1 100 EUR
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA

PTP Nákupca s gréckym jazykom

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto)
od 1100 EUR

Informácie
O pracovnom mieste

Do nášho Gréckeho tímu hľadáme nákupcu so znalosťou Gréckeho jazyka.

Náplň práce:
• Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
• Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
• Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
• Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
• Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany.
• Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
• Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd level support) požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
• Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
• Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko-odberateľské vzťahy).
• Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
• Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
• Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
• Pozná produktové portfólio.
• V rámci pridelenej agendy vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi.
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1100 EUR brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Čo od kandidáta
očakávame

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, Humanitné, Technické

Jazykové znalosti

Grécky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra - výhoda
• Flexibilita a schopnosť reagovať dobre pod tlakom
• Proaktívny prístup
• Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
• Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
• Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov
k úspešnému uzatvoreniu
• Skúsenosti s vyjednávaním
• Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
• Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“,
prinášať návrhy k procesným zlepšeniam

Benefity
ktoré rozmaznajú

• Bonus do výšky 5% ročného príjmu
• Plne hradené stravné lístky v hodnote 4 €
• Flexibilný pracovný čas (Core time od 9:00 - 14:00)
• Doba neurčitá po skúšobnej dobe (3 mesiace)
• Program Learn other Language
• Sick days 2 dni
• Športový klub & dni zdravia
• Voliteľné benefity (Cafeteria)/Multisport karta
• Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
• Odborný a osobnostný rast - pravidelné odborné IT vzdelávanie
ID: 3705764   Dátum zverejnenia: 12.8.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1100 EUR