Robíme veci,
na ktorých záleží.
bodka.

Účtovník - Bratislava

Koho hľadáme:
Do nášho tímu služieb pre podnikové procesy hľadáme kolegu / kolegyňu, ktorý/á má:
• vysokoškolské vzdelanie 1.stupňa,
• predchádzajúce skúsenosti na pozícií účtovník minimálne 2 roky, 
• základná znalosť DPH a zákona o dani z príjmov, 
• skúsenosti s prácou v Navision a/alebo Helios Orange - výhodou, 
• mierne pokročilú znalosť angličtiny, plynulú slovenčinu,
• zdatné ovládanie excelu, 
• znalosť IFRS - výhodou, 
• schopnosť budovať pevné vzťahy s klientmi a efektívne komunikovať,
• motiváciu na sebavzdelávanie.

Účtovník v rámci našich talent štandardov:
• chápe očakávania a preukazuje osobnú zodpovednosť za riadne plnenie pracovných povinností,
• chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a spoločnosti,
• zhromažďuje, porovnáva a analyzuje údaje a využíva štandardné procesy a nástroje, aby pomohol nájsť a podporil riešenia v daňovej a právnej oblasti,
• rozoznáva kľúčové schopnosti potrebné na poskytovanie služieb vysokej kvality a dosiahnutie spokojnosti klienta.

Vaša budúca pracovná pozícia:
• spracovávanie podvojného účtovníctva pre klientov v účtovnom systéme,
• príprava podkladov pre daňové priznania k DPH a iné priznania,
• zostavenie účtovnej závierky,
• účtovná administratíva (tlačenie a predkladanie účtovných dokumentov, • • archivácia dokumentov v elektronickej forme atď.),
• komunikácia s klientom.

Čo ponúkame:
• zaujímavú prácu v mladom, dynamickom tíme,
• výbornú príležitosť na odborný a osobný rozvoj,
• prístup k najnovším globálnym obchodným poznatkom,
• podporu pri získaní odbornej kvalifikácie,
• ponúkaná mzda: od 1300 EUR mesačne brutto. V závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností môže byť dohodnutý aj vyšší plat. Ponúkame aj atraktívny balík benefitov.
Pošli svoj životopis
ID: 3546280   Dátum zverejnenia: 16.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1300 EUR mesačne brutto. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššie ako je uvedené v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností.