Naštartuj svoju kariéru v DHL ako admin. pracovník / čka v sklade so znalosťou anglického jazyka. Práca na dve zmeny!
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Výkon práce v novom logistickom centre Bratislava/Ivánka pri Dunaji
Náplň práce:
- vykonáva administratívnu podporu priamo na niektorom oddelení v rámci skladu (príjem, výdaj, vratky, reklamácie..)
- Spracováva prichádzajúce aj odchádzajúce zásielky a zabezpečuje všetky doklady potrebné podľa platných predpisov a podľa požiadaviek zákazníkov,
- Spolupracuje s ostatnými oddeleniami pri riešení administratívnej agendy,
- Vykonáva ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného,
- Zabezpečuje archiváciu vytvorených dokladov,
- Dodržiava príslušné procedúry odvolávajúce sa na túto pozíciu,
- Pravidelne komunikuje v anglickom jazyku s centrálou zákazníka (email, telefón)
- Dbá na koordináciu činnosti a prispieva k vzájomnej spolupráci medzi jednotlivými pracoviskami a útvarmi,
- Poskytneme úvodné zaškolenie v tréningovom centre v Holandsku v trvaní 4 týždne
- Poskytneme zaškolenie na systém SAP
ádzky).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v príjemnom pracovnom prostredí a mladom kolektíve,
- Dlhodobá pracovná perspektíva,
- Možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného potrebnými vzdelávacími aktivitami,
- Stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom,
- Životné poistenie,
- Motivujúce odmeňovanie,
- Referral bonus
- Práca na hlavný pracovný pomer a mzda vždy načas
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa