Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Pracovník kontaktného centra s poľským jazykom (študentská brigáda/skrátený úväzok)
Miesto práce
Legionárska 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Asap
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca.
Informácie
O pracovnom mieste
Na oddelení PTP (Procure to Pay) hľadáme do tímu kompetenčného centra nového kolegu na pozíciu skráteného úväzku alebo študentskej brigády. Náplň práce:
• Komunikácia so zákazníkom - sprostredkovanie a riešenie požiadaviek od zákazníkov prostredníctvom tiketového systému, prípadne emailom/telefonicky s aktívnym využitím poľského jazyka.
• Administratívna podpora oddelenia a úkony v systéme:
- Možnosti úpravy ceny na faktúre
- Migrácia starých nákupných objednávok
- Riešenie všeobecných otázok ohľadne faktúr a migrácie nákupných objednávok
- Podpora zákazníka s pripojením a používaním SAP systému
• Iné administratívne úlohy pridelené vedúcim tímu.
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 4,50 EUR/hod. brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Požadovaná prax
Zákaznícka podpora alebo účtovanie došlých faktúr - výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť poľského jazyka podmienkou.
• Skúsenosť s prácou v call centre je výhodou.
• Zodpovednosť a orientácia na detail.
• Ochota pomáhať a riešiť problémy.
• Schopnosť rýchlo sa naučiť a pochopiť relevantné procesy.
• Schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie.
• Osobná preferencia pracovať s ľuďmi.
• Veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti.
• Telefonický prejav na úrovni.
• Skúsenosť s prácou v call centre je výhodou.
• Zodpovednosť a orientácia na detail.
• Ochota pomáhať a riešiť problémy.
• Schopnosť rýchlo sa naučiť a pochopiť relevantné procesy.
• Schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie.
• Osobná preferencia pracovať s ľuďmi.
• Veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti.
• Telefonický prejav na úrovni.
Benefity
ktoré rozmaznajú
• Plne hradené stravné lístky v hodnote 4 EUR za každý odpracovaný deň.• Odmena za odporučenie nových zamestnancov.
• Flexibilný pracovný čas.
• Teambuildingy.
ID: 4039057
Dátum zverejnenia: 17.5.2021
2021-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4,5 EUR/hod.