Administratívny pracovník/čka - práca vhodná aj pre absolventa
Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1 000 € základna hrubá mzda + 10% bonus (100€) + príspevok na dopravu 30€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Účelom tejto pracovnej pozície je administratívna podpora operatívy a administratívne práce potrebné pre plynulý chod skladu. Práca so systémom. Jedná sa o práce súvisiace so zabezpečením operatívnych požiadaviek, ako kontrola, spracovávanie, archivácia, nahrávanie do systému rôznych typov dokumentov. Práce podľa požiadavky nadriadených a úloh oddelenia a tímu.
Vašou náplňou práce bude:
• Spracovávanie prichádzajúcich, prípadne odchádzajúcich dokumentov, zásielok ,
• Zabezpečovanie všetkých dokladov potrebných podľa platných predpisov a podľa požiadaviek zákazníkov,
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami pri riešení administratívnej agendy,
• Vykonávanie administratívnej činnosti podľa pokynov nadriadeného,
• Dodržiavanie príslušných procedúr a predpisov odvolávajúcich sa na túto pozíciu,
• Upozorňovanie na ich nedodržiavanie, poskytovanie návrhov na ich zlepšovanie,
• Zabezpečovanie fyzickej a systémovej archivácie spracovaných dokladov,
• Organizovanie a riadenie pravidelných i mimoriadných inventúr,
• Podpora koordinácie činností a prispievanie k vzájomnej spolupráci medzi jednotlivými pracoviskami a útvarmi,
• Tvorba štatistík a analýz pre interného i externého zákazníka alebo dodávateľa,
• Poskytovanie informácií príslušným úradom podľa potreby a požiadavky,
• Zodpovedanie za všetky záležitosti týkajúce sa Integrovaného Manažérskeho Systému (kvalita, životné prostredie,
BOZP, BCM),
• Práca v TROJZMENNEJ PREVÁDZKE.
Vašou náplňou práce bude:
• Spracovávanie prichádzajúcich, prípadne odchádzajúcich dokumentov, zásielok ,
• Zabezpečovanie všetkých dokladov potrebných podľa platných predpisov a podľa požiadaviek zákazníkov,
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami pri riešení administratívnej agendy,
• Vykonávanie administratívnej činnosti podľa pokynov nadriadeného,
• Dodržiavanie príslušných procedúr a predpisov odvolávajúcich sa na túto pozíciu,
• Upozorňovanie na ich nedodržiavanie, poskytovanie návrhov na ich zlepšovanie,
• Zabezpečovanie fyzickej a systémovej archivácie spracovaných dokladov,
• Organizovanie a riadenie pravidelných i mimoriadných inventúr,
• Podpora koordinácie činností a prispievanie k vzájomnej spolupráci medzi jednotlivými pracoviskami a útvarmi,
• Tvorba štatistík a analýz pre interného i externého zákazníka alebo dodávateľa,
• Poskytovanie informácií príslušným úradom podľa potreby a požiadavky,
• Zodpovedanie za všetky záležitosti týkajúce sa Integrovaného Manažérskeho Systému (kvalita, životné prostredie,
BOZP, BCM),
• Práca v TROJZMENNEJ PREVÁDZKE.
Zamestnanecké výhody, benefity
A k tomu vám ponúkame niekoľko benefitov:
• Plne hradené stravné lístky zamestnávateľom v hodnote 4,50€
• Výkonnostný bonus do výšky 10% (100€)
• Príspevok na dopravu 30€
• Odmena za odporučenie zamestnanca (300€)
• Životné poistenie
• MultiSport karta
• Zamestnanecke zľavy a benefity
• Práca na hlavný pracovný pomer v kmeňovom stave
• Mzda vždy načas vyplácaná do 10. dňa v mesiaci
• Možnosť kariérneho rastu a vzdelávania
• Plne hradené stravné lístky zamestnávateľom v hodnote 4,50€
• Výkonnostný bonus do výšky 10% (100€)
• Príspevok na dopravu 30€
• Odmena za odporučenie zamestnanca (300€)
• Životné poistenie
• MultiSport karta
• Zamestnanecke zľavy a benefity
• Práca na hlavný pracovný pomer v kmeňovom stave
• Mzda vždy načas vyplácaná do 10. dňa v mesiaci
• Možnosť kariérneho rastu a vzdelávania
Informácie o výberovom konaní
****Všetkým kandidátom veľmi pekne ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.****
Kontaktovať nás môžete aj prostredníctvom bezplatnej linky náborového centra: 0800 500 540 alebo [email protected]
Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala, zašlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na mailovú adresu [email protected] alebo zavolajte na bezplatnú infolinku 0800 500 540.
Osobné údaje uchádzača uvedené v životopise budú spracované a uchované spoločnosťou DHL Logistics (Slovakia) s.r.o. v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Osobné údaje budú spracované výlučne za účelom výberu vhodného kandidáta na inzerovanú pozíciu. Po ukončení výberového procesu, maximálne však po dobe 3rokov od poskytnutia osobných údajov, budú tieto v súlade s uvedeným zákonom zlikvidované.
Kontaktovať nás môžete aj prostredníctvom bezplatnej linky náborového centra: 0800 500 540 alebo [email protected]
Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala, zašlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na mailovú adresu [email protected] alebo zavolajte na bezplatnú infolinku 0800 500 540.
Osobné údaje uchádzača uvedené v životopise budú spracované a uchované spoločnosťou DHL Logistics (Slovakia) s.r.o. v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Osobné údaje budú spracované výlučne za účelom výberu vhodného kandidáta na inzerovanú pozíciu. Po ukončení výberového procesu, maximálne však po dobe 3rokov od poskytnutia osobných údajov, budú tieto v súlade s uvedeným zákonom zlikvidované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• SŠ vzdelanie s maturitou,
• Pracovné skúsenosti v oblasti administratívy sú výhodou, práca je vhodná aj pre absolventa SŠ alebo VŠ
• Anglický jazyk je výhodou
• Pokročilá užívateľská znalosť MS Office,
• Dobré analytické schopnosti,
• Vynikajúce komunikačné schopnosti,
• Časová flexibilita – ochota pracovať na 3 zmeny.
• Pracovné skúsenosti v oblasti administratívy sú výhodou, práca je vhodná aj pre absolventa SŠ alebo VŠ
• Anglický jazyk je výhodou
• Pokročilá užívateľská znalosť MS Office,
• Dobré analytické schopnosti,
• Vynikajúce komunikačné schopnosti,
• Časová flexibilita – ochota pracovať na 3 zmeny.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov