Zažime to spolu.

Office Assistant/Receptionist

  • Bratislava
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kandidát na túto pozíciu by bol zodpovedný za spracovávanie administratívnych požiadaviek a požiadaviek súvisiacich s office manažmentom.

Náplň práce:
• Zabezpečuje chod recepcie (office hours 8:00 – 16:00)
• Office manažment
• Objednáva kancelárske potreby
• Spravuje Onboarding databázu nových zamestnancov, spolupodieľa sa na príprave onboardingu (PC, NTB, mobil, TIKS-karty)
• Uvádza návštevy
• Zabezpečuje organizáciu porád, stretnutí a podujatí
• Spracováva zmluvy a je kontaktnou osobou pre poskytovateľov vybraných služieb (napríklad - tlačiarne, skenery, stravné lístky, služobné autá, vizitky)
• Vykonáva ďalšie súvisiace činnosti podľa pokynov nadriadeného

Ponúka mzda pre túto pozíciu je od 950 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - základy

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné požiadavky:
• zodpovednosť a precíznosť
• orientácia na detail
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• orientácia na zákazníka

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3518064   Dátum zverejnenia: 4.2.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   950