Robíme veci,
na ktorých záleží.
bodka.

Recepčná/ý - študent/-ka

Koho hľadáme:
Do tímu interných služieb hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu, ktorý/ktorá má: 

• záujem o dlhodobú spoluprácu;
• možnosť pracovať od pondelka do piatku od 15.00 do 19.00 hod. a ďalšie hodiny na základe aktuálnych potrieb - ad hoc záskoky počas neprítomnosti kolegov (v čase od 8.00 do 17.00). O tieto hodiny sa delí s iným študentom po vzájomnej dohode tak, aby bola zabezpečená prítomnosť na recepcii;
• skúsenosti na asistentskej alebo administratívnej pozícii sú výhodou, nie podmienkou;
• ústnu a písomnú komunikáciu v anglickom jazyku na mierne pokročilej úrovni a v slovenskom jazyku na výbornej úrovni;
• dobré počítačové zručnosti (MS Office – Excel, Word, PowerPoint);
• výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
• priateľské a profesionálne vystupovanie;
• schopnosť efektívne zvládať viaceré úlohy a procesy súčasne.   

Pozícia je vhodná pre študentov vysokoškolského štúdia s menším počtom kurzov v škole. Preferujeme dlhodobú a stabilnú spoluprácu.                                       

Recepčná/ý na tejto pozícii v zmysle našich talent štandardov:
• má záujem pochopiť náš cieľ a hodnoty, uvažuje nad príležitosťami robiť veci, na ktorých záleží;
• preukazuje silné odhodlanie učiť a rozvíjať sa, vystupuje ako ambasádorka značky, čím pomáha prilákať najšikovnejších ľudí;
• chápe očakávania a preukazuje osobnú zodpovednosť za podávanie riadnych výkonov;
• aktívne sa zameriava na rozvíjanie efektívnej komunikácie a zručnosti budovať vzťahy;
• rozumie ako jej každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a oddelenia;

Vaša budúca pracovná pozícia:
• privítanie a asistencia/nasmerovanie klientov a návštevníkov prichádzajúcich do kancelárie;
• prijímanie všetkých prichádzajúcich hovorov (ústredňa), ich presmerovanie, zaznamenanie a odovzdanie odkazov neprítomným kolegom;
• spravovanie zasadačiek (zabezpečenie ich rezervácií na základe dostupnosti, udržiavanie čistoty a poriadku), príprava a podávanie občerstvenia vrátane jedla a nápojov a vybavenie zasadačky audiovizuálnym zariadením v prípade potreby;
• zabezpečovanie kompletnej administratívnej podpory a asistencia pri vybavovaní osobných žiadostí (objednanie taxi, rezervácie v reštaurácii, objednanie notárskych služieb atď.);
• dôkladná starostlivosť o klienta a zabezpečenie starostlivosti a služieb najvyššej kvality pre všetkých návštevníkov;
• vykonávanie iných úloh podľa pokynov a požiadaviek nadriadeného.

Čo ponúkame:
• príležitosť získať pracovné skúsenosti v medzinárodnej spoločnosti;
• dlhodobú spoluprácu, 
• za každý deň, keď odpracuješ aspoň 4 hodiny, dostaneš aj stravný lístok;
• možnosť začať ihneď;
• ponúkaná mzda: 4,50 eur brutto/hodina. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššie ako je uvedené, v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností.

Výberový proces:
Ak sa chceš stať súčasťou nášho tímu čo najskôr, vytvor si profil v našej databáze a prilož k nemu životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku alebo si aktualizuj svoj profil. Ak nás zaujmeš, budeme ťa kontaktovať telefonicky a dohodneme sa na ďalšom postupe. Tešíme sa na Teba. 
Pošli svoj životopis
ID: 3497698  Dátum zverejnenia: 16.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 4,5 EUR/hod.