Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Nákupca/ Nákupkyňa s nemeckým jazykom
Miesto práce
Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Informácie
O pracovnom mieste
Účel pozície: Procesovanie určených úloh v rámci Procure To Pay (PTP) divízie pre spoločnosti patriace pod skupinu Deutsche Telekom.
Pracovná náplň:
Poskytuje služby v oblasti nákupu s orientáciou na administráciu v rámci globálneho nákupu:
- Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
- Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
- Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
- Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
- Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov -nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany.
- Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
- Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd level support) požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
- Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
- Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko odberateľské vzťahy).
- Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
- Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
- Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
- Pozná produktové portfólio.
- Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
- Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 100 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Pri skrátenom/ polovičnom úväzku je ponúkaná mzda od 550€
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technická alebo ekonomická oblasť
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti: vítaná skúsenosť v oblasti operatívneho nákupu, prípadne v zákazníckom servise, v oblasti predaja a skúsenosť s vyjednávaním
Jazykové znalosti:
Nemecký jazyk (B2)
PC zručnosti:
MS Office – Excel – pokročilý
MS Office – Word – pokročilý
MS Office – Outlook – pokročilý
SAP – výhodou
Iné požiadavky:
- Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
- Proaktívny prístup
- Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
- Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
- Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov k úspešnému uzatvoreniu
- Skúsenosti s vyjednávaním
- Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
- Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“, prinášať návrhy k procesným zlepšenia
Jazykové znalosti:
Nemecký jazyk (B2)
PC zručnosti:
MS Office – Excel – pokročilý
MS Office – Word – pokročilý
MS Office – Outlook – pokročilý
SAP – výhodou
Iné požiadavky:
- Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
- Proaktívny prístup
- Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
- Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
- Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov k úspešnému uzatvoreniu
- Skúsenosti s vyjednávaním
- Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
- Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“, prinášať návrhy k procesným zlepšenia
Benefity
ktoré rozmaznajú
• Ročný bonus• Plne hradené stravné lístky
• Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
• Zľava na vybrané Telekom produkty
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Cafeteria benefitový systém/Multisport karta
• Personal days
• Športový klub a Dni zdravia
• Teambuildingy, letná a Vianočná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Odmena za odporučenie nových zamestnancov
• Flexibilný pracovný čas
• Benefity pre rodičov (príspevok pri narodení dieťaťa, mobilný telefón počas materskej dovolenky)
Informácie
o výberovom konaní
Snažíme sa o rovnosť príležitostí v zamestnaní aj pri poskytovaní primeraných podmienok pre všetkých uchádzačov a uchádzačky so zdravotným postihnutím.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka a náplň práce zaujali, budeme radi, ak nás pred zaslaním žiadosti dôverne informujte o Vašich špeciálnych potrebách k plnohodnotnej účasti na pohovore na emailovej adrese [email protected]
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka a náplň práce zaujali, budeme radi, ak nás pred zaslaním žiadosti dôverne informujte o Vašich špeciálnych potrebách k plnohodnotnej účasti na pohovore na emailovej adrese [email protected]
ID: 4213202
Dátum zverejnenia: 24.5.2023
2023-05-24
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac