Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Prevádzkový manažér/Vedúci prevádzky
DETOX s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiac
Od 1 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu do prevádzky Banská Bystrica hľadáme nového lídra na pozíciu vedúci prevádzky/prevádzkový manažér. Ak si šikovný a máš chuť sa učiť nové veci nastúp k nám.
Náplňou práce je operatívne riadenie chodu prevádzky Banská Bystrica, plánuje činnosti a úlohy pre svojich podriadených. Je zodpovedný za bezproblémový chod prevádzky v súlade s požiadavkami platných legislatívnych noriem.
- vedenie tímu pracovníkov prostredníctvom zmenového majstra,
- koordinuje administratívne a prevádzkové procesy,
- navrhuje a zodpovedá za personálnu stratégiu a personálny plán a riadenie zdrojov,
- zodpovedá za vypracovanie , aktualizáciu a dodržiavanie prevádzkových dokumentov a záväzných požiadaviek v oblasti BOZP, PO a ISO noriem,
- zabezpečuje riadenie skladového hospodárstva a údržby, revízií technologických zariadení,
- navrhuje ročný plán investícií a opráv,
- pravidelná účasť na poradách vedenia spoločnosti a účasť na školeniach organizovaných spoločnosťou,
- riadenie príjmu a výdaju odpadov z prevádzky,
- komunikácia s ostatnými oddeleniami a orgánmi štátnej správy,
- riadenie opráv a údržby zariadení prostredníctvom dodávateľov,
- spolupráca pri tvorbe nových rozvojových projektov.
Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti, ktorá je na trhu 30 rokov.
Náplňou práce je operatívne riadenie chodu prevádzky Banská Bystrica, plánuje činnosti a úlohy pre svojich podriadených. Je zodpovedný za bezproblémový chod prevádzky v súlade s požiadavkami platných legislatívnych noriem.
- vedenie tímu pracovníkov prostredníctvom zmenového majstra,
- koordinuje administratívne a prevádzkové procesy,
- navrhuje a zodpovedá za personálnu stratégiu a personálny plán a riadenie zdrojov,
- zodpovedá za vypracovanie , aktualizáciu a dodržiavanie prevádzkových dokumentov a záväzných požiadaviek v oblasti BOZP, PO a ISO noriem,
- zabezpečuje riadenie skladového hospodárstva a údržby, revízií technologických zariadení,
- navrhuje ročný plán investícií a opráv,
- pravidelná účasť na poradách vedenia spoločnosti a účasť na školeniach organizovaných spoločnosťou,
- riadenie príjmu a výdaju odpadov z prevádzky,
- komunikácia s ostatnými oddeleniami a orgánmi štátnej správy,
- riadenie opráv a údržby zariadení prostredníctvom dodávateľov,
- spolupráca pri tvorbe nových rozvojových projektov.
Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti, ktorá je na trhu 30 rokov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame inšpiratívne pracovné prostredie plné nových výzviev a k tomu zaujímavé finančné a nefinančné benefity:
- práca v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti, možnosť dlhodobého zamestnania,
- reálna možnosť profesného rastu,
- ako člen širšieho vedenia spoločnosti, účasť na rozhodovaní v rámci celej spoločnosti,
- motivujúce finančné hodnotenie,
- práca v mladom a dynamickom kolektíve,
- príspevok na dochádzku, 13 a 14. plat,
- výkonnostné odmeny vyplácané ročne na základe dosiahnutých merateľných výsledkov,
- interné a externé školenia,
- flexibilná pracovná doba,
- služobné auto aj na súkromné účely,
- notebook a telefón aj na súkromné účely,
- rozšírená výmera dovolenky nad rámec zákona.
- práca v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti, možnosť dlhodobého zamestnania,
- reálna možnosť profesného rastu,
- ako člen širšieho vedenia spoločnosti, účasť na rozhodovaní v rámci celej spoločnosti,
- motivujúce finančné hodnotenie,
- práca v mladom a dynamickom kolektíve,
- príspevok na dochádzku, 13 a 14. plat,
- výkonnostné odmeny vyplácané ročne na základe dosiahnutých merateľných výsledkov,
- interné a externé školenia,
- flexibilná pracovná doba,
- služobné auto aj na súkromné účely,
- notebook a telefón aj na súkromné účely,
- rozšírená výmera dovolenky nad rámec zákona.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite obratom e-mailom Váš štrukturovaný životopis spolu s motivačným listom s uvedeným pracovnej pozície a telefonického kontaktu na adresu: [email protected].
V zmysle zákona NR SR č. 18/2018 o ochrane osobných údajov a nariadenia EÚ o ochrane fyzických osôb (GDPR) pri spracovaní osobných údajov spoločnosti DETOX dáva uchádzač súhlas na spracovanie osobných údajov za účelom sprostredkovania zamestnania.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým, kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich naše požiadavky. Výberové konanie bude prebiehať v dvoch kolách.
V zmysle zákona NR SR č. 18/2018 o ochrane osobných údajov a nariadenia EÚ o ochrane fyzických osôb (GDPR) pri spracovaní osobných údajov spoločnosti DETOX dáva uchádzač súhlas na spracovanie osobných údajov za účelom sprostredkovania zamestnania.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým, kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich naše požiadavky. Výberové konanie bude prebiehať v dvoch kolách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
chemické alebo technické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
áno
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a prezentačné zručnosti,
- prax na podobnej pozícií a skúsenosti s riadením kolektívu min. 2 roky,
- manažérske zručnosti,
- organizačné schopnosti,
- schopnosť pracovať pod stresom,
- schopnosť motivovať podriadených,
- znalosť právnych a iných predpisov (oblasť životného prostredia),
- skúsenosti s projektovým riadením,
-znalosti zo zákonníka práce.
- prax na podobnej pozícií a skúsenosti s riadením kolektívu min. 2 roky,
- manažérske zručnosti,
- organizačné schopnosti,
- schopnosť pracovať pod stresom,
- schopnosť motivovať podriadených,
- znalosť právnych a iných predpisov (oblasť životného prostredia),
- skúsenosti s projektovým riadením,
-znalosti zo zákonníka práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 1992 Detox s.r.o. poskytuje priemyselným podnikom environmentálne služby, najmä zber, úpravu, zneškodnenie a recykláciu priemyselných odpadov, legislatívne poradenstvo, priemyselné čistenie a sanácie.
Prevádzkujeme 3 spracovateľské závody , sme vedúcou slovenskou spoločnosťou v oblasti chemicko-fyzikálnych úprav odpadov, recyklácie odpadov, recyklácie olejov, organických rozpúšťadiel a žiariviek.
Spoločnosť má zavedený a certifikovaný - systém manažérstva kvality v zmysle normy ISO 9001, systém environmentálneho manažérstva v zmysle normy ISO 14001 a systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v zmysle normy ISO 45001.Naším cieľom je byť dodávateľom prvej voľby u priemyselných podnikov vyžadujúcich komplexné environmentálne služby
Prevádzkujeme 3 spracovateľské závody , sme vedúcou slovenskou spoločnosťou v oblasti chemicko-fyzikálnych úprav odpadov, recyklácie odpadov, recyklácie olejov, organických rozpúšťadiel a žiariviek.
Spoločnosť má zavedený a certifikovaný - systém manažérstva kvality v zmysle normy ISO 9001, systém environmentálneho manažérstva v zmysle normy ISO 14001 a systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v zmysle normy ISO 45001.Naším cieľom je byť dodávateľom prvej voľby u priemyselných podnikov vyžadujúcich komplexné environmentálne služby
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4507238
Dátum zverejnenia: 24.1.2023
2023-01-24
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Vedúci prevádzky Spoločnosť: DETOX s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac