Zažime to spolu.

Group leader zákazníckej podpory s nemeckým jazykom

  • Košice
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Názov pozície: Group leader zákazníckej podpory

Nadriadený: Head of Service line

Účel práce: Riadenie a rozvoj zvereného oddelenia zákazníckej podpory v Košiciach

Obsah práce:

• Funkčné a disciplinárne riadenie 50+ zamestnancov
• Vedenie, organizácia a koordinácia komplexných aktivít zvereného oddelenia
• Rozoznávanie obchodných príležitostí
• Presadzovanie transformácie a digitalizácie
• Implementácia a ďalší rozvoj robotizácie (FEA)
• Implementácia nearshore stratégie
• Vytváranie a rozvoj medzinárodných vzťahov s internými zákazníkmi oddelenia
• Prevzatie zodpovednosti za porozumenie požiadaviek klienta
• Operatívne riadenie dennej činnosti organizácie a riešenie kritických situácií medzi oddeleniami, návrhy a presadzovanie vhodných riešení

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je 2 300 € brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekomonika

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v ekonomickej oblasti

Skúsenosti
• Min. 3 roky zodpovedajúcej skúsenosti v oblasti zákaznickej podpory

Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk B2/C1
• Slovenský jazyk B2/C1

Počítačové znalosti
• MS Office – pokročilý

Ostatné požiadavky
• 3+ rokov skúseností v oblasti manažmentu a skúsenosť s riadením veľkých projektov
• Niekoľkoročná skúsenosť v korporácii v rámci rôznych oddelení a segmentov
• Silné koncepčné a analytické myslenie
• Výborné komunikačné zručnosti, schopnosť pracovať v rámci tímu
• Vyjednávacie schopnosti a pokročilá schopnosť robiť strategické rozhodnutia
• Schopnosť vytvárať pracovné prostredie a vzťahy založené na dôvere
• Dobré porozumenie nákladových zložiek
• Vysoká úroveň osobnostnej integrity a výnimočný príklad správania sa v súlade s princípmi
a etickým kódexom spoločnosti
• Schopnosť rozoznávať potenciál jednotlivých zamestnancov
• Nezávislý a štrukturovaný prístup k práci
• Schopnosť pracovať pod tlakom
• Ochota pracovať v medzinárodnom a kultúrne senzitívnom prostredí

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3466368   Dátum zverejnenia: 9.8.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   2 300