Operátor IT Call Centra

DATALAN, a.s.

Miesto práce
Púchovská 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 800,- €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Call centrum DATALANu potrebuje Prozákazníckeho, Počítačovo zdatného, Flexibilného a Ukecaného kolegu so všeobecným prehľadom v IT. Ak si sa v uvedených prívlastkoch našiel, čítaj ďalej stručný popis:
- evidencia a spracovanie zákazníckych požiadaviek na mieste prvého kontaktu so zákazníkom - CallCentra (telefonáty, maily, SW nástroje, ServiceDesk),
- manažment zákazníckych požiadaviek evidovaných v ServiceDesk nástrojoch spoločnosti, kontrola kvality plnenia,
- analýza a riešenie požiadaviek zákazníkov súvisiacich s poskytovanými službami, vzdialená podpora zákazníkov pomocou SW nástrojov,
- práca so znalostnou databázou a výkon činností podľa znalostnej databázy,
- komunikácia so zákazníkmi a partnerskými spoločnosťami cez pridelené komunikačné nástroje,
- príprava prevádzkových reportov podľa pokynov určených nadriadeným,
- administratívne a podporné práce súvisiace s činnosťou oddelenia.

Miesto výkonu práce: Púchovská 8, BA - Rača, od 10/2018 Einsteinova ul., BA - Petržalka

Zamestnanecké výhody, benefity

- príležitosť rozvíjať svoje schopnosti pri realizácii zaujímavých projektov
- práca v mladom a inšpiratívnom kolektíve
- ďalšie výhody, ktoré prináša práca u stabilného lídra slovenského IT trhu

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Poslať spoločnosti životopis", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v Datalane. Ďakujeme :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- vysoká orientácia na zákazníka a výsledok
- schopnosť pohotovo reagovať
- užívateľská znalosť PC nevyhnutná
- flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť
- všeobecný prehľad v IT
- výhodou sú predchádzajúce skúsenosti z call centra, telemarketingu alebo so service desk

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DATALAN na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 30 rokov a je popredným slovenským poskytovateľom inovatívnych biznis riešení a IT služieb. Vieme, že informačné technológie sú prínosom v každej oblasti ľudského života. Našim zákazníkom prinášame široké portfólio kvalitných služieb a inteligentných produktov, ktoré nielen napĺňajú ich potreby, ale sú zdrojom inšpirácie a posúvajú firmy aj spoločnosť o krok vpred. Vďaka našim riešeniam a skúsenostiam môžete mať aj vy k dispozícii najmodernejšie IT služby, a fungovať efektívnejšie a ekologickejšie.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3424978  Dátum zverejnenia: 19.6.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 800,- €