Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista s maďarským jazykom
DEKRA kvalifikácia a poradenstvo s.r.o.
Miesto práce
Panónska cesta 47, Bratislava - Petržalka
Panónska cesta 47, Bratislava - Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou/Ihneď
Dohodou/Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho interného tímu hľadáme človeka motivovaného pracovať v oblasti ľudských zdrojov.
Ponúkame veľmi komplexnú, pestrú a zaujímavú agendu, ktorá pozostáva z rôznorodých činností. Pre tvoju predstavu o náplni práce ti nižšie uvádzame činnosti, ktorými ťa budeme sprevádzať.
Predchádzajúca skúsenosť nie je potrebná, všetko ťa naučíme.
Payroll agenda:
- aktívna komunikácia v maďarskom jazyku (ústnou aj písomnou formou),
- písomná komunikácia v anglickom jazyku,
- komplexná sumarizácia a príprava podkladov pre spracovanie miezd zamestnancov pre mzdové účtovníctvo,
- asistencia pri nástupe a ukončení pracovných pomerov,
- príprava potvrdení pre zamestnancov.
Personálna agenda:
- zodpovednosť za nábor kandidátov pre slovenský aj zahraničný trh (aktívne vyhľadávanie vhodných kandidátov, práca s internou databázou, realizácia pohovorov, poskytovanie spätnej väzby kandidátom, v prípade obsadenia kandidáta do zahraničia vybavovanie všetkých náležitostí súvisiacich s nástupom - doprava, ubytovanie),
- spolupráca na projektoch dočasného prideľovania zamestnancov,
- príprava pracovnoprávnej dokumentácie súvisiacej so vznikom, zmenou a ukončením pracovného pomeru,
- príprava mzdových podkladov a participácia pri spracovávaní miezd.
Administratívna agenda:
- evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty,
- evidencia prijatých faktúr,
- skenovanie a archivácia dokumentov,
- komunikácia s exekútorským úradom,
- starostlivosť o chod pobočky (uvádzanie návštev, nákup kancelárskych potrieb a bežného tovaru).
Ponúkame veľmi komplexnú, pestrú a zaujímavú agendu, ktorá pozostáva z rôznorodých činností. Pre tvoju predstavu o náplni práce ti nižšie uvádzame činnosti, ktorými ťa budeme sprevádzať.
Predchádzajúca skúsenosť nie je potrebná, všetko ťa naučíme.
Payroll agenda:
- aktívna komunikácia v maďarskom jazyku (ústnou aj písomnou formou),
- písomná komunikácia v anglickom jazyku,
- komplexná sumarizácia a príprava podkladov pre spracovanie miezd zamestnancov pre mzdové účtovníctvo,
- asistencia pri nástupe a ukončení pracovných pomerov,
- príprava potvrdení pre zamestnancov.
Personálna agenda:
- zodpovednosť za nábor kandidátov pre slovenský aj zahraničný trh (aktívne vyhľadávanie vhodných kandidátov, práca s internou databázou, realizácia pohovorov, poskytovanie spätnej väzby kandidátom, v prípade obsadenia kandidáta do zahraničia vybavovanie všetkých náležitostí súvisiacich s nástupom - doprava, ubytovanie),
- spolupráca na projektoch dočasného prideľovania zamestnancov,
- príprava pracovnoprávnej dokumentácie súvisiacej so vznikom, zmenou a ukončením pracovného pomeru,
- príprava mzdových podkladov a participácia pri spracovávaní miezd.
Administratívna agenda:
- evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty,
- evidencia prijatých faktúr,
- skenovanie a archivácia dokumentov,
- komunikácia s exekútorským úradom,
- starostlivosť o chod pobočky (uvádzanie návštev, nákup kancelárskych potrieb a bežného tovaru).
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca a zázemie v stabilnej nemeckej spoločnosti
Možnosť získať veľa nových vedomostí a rozvíjať sa v oblasti personalistiky
Teambuildingové aktivity na Slovensku aj v zahraničí
Možnosť získať veľa nových vedomostí a rozvíjať sa v oblasti personalistiky
Teambuildingové aktivity na Slovensku aj v zahraničí
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o bližšie informácie nás môžete kontaktovať aj telefonicky.
Ing. Simona Galanžárová
0948 235 317
Ing. Simona Galanžárová
0948 235 317
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou je vodičský preukaz skup. B a ovládanie maďarského jazyka na aktívnej úrovni
- ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- prax v personalistike výhodou
- ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- prax v personalistike výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
https://www.dekra-job.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4822366
Dátum zverejnenia: 3.5.2024
2024-05-03
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: DEKRA kvalifikácia a poradenstvo s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac