DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA

Office Assistant/Receptionist

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacZverejnená mzda je minimálna možná ponuka.

Informácie
O pracovnom mieste

Hľadáme k nám office managera/recepčného na pozíciu kde by bol zodpovedný za spracovávanie administratívnych požiadaviek a požiadaviek súvisiacich s office manažmentom.

Náplň práce:
• Zabezpečuje chod recepcie (office hours 8:00 – 16:00)
• Office manažment
• Objednáva kancelárske potreby
• Spravuje Onboarding databázu nových zamestnancov, spolupodieľa sa na príprave onboardingu (PC, NTB, mobil, TIKS-karty)
• Uvádza návštevy
• Zabezpečuje organizáciu porád, stretnutí a podujatí
• Spracováva zmluvy a je kontaktnou osobou pre poskytovateľov vybraných služieb (napríklad - tlačiarne, skenery, stravné lístky, služobné autá, vizitky)
• Vykonáva ďalšie súvisiace činnosti podľa pokynov nadriadeného

Ponúka mzda pre túto pozíciu je od 1000 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Čo od kandidáta
očakávame

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné požiadavky:
• zodpovednosť a precíznosť
• orientácia na detail
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• orientácia na zákazníka
ID: 3518064  Dátum zverejnenia: 27.11.2019  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac