Robíme veci,
na ktorých záleží.
bodka.

Administratívny asistent/ administratívna asistentka na oddelení Poradenstva

Koho hľadáme:
Pre naše oddelenie Poradenstva (Consulting) hľadáme seniornú asistentku/ asistenta s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami, ktorá/ktorý dokáže efektívne komunikovať a spolupracovať so zamestnancami na všetkých úrovniach. Bude podporovať partnera (konateľa) oddelenia Poradenstva a stane sa doslova jeho pravou rukou – jej/jeho úlohou bude koordinovať jeho kalendár a stretnutia, poskytovať podporu v rámci služobných ciest a projektov a na oplátku bude mať prehľad o celom biznise v danej oblasti ako aj možnosť neustáleho profesionálneho rozvoja. Okrem toho bude mať na starosti aj inú administratívnu podporu ostatných členov tímu. 

Páči sa Vám to? Hľadáme práve Vás, ak spĺňate nasledujúce kritériá:

• vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa;
• predchádzajúce skúsenosti na pozícií asistentky riaditeľa alebo office manager veľkou výhodou;
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku na pokročilej úrovni, nemecký jazyk veľkou výhodou;
• veľmi dobré počítačové zručnosti (MS Office, internet);
• výborné organizačné schopnosti;
• reprezentatívne vystupovanie a diskrétnosť;
• systematickosť a ochota prijať väčšiu zodpovednosť;
• aktívny prístup a pozitívny postoj k práci i zmenám;
• komunikatívna a otvorená osobnosť;
• asertivita a tímový duch;
• zmysel pre detail.

 Asistent/ka na tejto pozícii v zmysle našich talent štandardov:

• má záujem pochopiť náš cieľ a hodnoty, uvažuje nad príležitosťami robiť veci, na ktorých záleží
• preukazuje silné odhodlanie učiť a rozvíjať sa,
• chápe očakávania a preukazuje osobnú zodpovednosť za podávanie riadnych výkonov,
• aktívne sa zameriava na rozvíjanie efektívnej komunikácie a zručnosti budovať vzťahy,
• rozumie ako jej každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a oddelenia.

Vaša budúca pracovná pozícia:
• koordinácia administratívnych činností na oddelení a poskytovanie podpory členom tímu - najmä partnerovi a manažérom;
• sledovanie a spravovanie kalendára partnera vrátane pravidelných mítingov;
• administratívna a koordinačná podpora partnera v rámci projektov;
• organizačné zabezpečovanie podujatí, seminárov, mítingov, služobných ciest;
• správa SAP CRM a interných databáz na oddelení konzultingu;
• vyhľadávanie informácií na internete podľa zadaných požiadaviek;
• podpora agendy v oblasti projektového risk manažmentu;
• koordinácia kolobehu zmluvnej dokumentácie oddelenia a archivácia;
• spracovanie faktúr od dodávateľov;
• iné činnosti na podporu tímu.

Čo ponúkame:
• zaujímavú prácu v priateľskom medzinárodnom pracovnom prostredí;
• systematické vzdelávanie, osobný a odborný rozvoj;
• tímové akcie so super kolegami;
• základná zložka mzdy: 1000 eur brutto/mesačne. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššie ako je uvedené v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností. Samozrejme, ponúkame aj atraktívny balík benefitov.
Pošli svoj životopis
ID: 3542033  Dátum zverejnenia: 10.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac