Product & Delivery Specialist pre EcoTank. Šetri s nami životné prostredie!
Datapac s.r.o.
Miesto práce
Elektrárenská, Bratislava
Elektrárenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 000 EUR/mesiac
1 500 - 2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš chuť sa podpísať pod inovatívne riešenie podporujúce životné prostredie?
Máš organizačný talent a vieš pracovať systematicky?
Chceš mať náplň, kde máš všetko pod palcom a nebojíš sa zodpovednosti?
Tak potom určite čítaj ďalej!
Hľadáme kolegu do menšieho tímu pre úspešný technologický startup EcoTank, pod záštitou IT firmy. Jeho vlastnosti ho predurčujú stať sa celosvetovým štandardom... pomôžeš nám v tom?
Čo ťa na tejto pozícií čaká?:
• Budeš sa starať o produkt a zabezpečovať všetko pre podporu jeho predaja
• Tvojou úlohou bude poskytovať aj predpredajnú technickú podporu smerom k zákazníkom
• Dôležité bude najmä analyzovať a plánovať potreby nákupu tovaru a dodanie pre klientov, v čom očakávame maximálnu dôslednosť
• Bežnou súčasťou bude aj objednávanie tovaru vo výrobe na základe požiadaviek a plánu, jeho koordináciu s výrobou a dodávateľmi
• Do úspešného konca sa to nezaobíde bez zabezpečenia logistiky tovaru a závažiek kvapaliny v rámci SR, do EÚ aj mimo EÚ (administratíva, colné/exportné dokumenty a pod.)
• Vedenie skladu, evidencia, preberanie a výdaj tovaru
• V prípade potreby budeš komunikovať s výrobou, klientom či dodávateľmi, takže tá by ti nemala robiť problém
• Mal by si si tykať s výdajkami, preberacími protokolmi, faktúrami či objednávkami, ktoré budú na dennom poriadku
Máš organizačný talent a vieš pracovať systematicky?
Chceš mať náplň, kde máš všetko pod palcom a nebojíš sa zodpovednosti?
Tak potom určite čítaj ďalej!
Hľadáme kolegu do menšieho tímu pre úspešný technologický startup EcoTank, pod záštitou IT firmy. Jeho vlastnosti ho predurčujú stať sa celosvetovým štandardom... pomôžeš nám v tom?
Čo ťa na tejto pozícií čaká?:
• Budeš sa starať o produkt a zabezpečovať všetko pre podporu jeho predaja
• Tvojou úlohou bude poskytovať aj predpredajnú technickú podporu smerom k zákazníkom
• Dôležité bude najmä analyzovať a plánovať potreby nákupu tovaru a dodanie pre klientov, v čom očakávame maximálnu dôslednosť
• Bežnou súčasťou bude aj objednávanie tovaru vo výrobe na základe požiadaviek a plánu, jeho koordináciu s výrobou a dodávateľmi
• Do úspešného konca sa to nezaobíde bez zabezpečenia logistiky tovaru a závažiek kvapaliny v rámci SR, do EÚ aj mimo EÚ (administratíva, colné/exportné dokumenty a pod.)
• Vedenie skladu, evidencia, preberanie a výdaj tovaru
• V prípade potreby budeš komunikovať s výrobou, klientom či dodávateľmi, takže tá by ti nemala robiť problém
• Mal by si si tykať s výdajkami, preberacími protokolmi, faktúrami či objednávkami, ktoré budú na dennom poriadku
Zamestnanecké výhody, benefity
EcoTank je slovenský startup, ktorý sa už zastabilizoval v rámci SR a už žne úspechy v krajinách EÚ aj mimo. Jeho tím sa postupne rozrastá. Výhodou firmy je spriaznenosť so sesterskou firmou Datapac a teda zdieľanie moderných priestorov s terasou, super kolegov a aj benefitov ako:
• prostredie s rodinnou atmosférou, kde si všetci tykáme
• spoločne strávený čas v práci aj mimo práce na neformálnych stretnutiach.
• u nás je srdcom firmy kuchynka- vyskytuje sa tu všetko dôležité: ľudia, čerstvé správy zo sveta, čerstvý chlieb, sladké či slané pečivo, voňavá kávička, čaj či ovocie. Z času na čas sa niekto obetuje a pre všetkých navarí... a to je sveta žiť :P
• spoločné teambuildingy a školenia
• možnosti práce z domu, sick days a dni voľna nad rámec zákona
• angličtina priamo vo firme
• vlastná posilňovňa a vonkajšie ihrisko (tenis, futbal, ping pong...)
• prostredie s rodinnou atmosférou, kde si všetci tykáme
• spoločne strávený čas v práci aj mimo práce na neformálnych stretnutiach.
• u nás je srdcom firmy kuchynka- vyskytuje sa tu všetko dôležité: ľudia, čerstvé správy zo sveta, čerstvý chlieb, sladké či slané pečivo, voňavá kávička, čaj či ovocie. Z času na čas sa niekto obetuje a pre všetkých navarí... a to je sveta žiť :P
• spoločné teambuildingy a školenia
• možnosti práce z domu, sick days a dni voľna nad rámec zákona
• angličtina priamo vo firme
• vlastná posilňovňa a vonkajšie ihrisko (tenis, futbal, ping pong...)
Informácie o výberovom konaní
Zaujalo ťa to a trúfaš si? Tak potom nám zašli svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Budeme sa tešiť .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomika, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - základy
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aby si mal vyššie šance postúpiť ďalej a zvládnuť celú agendu, mal by si mať aspoň 3 roky skúsenosti z:
• produktového manažmentu
• predpredajnej technickej podpory
• vedenia skladovej evidencie
• koordinácie logistiky tovaru
• exportu a logistiky tovaru mimo SR aj EÚ
• fakturácie a evidencie
Čo máš mať, aby si bol na tejto pozícii úspešný?
• Dobrú znalosť AJ
• Dobrú orientáciu v technickej oblasti (technický typ)
• Systematickosť, logiku
• Dobré koordinačné schopnosti
• Silnú zodpovednosť a zmysel pre detail
• Flexibilitu
• Schopnosť pracovať samostatne
• Schopnosť aktívne navrhovať a vytvárať nové riešenia a procesy
• produktového manažmentu
• predpredajnej technickej podpory
• vedenia skladovej evidencie
• koordinácie logistiky tovaru
• exportu a logistiky tovaru mimo SR aj EÚ
• fakturácie a evidencie
Čo máš mať, aby si bol na tejto pozícii úspešný?
• Dobrú znalosť AJ
• Dobrú orientáciu v technickej oblasti (technický typ)
• Systematickosť, logiku
• Dobré koordinačné schopnosti
• Silnú zodpovednosť a zmysel pre detail
• Flexibilitu
• Schopnosť pracovať samostatne
• Schopnosť aktívne navrhovať a vytvárať nové riešenia a procesy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Datapac je firma, v ktorej sa skĺbila viac ako 20 ročná tradícia s inováciami. Hlavnou činnosťou je vývoj a implementácia retailového informačného systému pre siete maloobchodu, čerpacích staníc či gastro biznisu. Spravujeme infraštruktúry našich zákazníkov, zákaznícke systémy v oblasti retailu, datawarehouse a reportingu. V oblasti business intelligence a pokročilej analytiky držíme krok s najnovšími trendmi a technológiami. O našej kvalite vypovedá aj to, že v tom, čo robíme, sme veľmi silnou konkurenciou na európskom trhu.
Ak si o Datapacu ešte nepočul, určite poznáš našich klientov na Slovensku i v zahraničí.
Ak si o Datapacu ešte nepočul, určite poznáš našich klientov na Slovensku i v zahraničí.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Datapac s.r.o.
IP Centrum, Elektrárenská 4, blok B
831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 8
http://www.datapac.sk
IP Centrum, Elektrárenská 4, blok B
831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 8
http://www.datapac.sk
Kontakt
ID: 4032842
Dátum zverejnenia: 12.2.2021
2021-02-12
Lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Koordinátor Spoločnosť: Datapac s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac