Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Ponúkaná mzda (brutto)
950 EUR/mesiacfinálna výška mzdy závisí od skúseností vybraného kandidáta/kandidátky
Špecialista telefonickej centrály s nemeckým jazykom
Orientačná celková mzda (brutto)950 EUR/mesiac
Čo dosiahnete?
Ako špecialista telefonickej centrály budete kľúčovým kontaktom pre zákazníkov, ktorí majú v súvislosti s objednávkami problémy alebo nejasnosti, a budete pôsobiť ako spojovací článok medzi zákazníkom a rôznymi oddeleniami.
Na tejto pozícii budete prvým kontaktom pre zákazníka, ktorý sa dovolá na našu centrálu. To zahŕňa:
• Zodpovednosť za indentifikáciu potrieb a problémov zákazníka, jeho prepojenie na správne oddelenie a poskytovanie podpory pri spracovaní objednávok
• Používanie interných nástrojov na identifikovanie produktov, zistenie stavu objednávky a prepojenie zákazníka na zodpovedajúce oddelenie
• Priame spracovávanie hovorov a e-mailov adresovaných na tím
• Zameranie sa na dosiahnutie pozitívnej zákazníckej skúsenosti podľa štandardov spoločnosti Dell Technologies
• Komunikácia s internými oddeleniami (marketing, distribúcia, technická podpora, financie, zákaznícky servis) i s externým svetom (zákazníci, poskytovatelia služieb, dodávatelia spoločnosti Dell Technologies)
Urobte prvý krok k vysnívanej kariére! Každý člen tímu spoločnosti Dell Technologies prináša do organizácie niečo jedinečné.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Pozícia je vhodná pre čerstvých absolventov
• Komunikačná znalosť angličtiny (písomná forma)
• Profesionálna znalosť nemčiny (slovom a písmom)
• Dobré interpersonálne a komunikačné schopnosti
• Orientácia na zákazníka
Ako špecialista telefonickej centrály budete kľúčovým kontaktom pre zákazníkov, ktorí majú v súvislosti s objednávkami problémy alebo nejasnosti, a budete pôsobiť ako spojovací článok medzi zákazníkom a rôznymi oddeleniami.
Na tejto pozícii budete prvým kontaktom pre zákazníka, ktorý sa dovolá na našu centrálu. To zahŕňa:
• Zodpovednosť za indentifikáciu potrieb a problémov zákazníka, jeho prepojenie na správne oddelenie a poskytovanie podpory pri spracovaní objednávok
• Používanie interných nástrojov na identifikovanie produktov, zistenie stavu objednávky a prepojenie zákazníka na zodpovedajúce oddelenie
• Priame spracovávanie hovorov a e-mailov adresovaných na tím
• Zameranie sa na dosiahnutie pozitívnej zákazníckej skúsenosti podľa štandardov spoločnosti Dell Technologies
• Komunikácia s internými oddeleniami (marketing, distribúcia, technická podpora, financie, zákaznícky servis) i s externým svetom (zákazníci, poskytovatelia služieb, dodávatelia spoločnosti Dell Technologies)
Urobte prvý krok k vysnívanej kariére! Každý člen tímu spoločnosti Dell Technologies prináša do organizácie niečo jedinečné.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Pozícia je vhodná pre čerstvých absolventov
• Komunikačná znalosť angličtiny (písomná forma)
• Profesionálna znalosť nemčiny (slovom a písmom)
• Dobré interpersonálne a komunikačné schopnosti
• Orientácia na zákazníka
Benefity
Keď sa pripojíš k tímu spoločnosti Dell, staneš sa súčasťou víťaznej spoločnosti, ktorá ťa odmeňuje nasledujúcim spôsobom:• Multisport karta & Fitness centrum v budove
• Súkromná zdravotná starostlivosť
• Stravné lístky plne hradené nami
• Sick Days & Voľno navyše
• Preplácanie jazykových kurzov & development programy
• 2 kaviarne v budove & Gaming room
• Príspevok na presťahovanie a mnohé iné.
ID: 4035194
Dátum zverejnenia: 14.4.2021
2021-04-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Dell Technologies
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac