Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Customer Service Specialist

Deutsche Post DHL

Miesto práce
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2017
Ponúkaný plat (brutto)
800 - 900 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozvíja a upevňuje vzťahy s pridelenými zákazníkmi
V prípade potreby sa zúčastňuje spoločných návštev zákazníka
Prijíma inštrukcie k organizovaniu prepráv (od zákazníka alebo zahraničnej pobočky), spracováva a posúva ich ďalej operatíve
Proaktívne informuje zákazníka o stave a nečakaných okolnostiach zásielky, poskytuje okamžité aktualizácie o riešení incidentov
Vypracováva miestne cenové ponuky
Z prichádzajúcich hovorov vytvára možnosti pre ďalší predaj pre existujúcich zákazníkov a posúva ich tímu Sales
Preberá a spracováva požiadavky zákazníka, napr. Track and Trace
Reporting – kontrola vygenerovaných reportov, posielanie zákazníkovi
Preberá a registruje zákaznícke sťažnosti
Priamo vykonáva šetrenie sťažnosti, alebo ho prideľuje zodpovednému zamestnancovi
Slúži ako prvotný kontakt pre zákaznícke reklamácie; podporuje zákazníka pri nahlasovaní a preberaní reklamácie, poskytuje potrebné DGF formuláre, zbiera požadované dokumenty a po ich kompletizácii ich poskytuje špecializovanému zamestnancovi
Zhromažďuje a spracováva spätnú väzbu od zákazníkov a dopytuje sa na hodnotenie zákazníckych služieb (napr. podávanie informácii o šetrení sťažnosti)
Úzko spolupracuje s operatívou a inými oddeleniami pri zaisťovaní hladkého priebehu zásielky a priebežného informovania zákazníka
V prípade potreby eskaluje problémové situácie
Pravidelne informuje nadriadených

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- prácu v medzinárodnej spoločnosti s vedúcim postavením na trhu
- možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného firemným vzdelávacím programom
- zodpovedajúce platové ohodnotenie a zamestnanecké výhody
- školenie potrebné na vykonávanie práce
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom,
- životné poistenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite Váš stručný životopis do 15.10.2017 na doleuvedenú emailovú adresu, do predmetu správy uveďte "Customer Service Specialist".
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.

Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti DHL Logistics (Slovakia) s.r.o. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z., a, to po dobu 1 roka. Uchádzač zároveň vyhlasuje, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie. Po vypršaní doby 1 roka budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft SharePoint - základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát by mal spĺňať:
-výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu s pro-zákazníckym prístupom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DHL, jeden z popredných poskytovateľov prepravných a logistických služieb, oslavuje celých 30 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Spoločnosť začala ako jedna z prvých poskytovať medzinárodné expresné prepravné služby na území bývalého Československa už v roku 1986. O dva roky na to otvorila spoločnosť vlastné sortovacie stredisko na bratislavskom letisku a o ďalších 5 rokov spustila letecké spojenie medzi Bratislavou a Viedňou. Vďaka strategickej integrácii popredného prepravcu Danzas a odborníka na logistický reťazec Exel sa portfólio služieb DHL aj v rámci Slovenska výrazne rozšírilo a zo špecialistu na expresnú prepravu sa stala spoločnosť, ktorá dnes prostredníctvom štyroch špecializovaných divízií ponúka komplexné portfólio logistických a prepravných služieb – od cestnej a železničnej nákladnej prepravy, cez námornú a leteckú nákladnú prepravu, až po skladovanie a riadenie dodávateľských reťazcov.

V súčasnosti spoločnosť na Slovensku zamestnáva viac ako 3200 ľudí v 5 divíziách (Express, Freight, Supply Chain, Global Forwarding a Parcel), disponuje skladovou plochou, ktorá by zabrala viac ako 50 futbalových ihrísk, ročne prepraví kamiónmi zásielky o hmotnosti 57 Eifellových veží (570 000 ton), odšpedituje takmer 120 000 námorných kontajnerov s celkovým objemom viac ako 25 mil. m3 a jej triediacim strediskom prejde viac ako 2,5 milióna expresných zásielok.

Zabezpečenie vysoko kvalifikovaných zamestnancov je kľúčom k úspechu spoločnosti DHL, pričom neustále investuje do vzdelávania zamestnancov. Spoločnosť okrem základných vstupných kurzov organizuje vzdelávanie vo forme špeciálnych programov a školení pre zamestnancov. Pre našich zamestnancov chceme byť prvou voľbou.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

DHL Logistics (Slovakia), spol. s r.o.
Letisko M. R. Štefánika
820 01 Bratislava
www.dhlsupplychain.sk
ID: 3208241   Dátum zverejnenia: 6.10.2017