Staň sa špecialistom personálnej administratívy v našom HR tíme!

Delirest Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2025
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 650 EUR/mesiacVýsledná výška mzdy závisí od skúseností a seniority kandidáta. Zároveň je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Personálna administratíva

- zabezpečuje a zodpovedá za celkovú agendu súvisiacu s personálnou administratívou zamestnancov

- zodpovedá za pracovno-právne dokumenty, najmä pracovné zmluvy a dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, dokumenty súvisiace so zmenou a ukončením pracovného pomeru a pod.

- zakladá, aktualizuje a archivuje osobné spisy zamestnancov

- vystavuje potvrdenia podľa požiadaviek zamestnancov a ďalšie požadované potvrdenia pre úrady

Príprava podkladov pre výplatu miezd

- pripravuje vstupy do miezd pre externého spracovateľa miezd

- samostatne vyhotovujete potrebné štatistické výkazy, ako aj iné výstupy a reporty

Dochádzka

- dohliada nad správnou evidenciou a spracovaním dochádzky zamestnancov

- nastavuje dochádzkové kalendáre

Ostatné

- komunikuje s príslušnými úradmi

- zabezpečuje úkony spojené so zamestnávaním cudzincov

- poskytuje podporu v oblasti personalistiky líniovým manažérom



Zamestnanecké výhody, benefity


U nás získate:

- stabilné a dlhodobé zamestnanie

- výplatný termín najneskôr do 7-meho dňa v mesiaci

- ročný bonus 

- školenia a profesionálny rozvoj

- príspevok na DDS

- homeoffice

- doplnkovú dovolenku

- multisport kartu

Ďalšie podrobnosti o výhodách budú komunikované na osobnom pohovore.


Informácie o výberovom konaní

Oslovila vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť zaslaním vášho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o vás dozvieme viac.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Personalistika - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

3 roky

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

dobrá znalosť pracovno-právnej legislatívy

dobré komunikačné zručnosti

asertivita a odolnosť voči stresu

dobrý time management

veľkou výhodou je skúsenosť s pracou v HUMANETe

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Delirest Slovakia s. r. o. je líder na slovenskom trhu závodného stravovania a komplexný dodávateľ gastronomických služieb pre širokú škálu zákazníkov. Svoje služby poskytujeme ako v priemyselných spoločnostiach, tak v business centrách, v školstve, v nemocniciach a podobne. Gastronómia, služba a servis zákazníkovi nás baví, preto túto prácu robíme viac ako 30 rokov. Staňte sa aj Vy súčasťou nášho úspechu!
Základom všetkého, čo spoločnosť Delirest reprezentuje, sú ľudia, a my všetci si preto zaslúžime na pracovisku spravodlivé zaobchádzanie a rešpekt. Ak teda uvidíte niečo nesprávne, je jednoznačne zásadné, aby ste sa ozvali. Je naším právom a povinnosťou, aby sme chránili sami seba aj svojich kolegov a podporovali vysoké etické štandardy a povesť spoločnosti Delirest. Tá je odrazom hodnôt, ktoré zastávame a ktorými sa riadime: Zdravie a bezpečnosť predovšetkým, Zlepšovanie je v našej DNA, Sme lídrom v oblasti správy a riadenia, Sme zásadoví a transparentní, Hrdo sa orientujeme na výsledky.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: HR oddelenie
E-mail: poslať životopis
ID: 5111179  Dátum zverejnenia: 2.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 650 EUR/mesiac