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“, prinášať návrhy k procesným zlepšeniam

Benefity
ktoré rozmaznajú

• Ročný bonus
• Plne hradené stravné lístky
• Voliteľné benefity: Cafeteria/Multisport karta
• Sick days
• Športový klub & dni zdravia
• Letná a zimná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Referral program
• Podpora nielen z HR oddelenia, ale i z manažmentu
• Kompletné zaškolenie v rámci sourcingu
• Možnosť kariérneho rozvoja v rámci spoločnosti.
ID: 4354741  Dátum zverejnenia: 16.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac