Referent zákazníckeho oddelenia pre divíziu DHL Freight / Customer Service Agent

Deutsche Post DHL

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1000 Eur základná hrubá mesačná mzda (v závislosti od skúseností; plus ďalšie bonusy)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné úlohy a činnosti Referenta zákazníckeho oddelenia:

Získava a rozvíja obrat/zisk DHL Freight SK,
Nadväzuje, rozvíja a udržiava vzťahy so zákazníkmi,
Ponúka a rozvíja produkty/služby DHL Freight SK,
Identifikuje nové príležitosti na miestnom trhu z hľadiska služieb a produktov,
Zodpovedá za správnosť a včasnosť cenových ponúk,
Komunikuje so zákazníkmi ohľadom realizácie jednotlivých prepráv,
Komunikuje so zamestnancami všetkých ďalších produktov a divízií,
Rozvíja a zlepšuje produktivitu a kvalitu služieb,
Analyzuje úspechy a neúspechy,
Neustále kontroluje a zlepšuje služby/procesy oddelenia ,
Kontroluje kvalitu predávaných ponúk, podiela sa na úpravách cenotvorby,
Podnety na zlepšenie servisu posúva na produktových manažérov DHL Freight ,
Spolupracuje s ostatnými oddeleniami spoločnosti DHL;

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:

Prácu v medzinárodnej spoločnosti s vedúcim postavením na trhu,
Možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného firemným vzdelávacím programom,
Zodpovedajúce platové ohodnotenie a zamestnanecké výhody,
Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom,
Životné poistenie,
Príspevok na jazykové kurzy a ďalšie;

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás pozícia zaujala a Váš profil vyhovuje požiadavkám tejto pozície, zašlite nám svoj životopis, radi Vás zaradíme do výberového konania.

Osobné údaje uchádzača uvedené v životopise budú spracované a uchované spoločnosťou DHL Express (Slovakia) s.r.o. v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Osobné údaje budú spracované výlučne za účelom výberu vhodného kandidáta na inzerovanú pozíciu. Po ukončení výberového procesu, maximálne však po dobe 6 mesiacov od poskytnutia osobných údajov, budú tieto v súlade s uvedeným zákonom zlikvidované.

Vopred ďakujeme všetkým, ktorí nám zašlú svoj životopis. Nakoľko je pre nás veľmi dôležité, aby kandidát spĺňal požiadavky pozície, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

13.12.2018 (ostávajú ešte 3 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát:

Má znalosť v oblasti špedície a špedičného prostredia,
Zaujímajú ho detaily a kladie dôraz na kvalitný výsledok práce,
Ovláda obchodné a marketingové techniky,
Rád spolupracuje s viacerými kolegami a inými oddeleniami,
Má skúsenosti v administratíve min. 2 roky,
Vie rýchlo reagovať na zmeny a implementovať ich,
Je schopný efektívne pracovať aj v stresových situáciach,
Je asertívny a flexibilný,
Plynule komunikuje v anglickom jazyku;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DHL, jeden z popredných poskytovateľov prepravných a logistických služieb, oslavuje celých 30 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Spoločnosť začala ako jedna z prvých poskytovať medzinárodné expresné prepravné služby na území bývalého Československa už v roku 1986. O dva roky na to otvorila spoločnosť vlastné sortovacie stredisko na bratislavskom letisku a o ďalších 5 rokov spustila letecké spojenie medzi Bratislavou a Viedňou. Vďaka strategickej integrácii popredného prepravcu Danzas a odborníka na logistický reťazec Exel sa portfólio služieb DHL aj v rámci Slovenska výrazne rozšírilo a zo špecialistu na expresnú prepravu sa stala spoločnosť, ktorá dnes prostredníctvom štyroch špecializovaných divízií ponúka komplexné portfólio logistických a prepravných služieb – od cestnej a železničnej nákladnej prepravy, cez námornú a leteckú nákladnú prepravu, až po skladovanie a riadenie dodávateľských reťazcov. V súčasnosti spoločnosť na Slovensku zamestnáva viac ako 3200 ľudí v 5 divíziách (Express, Freight, Supply Chain, Global Forwarding a Parcel), disponuje skladovou plochou, ktorá by zabrala viac ako 50 futbalových ihrísk, ročne prepraví kamiónmi zásielky o hmotnosti 57 Eifellových veží (570 000 ton), odšpedituje takmer 120 000 námorných kontajnerov s celkovým objemom viac ako 25 mil. m3 a jej triediacim strediskom prejde viac ako 2,5 milióna expresných zásielok. Zabezpečenie vysoko kvalifikovaných zamestnancov je kľúčom k úspechu spoločnosti DHL, pričom neustále investuje do vzdelávania zamestnancov. Spoločnosť okrem základných vstupných kurzov organizuje vzdelávanie vo forme špeciálnych programov a školení pre zamestnancov. Pre našich zamestnancov chceme byť prvou voľbou.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

DHL Express (Slovakia), spol. s r. o.
Letisko M. R. Štefánika
820 01 Bratislava
www.dhlsupplychain.sk, www.expresnapreprava.sk, www.dhlglobalforwarding.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Adela Gabriová
E-mail: poslať životopis
ID: 1898578   Dátum zverejnenia: 5.12.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1000 Eur základná hrubá mesačná mzda (v závislosti od skúseností; plus ďalšie bonusy)