Backoffice pracovník - práca z domu

Data Call

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.05.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3,8 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre rozšírenie nášho tímu, hľadáme šikovných a komunikatívnych ľudí.

Tvojou úlohou bude:

- Dohadovanie obchodných stretnutí pre vybranú lokalitu pre konkrétneho obchodného zástupcu (nepodieľate sa na žiadnom predaji produktov, ani osobne na obchodnom stretnutí)

- Dohadovanie obchodných stretnutí podľa zadania pridelených klientov

- Spracovanie realizovaného hovoru a zapísanie požiadavky do interného systému

- Flexibilná pracovná doba od pondelka do piatka v čase od 08:00 do 19:00 hodiny (min. 6 hodín denne, alebo 30 hodín týždenne)

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas
- odborné a komunikačné školenia
- motivujúce finančné ohodnotenie s bonusmi

Informácie o výberovom konaní

Podmienkou pre "Backoffice pracovník - práca z domu" je vlastný PC s prístupom na internet a slúchadlá s mikrofónom. Práca je vykonávaná z domu s prístupom na internet, cez callcentrový systém. Úvodné jednodňové školenie bude prebiehať v priestoroch spoločnosti Data Call, s.r.o. v Trenčíne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúca prax v predaji telekomunikačných služieb je výhodou, ale nie podmienkou
- komunikačné a argumentačné schopnosti
- práca s počítačom na užívateľskej úrovni - samostatnosť
- flexibilita
- ochota sa učiť
- tímová a osobná zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Data Call, s.r.o. poskytuje služby v oblasti telekomunikácií, realizáciou projektov call centrom - dohadovanie obchodných stretnutí, zákaznícke infolinky, helpdesk, prieskumy verejnej mienky. Zabezpečuje podporu v oblasti zákazníckeho servisu a administratívnej podpory pre obchodné oddelenia a zákaznícke servisy.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3471804  Dátum zverejnenia: 14.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 3,8 EUR/hod.