Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Brigáda na recepcii

Hľadáš brigádu v peknom prostredí s príjemným kolektívom?

Tak čítaj ďalej...

Novej kolegyni alebo kolegovi by určite nemali chýbať:

  • štatút VŠ študenta/-tky dennej formy štúdia;
  • možnosť pracovať prezenčne cca 10 až 15 hod. týždenne v pracovných dňoch;
  • skúsenosť na asistentskej alebo administratívnej pozícii sú výhodou, nie podmienkou;
  • znalosť anglického jazyka min. na úrovni B1 (sme medzinárodná spoločnosť a preto je fajn sa cítiť komfortne vo verbálnej a písomnej komunikácii v anglickom jazyku);
  • výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
  • priateľské a profesionálne vystupovanie;
  • schopnosť efektívne zvládať viaceré úlohy a procesy súčasne. 

Ako by túto brigádu zhodnotila naša študentka Peťka?


,,Pozícia recepčnej/recepčného v Deloitte je skvelou príležitosťou pre každého kto chce získať pracovné skúsenosti už počas štúdia na vysokej školy. Oceňujem najmä získanie skúseností v oblasti komunikácie, či už osobnej, telefonickej alebo e-mailovej a to v slovenskom, ale aj v anglickom jazyku.

Mám pohľad na to ako funguje medzinárodná spoločnosť, kto ju tvorí a tiež mám možnosť pomáhať zamestanancom pri riešení rôznych situácií. Najviac sa mi ale páči, že v rámci spoločnosti si všetci tykáme, čo výrazne uľahčuje komunikáciu a prispieva k dobrej atmosfére na pracovisku.

Preto by som povzbudila všetkých, ktorí sa neboja komunikovať, nemajú problém pomôcť kolegom/kolegyniam a klientom, chcú sa učiť nové veci, nemajú problém sa opýtať, keď niečomu nerozumejú a dokážu riešiť aj viac úloh naraz, aby neváhali a stali sa súčasťou Deloitte."

Tvoja budúca pracovná pozícia:

  • záskok za kolegyne v prípade ich dovoleniek, PN-iek a pod. (najmä počas letnej sezóny);-
  • privítanie a asistencia/nasmerovanie klientov a návštevníkov prichádzajúcich do kancelárie;
  • prijímanie prichádzajúcich hovorov (ústredňa), ich presmerovanie, zaznamenanie a odovzdanie odkazov kolegom;
  • spravovanie zasadačiek (zabezpečenie rezervácií, udržiavanie poriadku);
  • zabezpečenie nápojov a cateringových služieb;
  • administratívna podpora a asistencia pri vybavovaní travel požiadaviek (napr. vydanie vstupných kariet pre zamestnancov, spracovanie pošty, objednanie notárskych služieb, autopožičovňa, taxíky, atď.);
  • pomoc pri archivácii dokumentov;
  • vykonávanie iných úloh podľa pokynov a požiadaviek nadriadených (veľmi fajn ľudia ).

Čo ponúkame:

  • príležitosť získať pracovné skúsenosti v medzinárodnej spoločnosti;
  • dlhodobú spoluprácu;
  • príjemné pracovné prostredie a super tím;
  • za každý deň, keď odpracuješ aspoň 4 hodiny, dostaneš aj stravný lístok;
  • možnosť mať kartu Multisport;
  • medzinárodné cestovné poistenie;
  • možnosť individuálneho rozvoja soft-skills;
  • možnosť zapojiť sa do referral programu;
  • zľavy vo vybraných prevádzkach;
  • prístup k množstvu online školení na rôzne témy;
  • firemné akcie, športové a dobrovoľnícke aktivity (ak to situácia dovolí);
  • nástup: hneď;
  • ponúkaná mzda: 5 EUR brutto/hodina.
O tíme:

Nemusíš sa báť novej výzvy a ani hlúpych otázok (pretože žiadna otázka nie je hlúpa). Office manažment tím je tu pre teba ak potrebuješ pomôcť, poradiť, usmerniť. Zvolíme spoločné tempo zaškoľovania a budeme pri tebe stáť a ochotne Ti stále pomáhať.

Čo za to? Tvoju motiváciu sa učiť a pocit, že sa na Teba môžeme spoľahnúť .

Výberový proces:

Zaujal ťa náš inzerát a chceš sa dozvedieť viac?

Pošli nám svoj životopis a my sa budeme na Teba tešiť! :)
ID: 4538443  Dátum zverejnenia: 17.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.