Robíme veci,
na ktorých záleží.
bodka.

HR Business Partner/-ka

Koho hľadáme:
Do nášho HR tímu hľadáme HR business partnera pre naše oddelenia daňového a právneho poradenstva, s veľkou dávkou pozitívnej energie a entuziazmu a s chuťou pracovať v prostredí medzinárodnej spoločnosti.

Hľadáme kandidáta/ku, ktorý/a má: 
- vysokoškolské vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou);
- plynulú znalosť anglického a slovenského jazyka;
- minimálne 4 roky skúseností na obdobnej pozícii v prostredí poradenskej alebo obchodnej spoločnosti;
- výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti, priateľské a príjemné vystupovanie;
- schopnosť prebrať zodpovednosť za svoje rozhodnutia a flexibilne reagovať na - - zmeny prichádzajúce zo strany biznisu, znalosť Zákonníka práce a predchádzajúce skúsenosti s jeho uplatnením v praxi;
- dobré počítačové zručnosti (MS Word, MS Excel);
- nadhľad, trpezlivosť a tímového ducha.

HR Business Partner na tejto pozícii v zmysle našich talent štandardov: 
- má záujem pochopiť náš cieľ a hodnoty, uvažuje nad príležitosťami robiť veci, na ktorých záleží;
- chápe očakávania a preukazuje osobnú zodpovednosť za podávanie riadnych výkonov;
- aktívne sa zameriava na rozvíjanie efektívnej komunikácie a zručnosti budovať vzťahy;
- rozumie, ako jeho/jej každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a oddelenia.

Vaša budúca pracovná pozícia:
- byť prvým kľúčovým kontaktom pre partnerov a zamestnancov pre zverené oddelenia;
- podpora partnerov a manažérov v oblasti riadenia ľudí na dosiahnutie strategických biznis cieľov;
- participácia na implementácii HR procesov a smerníc;
- zabezpečenie súladu implementácie HR procesov s nastavenými štandardmi a časovým plánom a kontrola ich dodržiavania;
- identifikácia a poskytovanie relevantných HR nástrojov na riešenie špecifických a individuálnych výziev v spoločnosti a vo zverenej oblasti biznisu;
- plánovanie potreby nových zamestnancov s vedením spoločnosti, komunikácia a spolupráca s recruiterom;
- onboarding, performance manažment, plánovanie vzdelávacích potrieb zamestnancov;
- zodpovednosť za všeobecné administratívne procesy v spolupráci s HR administrátorom a mzdovým účtovníkom;
- prínos inovatívnych riešení a odporúčaní v oblasti HR.

Čo ponúkame:
- zaujímavú prácu v medzinárodnom pracovnom prostredí;
- skvelú príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj;
- priateľskú atmosféru a podporu celého HR tímu;
- ponúkaná mzda: 1 500 EUR mesačne brutto. V závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností môže byť dohodnutý aj vyšší plat;
- nástup: október 2020.

Výberový proces:
Žiadosti posielajte elektronicky prostredníctvom našej webovej stránky. Vytvorte si profil a priložte k nemu životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku, alebo si aktualizujte svoj existujúci profil. Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky. Ostatní kandidáti dostanú vyrozumenie emailom.
Pošli svoj životopis
ID: 3948319  Dátum zverejnenia: 8.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac