Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Group leader zákazníckej podpory s nemeckým jazykom
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 €
Informácie
O pracovnom mieste
Názov pozície: Group leader zákazníckej podporyNadriadený: Head of Service line
Účel práce: Riadenie a rozvoj zvereného oddelenia zákazníckej podpory v Košiciach
Obsah práce:
• Funkčné a disciplinárne riadenie 50+ zamestnancov
• Vedenie, organizácia a koordinácia komplexných aktivít zvereného oddelenia
• Rozoznávanie obchodných príležitostí
• Presadzovanie transformácie a digitalizácie
• Implementácia a ďalší rozvoj robotizácie (FEA)
• Implementácia nearshore stratégie
• Vytváranie a rozvoj medzinárodných vzťahov s internými zákazníkmi oddelenia
• Prevzatie zodpovednosti za porozumenie požiadaviek klienta
• Operatívne riadenie dennej činnosti organizácie a riešenie kritických situácií medzi oddeleniami, návrhy a presadzovanie vhodných riešení
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je 2 300 € brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekomonika
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v ekonomickej oblasti
Skúsenosti
• Min. 3 roky zodpovedajúcej skúsenosti v oblasti zákaznickej podpory
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk B2/C1
• Slovenský jazyk B2/C1
Počítačové znalosti
• MS Office – pokročilý
Ostatné požiadavky
• 3+ rokov skúseností v oblasti manažmentu a skúsenosť s riadením veľkých projektov
• Niekoľkoročná skúsenosť v korporácii v rámci rôznych oddelení a segmentov
• Silné koncepčné a analytické myslenie
• Výborné komunikačné zručnosti, schopnosť pracovať v rámci tímu
• Vyjednávacie schopnosti a pokročilá schopnosť robiť strategické rozhodnutia
• Schopnosť vytvárať pracovné prostredie a vzťahy založené na dôvere
• Dobré porozumenie nákladových zložiek
• Vysoká úroveň osobnostnej integrity a výnimočný príklad správania sa v súlade s princípmi
a etickým kódexom spoločnosti
• Schopnosť rozoznávať potenciál jednotlivých zamestnancov
• Nezávislý a štrukturovaný prístup k práci
• Schopnosť pracovať pod tlakom
• Ochota pracovať v medzinárodnom a kultúrne senzitívnom prostredí
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v ekonomickej oblasti
Skúsenosti
• Min. 3 roky zodpovedajúcej skúsenosti v oblasti zákaznickej podpory
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk B2/C1
• Slovenský jazyk B2/C1
Počítačové znalosti
• MS Office – pokročilý
Ostatné požiadavky
• 3+ rokov skúseností v oblasti manažmentu a skúsenosť s riadením veľkých projektov
• Niekoľkoročná skúsenosť v korporácii v rámci rôznych oddelení a segmentov
• Silné koncepčné a analytické myslenie
• Výborné komunikačné zručnosti, schopnosť pracovať v rámci tímu
• Vyjednávacie schopnosti a pokročilá schopnosť robiť strategické rozhodnutia
• Schopnosť vytvárať pracovné prostredie a vzťahy založené na dôvere
• Dobré porozumenie nákladových zložiek
• Vysoká úroveň osobnostnej integrity a výnimočný príklad správania sa v súlade s princípmi
a etickým kódexom spoločnosti
• Schopnosť rozoznávať potenciál jednotlivých zamestnancov
• Nezávislý a štrukturovaný prístup k práci
• Schopnosť pracovať pod tlakom
• Ochota pracovať v medzinárodnom a kultúrne senzitívnom prostredí
ID: 3466368
Dátum zverejnenia: 11.10.2018
2018-10-11
lokalita: Košice Pozícia: Manažér call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 300 €