Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Konzultant/ka: Interný audit

Tvoja nová príležitosť


Do nášho rozrastajúceho sa tímu zameraného na služby v oblasti interného auditu a compliance hľadáme nových talentovaných kolegov a kolegyne, ktorí budú s nami pracovať na zaujímavých projektoch pre lokálne aj medzinárodné spoločnosti. Chcel/a by si pomáhať odhaľovať slabé miesta v rámci fungovania spoločností a navrhovať zlepšenia v ich interných kontrolných systémoch a pri riadení rizík? Rád/rada využívaš pri svojej práci nové technológie a nebojíš sa prichádzať s vlastnými inovatívnymi nápadmi?

V tom prípade nám daj o sebe určite vedieť a stretni sa s Davidom Kornietom, ktorý ti rád priblíži, čo ťa u nás na oddelení Risk Advisory čaká.

Aké skúsenosti a schopnosti by si mal/a mať?

  • Vyštudoval/a si vysokú školu so zameraním na financie, účtovníctvo, ekonómiu, IT, podnikovú správu alebo inú súvisiacu oblasť.
  • Máš už min. 2 roky praxe v oblasti interného auditu, compliance, riadenia rizík alebo externého auditu.
  • Baví ťa zlepšovať interné procesy v rámci firiem a inovovať ich pomocou nových technológií.
  • Si schopný/á myslieť analyticky a riešiť komplexné problémy.
  • Ovládaš plynule anglický a slovenský/český jazyk a nebojíš sa komunikovať a prezentovať v oboch jazykoch.
  • Ovládaš na pokročilej úrovni MS Word, MS Excel aj MS Power Point.

Výhodou (nie však podmienkou) sú tiež:

  • skúsenosti s reguláciou Sarbanes-Oxley,
  • znalosť niektorého z nástrojov dátovej analytiky (ako napríklad ACL, MySQL, Tableau),
  • znalosť nemčiny na komunikatívnej úrovni.

Čo budeš ako náš/naša konzultant/ka v oblasti interného auditu robiť?

  • S kolegami sa budeš podieľať na realizácii zákaziek v oblasti interného auditu a compliance pre klientov z rôznych odvetví.
  • Vykonávať hodnotenie rizík s cieľom posúdiť rizikový profil klienta a identifikovať kľúčové rizikové oblasti z pohľadu jeho fungovania.
  • Posudzovať primeranosť a prevádzkovú účinnosť interných kontrol klientov prostredníctvom revízie procesov a testovania podpornej dokumentácie.
  • Kontrolovať súlad procesov s rôznymi reguláciami, nariadeniami a internými predpismi klienta.
  • Pripravovať odporúčania na optimalizáciu podnikových procesov a zvýšenie efektivity interného kontrolného prostredia.
  • Asistovať pri zostavovaní plánov interného auditu a pri príprave auditných správ.
  • Budeš sa podieľať na implementácii nových technológií na podporu auditných procesov.

Čo získaš prácou pre Deloitte?

V profesijnej sfére:

  • Dostaneš možnosť zúčastniť sa na rôznorodých projektoch pre lokálnych aj medzinárodných klientov a zoznámiť sa pritom so zaujímavými ľuďmi a expertmi v odbore.
  • Budeš si neustále prehlbovať svoje odborné znalosti a ďalej profesionálne napredovať.
  • Zároveň získaš možnosť zúčastniť sa na rôznych workshopoch, špecializovaných školeniach a certifikáciách.
  • Budeš pracovať v priateľskom prostredí, v ktorom sa budeš cítiť dobre.
  • Možnosť individuálneho rozvoja soft-skills.

Balíček benefitov:

  • Sick days, narodeninové voľno a regeneračné voľno.
  • Odmena za odporúčanie nového kolegu/kolegyne.
  • Karta Multisport s príspevkom od zamestnávateľa.
  • Doplatok do mzdy pri práceneschopnosti.
  • Celosvetové cestovné poistenie.
  • Príspevok na regeneráciu.
  • Vernostný program.
  • Mnoho ďalšieho.

Platové podmienky a nástup:

  • Plat: ako základnú zložku mzdy ponúkame 1 750 EUR mesačne brutto. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššie ako je uvedené v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností.
  • Nástup: dohodou.

Zaujalo ťa to?

Pošli nám svoj životopis a my sa budeme na teba tešiť!
ID: 4499710  Dátum zverejnenia: 10.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 750 EUR/mesiac