Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketingový asistent
DAXEN SLOVAKIA s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacmzda - podľa dohody, možnosť dosiahnuť trinásty plat, taktiež štvrťročné odmeny
1 100 EUR/mesiacmzda - podľa dohody, možnosť dosiahnuť trinásty plat, taktiež štvrťročné odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Plánovanie, organizácia a administratívne zabezpečenie, realizácia marketingových aktivít, v súlade s filozofiou a cieľom spoločnosti a jej zámerom podporiť zákazníkov / členov v ich aktivitách a dosahovaní rastu ich obchodu, v prospech spoločnosti aj zákazníkov / členov,
- Podpora, spolupráca pri organizovaní firemných seminárov, eventov, aktivít spoločnosti, zákazníkov / členov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov a ich preklad z angličtiny do slovenčiny, resp. zo slovenčiny do angličtiny
- koordinácia aktivít spoločnosti v sociálnych médiách, prezentácia na sociálnych sieťach, vrátane kreatívnych činností, aj v angličtine,
- koordinácia, podpora webinárov, seminárov,
- vyhodnocovanie marketingových aktivít spoločnosti a zákazníkov / členov,
- príprava a spracovanie mesačných štatistík / reportov,
- Príprava a spracovanie direct mailových aktivít.
- Podpora, spolupráca pri organizovaní firemných seminárov, eventov, aktivít spoločnosti, zákazníkov / členov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov a ich preklad z angličtiny do slovenčiny, resp. zo slovenčiny do angličtiny
- koordinácia aktivít spoločnosti v sociálnych médiách, prezentácia na sociálnych sieťach, vrátane kreatívnych činností, aj v angličtine,
- koordinácia, podpora webinárov, seminárov,
- vyhodnocovanie marketingových aktivít spoločnosti a zákazníkov / členov,
- príprava a spracovanie mesačných štatistík / reportov,
- Príprava a spracovanie direct mailových aktivít.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Rodinné prostredie firmy podporujúcej zdravý životný štýl, práca v malom kompaktnom tíme, možnosť naučiť sa veľa z rôznych oblastí firmy, čo sa inde nenaučíte, rôznorodá práca v dynamickom prostredí prinášajúcom neustále výzvy,
- Možnosť rotácie na pozíciách, rastu v medzinárodnej firme,
- Možnosť účasti na seminároch a aktivitách spoločnosti,
- Zamestnanecké zľavy na predávané produkty.
- Možnosť rotácie na pozíciách, rastu v medzinárodnej firme,
- Možnosť účasti na seminároch a aktivitách spoločnosti,
- Zamestnanecké zľavy na predávané produkty.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, ekonomika, logistika , marketing, obchod a služby
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Spoľahlivosť pri plnení pridelených úloh načas, kvalitne, zodpovedne a dôsledne,
- samostatnosť pri práci a zároveň schopnosť pracovať tímovo v situáciách, ktoré si to vyžadujú,
- Kreativita, v súlade s cieľom spoločnosti a zákazníkov / členov,
- chuť pracovať na osobnom rozvoji a neustále sa vzdelávať,
- pozitívne vnímanie pracovných výziev,
- ústretové riešenie potrieb zákazníkov, ochota pomôcť,
- pochopenie požiadaviek zákazníkov, pozitívny a asertívny prístup k nim, ako aj k práci a životu,
- podnikateľský duch uchádzača o prácu – vhodne využitý pri práci.
- samostatnosť pri práci a zároveň schopnosť pracovať tímovo v situáciách, ktoré si to vyžadujú,
- Kreativita, v súlade s cieľom spoločnosti a zákazníkov / členov,
- chuť pracovať na osobnom rozvoji a neustále sa vzdelávať,
- pozitívne vnímanie pracovných výziev,
- ústretové riešenie potrieb zákazníkov, ochota pomôcť,
- pochopenie požiadaviek zákazníkov, pozitívny a asertívny prístup k nim, ako aj k práci a životu,
- podnikateľský duch uchádzača o prácu – vhodne využitý pri práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť - MLM systém predaja doplnkov stravy, nápojov, produktov osobnej starostlivosti a kozmetických prípravkov značky DXN. Spoločnosť pôsobí celosvetovo od roku 1993, v súčasnosti na všetkých kontinentoch a na slovenskom trhu je od roku 2011. Opakovane potvrdzuje svoju silnú pozíciu medzi top 100 spoločnosťami priameho predaja na celom svete.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3887317
Dátum zverejnenia: 6.3.2020
2020-03-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Marketingový pracovník, Social media specialist, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: DAXEN SLOVAKIA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac