Operátor zákazníckeho servisu pre spoločnosť SK-NIC, a.s.

DanubiaTel a.s.

Miesto práce
Námestie SNP, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- kontrola a schvaľovanie registrácií domén
- riešenie a spracovanie emailových požiadaviek
- riešenie sporných prípadov, telefonický kontakt s klientom
- telefonická, písomná a osobná komunikácia s externým a interným zákazníkom
- evidencia zmlúv
- práca aj cez víkend (na smeny, každý 4. víkend)

Zamestnanecké výhody, benefity

- výborný pracovný tím
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie, ...)
- zvýhodnený balík produktov SWAN

Informácie o výberovom konaní

Pracovné miesto sa obsadzuje pre spoločnosť SK-NIC, a.s..

Ak Vás pracovná ponuka oslovila a spĺňate požiadavky, zašlite prosím Váš životopis v slovenskom, príp. v anglickom jazyku.
Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme vopred za pochopenie.

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 1 ročná skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- bezchybná gramatika a štylistika
- znalosť obchodnej korešpondencie
- užívateľská znalosť MS Office
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- angažovanosť, asertivita a profesionálny prístup k práci
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám zákazníka a situáciám
- proaktívny prístup, precíznosť
- logické a analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzi aktivity skupiny DanubiaTel, a.s. okrem okrem poskytovania tradičných telekomunikačných služieb a projektov systémovej integrácie patria i oblasti ako sú IT riešenia, internetové médiá či mobilné komunikácie. Holding v súčasnosti priamo zamestnáva 460 ľudí, vrátane spoločných podnikov má až 650 zamestnancov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3236571  Dátum zverejnenia: 8.11.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou