Office manager Plamienok n.o.

Detský hospic Plamienok

Miesto práce
Zadunajská cesta, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
700-900

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
"Dobre vidíme iba srdcom." (Antoine de Saint-Exupéry)

Ak je Vám tento výrok blízky, hľadáte prácu, ktorá je i poslaním a ste proaktívny, dynamický, ústretový, systematický a zodpovedný človek, môžete byť práve Vy správnym človekom pre nami obsadzovanú pozíciu asistenta oddelenia fundraisingu v neziskovej organizácii Plamienok. PLAMIENOK n.o. zabezpečuje starostlivosť o nevyliečiteľne choré deti a ich rodiny v domácom prostredí, poskytuje psychologickú a sociálnu pomoc deťom po strate blízkeho a rodinám po strate dieťaťa, poskytuje vzdelávanie v oblasti paliatívnej starostlivosti, tým, ktorí prichádzajú do kontaktu s nevyliečiteľne chorými deťmi. Vzhľadom na skutočnosť, že poskytujeme svojim klientom služby na vysokej úrovni, vyžadujeme aj od svojich zamestnancov nadštandardné výkony. Keďže vieme, že Vašim krédom je osobnostný rast ponúkame túto možnosť a veríme, že ju využijete nielen pre seba ale, že budete darom pre celú spoločnosť.

Úlohou asistenta oddelenia fundraisingu organizácie PLAMIENOK n.o. je v súčinnosti s misiou a víziou Plamienka samostatne a proaktívne poskytovať kompletnú administratívnu a technickú podporu a zabezpečovať :

- Administratívna podpora oddelenia fundraisingu ako i ostatných oddelení neziskovej organizácie PLAMIENOK n.o. (poskytovanie všeobecných informácií o organizácii, starostlivosť o návštevy, prijímanie a prepájanie telefonických hovorov, objednávanie spotrebného materiálu, spracovanie a distribúcia došlej a odosielanej pošty, vytváranie listov pomocou hromadnej korešpondencie, tvorba prezentácií, tabuliek a iných
dokumentov)
- Starostlivosť o priestory, technické vybavenie, vozový park. Udržiavanie vnútorného vybavenia a všetkých priestorov neziskovej organizácie vo funkčnom stave a čistote.
- Administratívne a materiálne zabezpečenie vzdelávacích kurzov organizácie, podieľanie sa na organizácii vzdelávacích kurzov pre verejnosť aj pre zamestnancov organizácie
- Zodpovednosť za zverenú hotovosť a mesačné vyúčtovania
- Aktívna spolupráca na tímových stretnutiach a poradách, reporting
- Riešenie neočakávaných a urgentných úloh – výzvy nás navštevujú skoro denne :)

Zamestnanecké výhody, benefity

Trvalý pracovný pomer v Bratislave
Dynamická, tvorivá a aktívna práca
Samostatnosť v organizovaní práce
Aktívne používanie anglického jazyka
Vzdelávanie v oblasti pôsobenia a činnosti PLAMIENOK n.o. – viac informácií na osobnom stretnutí

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím:
- štruktúrovaný životopis v anglickom a slovenskom jazyku
- motivačný list v SJ a AJ
- súhlas so spracovaním osobných údajov

Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a zašlú všetky vyžiadané dokumenty. Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme človeka, pre ktorého je práca nielen prácou, ale i vnútorným naplnením. Radi by sme získali do tímu práve Vás, ak:

- máte skúsenosť s administratívnou prácou a zabezpečovaním každodenného chodu kancelárie a organizácie
- máte všeobecný prehľad
- viete komunikovať s ľuďmi v rôznych oblastiach, presvedčiť, prípadne máte i vyjednávacie zručnosti
- máte výborný písomný prejav a štylistiku
- máte zmysel pre detail a dobré logické myslenie
- ste samostatným človekom, ktorý je proaktívny, flexibilný a kreatívny a má dobrý time management a súčasne viete a chcete pracovať v tíme
- máte schopnosť dobrého posúdenia priorít a multitaskingu
- ste dynamický, systematický a zodpovedný človek a dobre zvládate stresové a krízové situácie
- ste empatický/á, máte cit pre situáciu a ste diplomatický/á
- ste ochotný/á učiť sa, osobnostne rásť a dlhodobejšie pracovať v oblasti pôsobenia PLAMIENOK, n.o.
- viete a ste ochotný/á pracovať i pod prípadným tlakom, rovnako i v náročnej pracovnej oblasti (konfrontácia s témou straty blízkeho)
- ste aktívny vodič a zvládnete samostatne jazdiť po Bratislave
- viete aktívne používať anglický jazyk slovom i písmom, nakoľko nami organizované vzdelávanie prebieha i v cudzom jazyku

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PLAMIENOK n.o. zamestnáva zdravotné sestry, lekárov, sociálnych pracovníkov a psychológov, ktorí sa starajú o nevyliečiteľne choré deti a ich rodiny v ich domácom prostredí. V Poradenskom centre sprevádza rodiny po strate a ponúka odborné poradenstvo a pomoc.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

PLAMIENOK n.o.
Zadunajská 6/A
851 01 Bratislava
http://www.plamienok.sk
ID: 2374212   Dátum zverejnenia: 28.8.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   700-900