Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
CUF Špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom
Miesto práce
Moldavská cesta, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiac950 €
Informácie
O pracovnom mieste
Názov pozície: Špecialista zákazníckej podporyNadriadený: Vedúci tímu zákazníckej podpory
Účel práce: Spracovanie telefonických a písomných požiadaviek obchodnych zákazníkov a poskytovanie excelentnej zákazníckej podpory.
Obsah práce:
• Spracovanie prichádzajúcich zákazníckych požiadaviek a poskytovanie relevantných odpovedí
• Zisťovanie požiadaviek a potrieb zákazníkov
• Prieskum, analýza a sprostredkovanie požadovaných informácií
• Identifikácia problémov a návrh rôznych možností ich riešenia
• Eskalácia nevyriešených požiadaviek
• Poskytovanie príslušnej asistencie zodpovedajúcej interným pravidlám a procedúram
• Udržiavanie aktuálnych údajov v databázach
• Pravidelné vzdelávanie a účasť na odborných tréningoch
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 950 EUR brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
Počítačové znalosti:
• Užívateľská praktická skúsenosť s PC
Jazyk
• Nemecký jazyk C1
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesionálny prístup aj v náročných a stresovych situáciách
• Schopnosť budovať dobré medziľudské vzťahy
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
Doplňujúce info
• Pracovné časy: Pondelok – Piatok 8:00 – 20:00, Sobota 8:00-14:00 (po pilotnej fáze projektu)
• Príplatok ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
Počítačové znalosti:
• Užívateľská praktická skúsenosť s PC
Jazyk
• Nemecký jazyk C1
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesionálny prístup aj v náročných a stresovych situáciách
• Schopnosť budovať dobré medziľudské vzťahy
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
Doplňujúce info
• Pracovné časy: Pondelok – Piatok 8:00 – 20:00, Sobota 8:00-14:00 (po pilotnej fáze projektu)
• Príplatok ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
Benefity
ktoré rozmaznajú
- Plne hradené stravné lístky- Sick days
- Športový klub & dni zdravia
- Voliteľné benefity (Cafeteria)
- Letná a zimná zamestnanecká party
- Možnosť kariérneho rastu
- Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
- Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
- Program odporučenia nových zamestnancov za odmenu
ID: 3466504
Dátum zverejnenia: 1.7.2019
2019-07-01
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 EUR/mesiac950 €