Customer Support Representative - Pomáhaj nám poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu
Descartes Systems (Slovakia) s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiac+ zmenové príplatky
Od 900 EUR/mesiac+ zmenové príplatky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví Ťa komunikovať v angličtine? Ak áno, práve hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Customer Support Representative do nášho medzinárodného 24x7 support tímu.
Čo bude Tvojou úlohou?
- Poskytovať komplexnú telefonickú podporu – budeš prvým kontaktom pre zákazníkov, vybavovať a reagovať na požiadavky alebo problémy našich interných aj externých zákazníkov
- Podľa typu požiadavky/problému správne presmerovať tickety na interné support tímy
- Proaktívne monitorovanie aplikácií
- Poskytovať včasnú spätnú väzbu externým a interným zákazníkom prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo iných foriem komunikácie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príjemné neformálne pracovné prostredie s bezproblémovým parkovaním v parkovacom dome Nord City Parkovací Dom priamo pri budove
- Profesionálny a priateľský pracovný tím
- Laptop pre každého zamestnanca a služobný mobilný telefón s možnosťou výberu (1x za dva roky s príspevkom zamestnávateľa)
- Skúsenostiam zodpovedajúce a konkurenčné platové ohodnotenie
- Príspevky na regeneráciu, bonusy pri pracovných a životných výročiach
- Dni voľna a príspevok pri svadbe či narodení dieťaťa
- Stravné lístky aj počas čerpania dovolenky
- Home office a Sick days
- Široké možnosti profesijného vzdelávania – hodiny angličtiny, účasť na školeniach a konferenciách (momentálne online podľa výberu)
- Firemné teambuildingové akcie
- Občerstvenie na pracovisku – káva, čaj, čerstvé ovocie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Silné komunikačné schopnosti, písomné aj verbálne; schopnosť profesionálne komunikovať
- Schopnosť samostatne pracovať
- Plynulá angličtina slovom aj písmom
- Ďalšie jazyky sú výhodou
- Silné organizačné schopnosti – multitasking by Ti nemal byť cudzí
- Analytické schopnosti a schopnosti riešiť problémy
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou
- Flexibilita – pozícia si vyžaduje aj prácu cez víkendy a sviatky podľa rozvrhnutých zmien, samozrejme s adekvátnym príplatkom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Descartes Systems Group je globálnym lídrom v oblasti vývoja softvéru a poskytovania služieb pre logistiku s viac ako 40 ročnou históriou pôsobenia.
Descartes spája ľudí s technológiami, ktoré hýbu svetom.
Logistické technológie vyvinuté našou spoločnosťou sú základom riešení, ktoré umožňujú viac ako 26 000 našich zákazníkov zabezpečiť efektívnu dopravu tovaru medzi kontinentami, partnermi alebo pobočkami bez ohľadu na to či sa jedná o dopravu leteckú, námornú, železničnú alebo cestnú.
Medzi hlavné oblasti, ktorým sa venujeme patria:
• Efektívna správa vozového parku – Plánovanie trás, mobilné aplikácie, telematika
• Správa dodávateľského reťazca – Správa dopravcov a dopravných zmlúv, plánovanie, optimalizácia a sledovanie zásielok
• Colné aplikácie – colné deklarácie, podpora colných skladov
Spoločnosť Descartes má celosvetovo viac ako 2300 zamestnancov v pobočkách po celom svete a centrálu v meste Waterloo (Kanada). Akcie firmy sú obchodované na americkej (NASDAQ) a kanadskej (TSX) burzách.
Našimi zákazníkmi sú aj najväčšie svetové firmy v oblasti logistiky ako napríklad:
• DHL, Kuehne-Nagel, UPS, Schenker, ... (špedícia)
• Delta, American Airlines, Lufthansa, British Airways, ... (letecká doprava)
• Maersk, Mol, MSC, O.N.E., ... (lodná doprava)
• Home Depot, Basf, Coca Cola, Hasbro, SAB Miller, ... (výroba a predaj)
Pre viac informácií navštívte našu stránku www.descartes.com.
Info o otvorených pozíciách na https://careers.descartes.com/
Descartes spája ľudí s technológiami, ktoré hýbu svetom.
Logistické technológie vyvinuté našou spoločnosťou sú základom riešení, ktoré umožňujú viac ako 26 000 našich zákazníkov zabezpečiť efektívnu dopravu tovaru medzi kontinentami, partnermi alebo pobočkami bez ohľadu na to či sa jedná o dopravu leteckú, námornú, železničnú alebo cestnú.
Medzi hlavné oblasti, ktorým sa venujeme patria:
• Efektívna správa vozového parku – Plánovanie trás, mobilné aplikácie, telematika
• Správa dodávateľského reťazca – Správa dopravcov a dopravných zmlúv, plánovanie, optimalizácia a sledovanie zásielok
• Colné aplikácie – colné deklarácie, podpora colných skladov
Spoločnosť Descartes má celosvetovo viac ako 2300 zamestnancov v pobočkách po celom svete a centrálu v meste Waterloo (Kanada). Akcie firmy sú obchodované na americkej (NASDAQ) a kanadskej (TSX) burzách.
Našimi zákazníkmi sú aj najväčšie svetové firmy v oblasti logistiky ako napríklad:
• DHL, Kuehne-Nagel, UPS, Schenker, ... (špedícia)
• Delta, American Airlines, Lufthansa, British Airways, ... (letecká doprava)
• Maersk, Mol, MSC, O.N.E., ... (lodná doprava)
• Home Depot, Basf, Coca Cola, Hasbro, SAB Miller, ... (výroba a predaj)
Pre viac informácií navštívte našu stránku www.descartes.com.
Info o otvorených pozíciách na https://careers.descartes.com/
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4808850
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Práca z domu Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Descartes Systems (Slovakia) s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac