Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office assistant
DANUBE SOUVENIR s.r.o.
Miesto práce
Laurinská, Bratislava
Laurinská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2019
01.07.2019
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 100 EUR/mesiacod 950€ do 1100€ brutto ( v závislosti od pracovných skúseností), po roku možnosť zvýšenia platu
950 - 1 100 EUR/mesiacod 950€ do 1100€ brutto ( v závislosti od pracovných skúseností), po roku možnosť zvýšenia platu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie podkladov pre účtovníčku
- skladové hospodárstvo
- vybavovanie administratívnych úkonov
- objednávanie a evidencia kancelárskych aj iných potrieb
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava a obstarávanie podkladov či potrebných dokumentov
- príprava mzdových podkladov - dochádzka, komunikácia s účtovníkom,
- zabezpečenie činností súvisiacich s chodom kancelárie a obchodných prevádzok
- plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
- skladové hospodárstvo
- vybavovanie administratívnych úkonov
- objednávanie a evidencia kancelárskych aj iných potrieb
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava a obstarávanie podkladov či potrebných dokumentov
- príprava mzdových podkladov - dochádzka, komunikácia s účtovníkom,
- zabezpečenie činností súvisiacich s chodom kancelárie a obchodných prevádzok
- plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. plat
- možnosť kariérneho rastu,
- služobný telefón aj na súkromné účely,
- využitie cudzích jazykov,
- preplatenie cestovného ( električenky ),
- zamestnanecká zľava na produkty predávané v našich obchodoch - 50%
- možnosť kariérneho rastu,
- služobný telefón aj na súkromné účely,
- využitie cudzích jazykov,
- preplatenie cestovného ( električenky ),
- zamestnanecká zľava na produkty predávané v našich obchodoch - 50%
Informácie o výberovom konaní
Životopis s fotografiou poslať na e-mailovú adresu.
Pracovná doba je len cez týždeň, nepracuje sa cez víkendy.
Jedná sa o pracovný pomer na dobu určitú počas zastupovania na materskej dovolenke.
Pracovná doba je len cez týždeň, nepracuje sa cez víkendy.
Jedná sa o pracovný pomer na dobu určitú počas zastupovania na materskej dovolenke.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Medzinárodná spoločnosť s 5 obchodnými prevádzkami na Slovensku hľadá asistentku na plný úväzok.
Komunikatívnosť, precíznosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť, samostnatnosť.
Komunikatívnosť, precíznosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť, samostnatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sieť maloobchodných predajní s darčekovými predmetmi.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1225815
Dátum zverejnenia: 7.6.2019
2019-06-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: DANUBE SOUVENIR s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 - 1 100 EUR/mesiacod 950€ do 1100€ brutto ( v závislosti od pracovných skúseností), po roku možnosť zvýšenia platu