Pracovníčka/pracovník prevádzkovej kancelárie

DANUBIASERVICE a.s.

Miesto práce
Rožňavská 30, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
január 2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou na pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečuje prvý kontakt so zákazníkom s cieľom upevniť jeho väzbu na značku,
- poskytuje prvotný servis - obsluhu zákazníka pri návšteve showroomu (káva, čaj, voda apod.) v čakacej zóne zákazníkov,
- informuje zákazníka o predajných a servisných službách prevádzky s cieľom spríjemniť mu čakanie na požadovanú službu,
- zabezpečuje a vedie evidenciu náhradného odvozu zákazníka, telefonicky alebo osobne , aktualizuje kontaktné údaje,
- spolupracuje so servisnými asistentmi pri rezervácií termínov údržby a opráv vozidiel prostredníctvom objednávacieho modulu,
- zaznamenáva odkazy pre všetky zložky informácie pri prvom kontakte so zákazníkom (telefonické alebo osobné) a neodkladne ich posúva adresátovi,
- zodpovedá za bezproblémový chod v zákazníckej zóne (úprava a čistota, dopĺňanie reklamných prospektov, katalógov o akciách, reklamných pútačov), pult prvého kontaktu so zákazníkom (obsluha a kontrola funkčnosti informačných médií), kuchynka a priestory nápojových automatov (poriadok a čistota v priestoroch, funkčnosť automatov, dopĺňanie nápojov a pohárov na nápoje),
- podpora predajcov a servisných poradcov pri realizácii písomného a telefonického styku so zákazníkmi, napr. telefonické kontaktovanie zákazníka o spokojnosti po vykonaných službách a iné,
- poskytovanie podpory pri distribúcii správ o novinkách a akciách spoločnosti,
- vedenie písomných záznamov súvisiacich s prevádzkou informačného pultu,

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame zázemie stabilnej, dlhodobo na trhu pôsobiacej, kapitálovo silnej a úspešnej spoločnosti (v roku 2015 spoločnosť získala ocenenie DEALER ROKA pre značku Škoda).
- zľavy na nákup vozidiel a príslušenstva značiek Škoda a VW,
- zľavy na servisné práce,
- vlastné stravovacie zariadenie,
- príspevka na stravovanie nad zákonom stanovený limit,
- možnosť dohody na štvordňový pracovný týždeň,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu (systém produktových školení, tréningy servisných zručností)

Informácie o výberovom konaní

Presný termín nástupu bude dohodnutý na pohovore tak, aby vyhovoval obom stranám. Pohovory robíme priebežne, počas celej platnosti ponuky práce.

Na Vaše otázky Vám rád odpovie:
Kontaktná osoba - Ing. Andrea Kostolná
Tel.: 02/ 205 11 105, 0911 47 87 11,
email: [email protected]

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje starostlivo spracujeme a posúdime.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, spĺňajúcich uvádzané požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- priateľsky ladená osobnosť, ktorá pri kontakte so zákazníkmi svojím prístupom vie zabezpečiť komfort a spokojnosť zákazníka,
- zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť,
- flexibilita, ochota učiť sa, orientácia na riešenie potrieb
zákazníka,
- empatia, dobré komunikačné schopnosti, schopnosť
pracovať v kolektíve a pre kolektív - kolektívny úspech,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Autorizovaný predaj vozidiel Škoda a Citroën,
predaj originálneho príslušenstva a servis vozidiel Škoda a Volkswagen, Citroën.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3267638  Dátum zverejnenia: 14.12.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou na pohovore