Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketingový & administratívny servis
DAXEN SLOVAKIA s.r.o.
Miesto práce
Viktorínova 1, Bratislava
Viktorínova 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Plánovanie, organizácia a zabezpečenie, realizácia marketingových aktivít, v súlade s filozofiou a cieľom spoločnosti a jej zámerom podporiť zákazníkov / členov v ich aktivitách a dosahovaní rastu ich obchodu, v prospech spoločnosti aj zákazníkov / členov,
- Podpora, spolupráca pri organizovaní firemných seminárov, eventov, aktivít spoločnosti, zákazníkov / členov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov a ich preklad z angličtiny do slovenčiny, resp. zo slovenčiny do angličtiny
- koordinácia aktivít spoločnosti v sociálnych médiách, prezentácia na sociálnych sieťach, vrátane kreatívnych činností, aj v angličtine,
- koordinácia, podpora webinárov, seminárov,
- spolupráca, komunikácia so zákazníkmi / členmi, lídrami a administratívny a informačno-poradenský servis,
- Sledovanie marketingových nákladov,
- vyhodnocovanie marketingových aktivít spoločnosti a zákazníkov / členov,
- príprava a spracovanie mesačných štatistík / reportov,
- Príprava a spracovanie direct mailových aktivít.
- Podpora, spolupráca pri organizovaní firemných seminárov, eventov, aktivít spoločnosti, zákazníkov / členov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov,
- Príprava, spracovanie, úprava a produkcia propagačných materiálov a ich preklad z angličtiny do slovenčiny, resp. zo slovenčiny do angličtiny
- koordinácia aktivít spoločnosti v sociálnych médiách, prezentácia na sociálnych sieťach, vrátane kreatívnych činností, aj v angličtine,
- koordinácia, podpora webinárov, seminárov,
- spolupráca, komunikácia so zákazníkmi / členmi, lídrami a administratívny a informačno-poradenský servis,
- Sledovanie marketingových nákladov,
- vyhodnocovanie marketingových aktivít spoločnosti a zákazníkov / členov,
- príprava a spracovanie mesačných štatistík / reportov,
- Príprava a spracovanie direct mailových aktivít.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Rodinné prostredie firmy podporujúcej zdravý životný štýl, práca v malom kompaktnom tíme, možnosť naučiť sa veľa z rôznych oblastí firmy, čo sa inde nenaučíte, rôznorodá práca v dynamickom prostredí prinášajúcom neustále výzvy,
- Možnosť rotácie na pozíciách, rastu v medzinárodnej firme,
- Možnosť účasti na seminároch a aktivitách spoločnosti,
- Zamestnanecké zľavy na predávané produkty,
- Zmluva na dobu neurčitú,
- Možnosť dosiahnuť trinásty plat, taktiež štvrťročné odmeny.
- Možnosť rotácie na pozíciách, rastu v medzinárodnej firme,
- Možnosť účasti na seminároch a aktivitách spoločnosti,
- Zamestnanecké zľavy na predávané produkty,
- Zmluva na dobu neurčitú,
- Možnosť dosiahnuť trinásty plat, taktiež štvrťročné odmeny.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, ekonomika, logistika , marketing, obchod a služby
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Spoľahlivosť pri plnení pridelených úloh načas, kvalitne, zodpovedne a dôsledne,
- samostatnosť pri práci a zároveň schopnosť pracovať tímovo v situáciách, ktoré si to vyžadujú,
- Kreativita, v súlade s cieľom spoločnosti a zákazníkov / členov,
- chuť pracovať na osobnom rozvoji a neustále sa vzdelávať,
- pozitívne vnímanie pracovných výziev,
- ústretové riešenie potrieb zákazníkov, ochota pomôcť,
- pochopenie požiadaviek zákazníkov, pozitívny a asertívny prístup k nim, ako aj k práci a životu,
- podnikateľský duch uchádzača o prácu – vhodne využitý pri práci.
- samostatnosť pri práci a zároveň schopnosť pracovať tímovo v situáciách, ktoré si to vyžadujú,
- Kreativita, v súlade s cieľom spoločnosti a zákazníkov / členov,
- chuť pracovať na osobnom rozvoji a neustále sa vzdelávať,
- pozitívne vnímanie pracovných výziev,
- ústretové riešenie potrieb zákazníkov, ochota pomôcť,
- pochopenie požiadaviek zákazníkov, pozitívny a asertívny prístup k nim, ako aj k práci a životu,
- podnikateľský duch uchádzača o prácu – vhodne využitý pri práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť - MLM systém predaja doplnkov stravy, nápojov, produktov osobnej starostlivosti a kozmetických prípravkov značky DXN. Spoločnosť pôsobí celosvetovo od roku 1993, v súčasnosti na všetkých kontinentoch a na slovenskom trhu je od roku 2011. Opakovane potvrdzuje svoju silnú pozíciu medzi top 100 spoločnosťami priameho predaja na celom svete.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3180831
Dátum zverejnenia: 6.9.2017
2017-09-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Marketingový pracovník, Social media specialist, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: DAXEN SLOVAKIA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou