Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zástupca Facility Managera pre objekt Panorama City II
Danube Facility Services, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou, resp. ihneď
dohodou, resp. ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.100,- € brutto, 13. a 14. plat, stravné lístky v hodnote 4 EUR a 5 dní dovolenky nad rámec ZP.
od 1.100,- € brutto, 13. a 14. plat, stravné lístky v hodnote 4 EUR a 5 dní dovolenky nad rámec ZP.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• v prípade neprítomnosti správcov nehnuteľnosti zabezpečuje riadenie, metodické vedenie a kontrolu zamestnancov patriacich pod technickú správu pridelenej nehnuteľnosti,
• komplexnú správu pridelenej nehnuteľnosti vrátane zimnej a letnej údržby,
• zabezpečenie bezproblémového chodu nehnuteľnosti po technickej stránke,
• v spolupráci s technickým manažérom vytváranie rozpočtov a kalkulácií určených na údržbu nehnuteľnosti,
• vytváranie harmonogramov potrebných revízií, ich následná kontrola a podávanie reportov priamemu nadriadenému,
• plynulé zabezpečovanie potrebných opráv a vedenie ich evidencie,
• kontakt s klientmi nachádzajúcimi sa v priestoroch spravovanej nehnuteľnosti,,
• osobný, telefonický, písomný kontakt so zástupcami rôznych inštitúcií ako napr.: Slovenské elektrárne, Slovenský plynárenský priemysel, Vodárne a kanalizácie a pod.,
• dohľad nad strážnou službou zabezpečujúcou ochranu zverenej nehnuteľnosti,
• riadenie odpadového hospodárstva
• zamestnanec je povinný plniť ostatné úlohy súvisiace s výkonom pracovnej činnosti podľa potrieb zamestnávateľa, pokynov a príkazov priameho nadriadeného, pokiaľ tieto nie sú v rozpore so zákonom
• práca v posunutých zmenách podľa potreby prevádzky objektu, držanie pohotovosti
• komplexnú správu pridelenej nehnuteľnosti vrátane zimnej a letnej údržby,
• zabezpečenie bezproblémového chodu nehnuteľnosti po technickej stránke,
• v spolupráci s technickým manažérom vytváranie rozpočtov a kalkulácií určených na údržbu nehnuteľnosti,
• vytváranie harmonogramov potrebných revízií, ich následná kontrola a podávanie reportov priamemu nadriadenému,
• plynulé zabezpečovanie potrebných opráv a vedenie ich evidencie,
• kontakt s klientmi nachádzajúcimi sa v priestoroch spravovanej nehnuteľnosti,,
• osobný, telefonický, písomný kontakt so zástupcami rôznych inštitúcií ako napr.: Slovenské elektrárne, Slovenský plynárenský priemysel, Vodárne a kanalizácie a pod.,
• dohľad nad strážnou službou zabezpečujúcou ochranu zverenej nehnuteľnosti,
• riadenie odpadového hospodárstva
• zamestnanec je povinný plniť ostatné úlohy súvisiace s výkonom pracovnej činnosti podľa potrieb zamestnávateľa, pokynov a príkazov priameho nadriadeného, pokiaľ tieto nie sú v rozpore so zákonom
• práca v posunutých zmenách podľa potreby prevádzky objektu, držanie pohotovosti
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú nami zadané odborné kritériá, aby svoje profesné životopisy posielali výlučne formou e-mailu .Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Na osobný pohovor budeme pozývať len tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá telefonicky alebo e-mailom. Ostatným ďakujeme.
Príjemný deň.
Príjemný deň.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebníctvo al. strojníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
• Organizačné schopnosti
• Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
• Schopnosť pracovať v tíme
• Kreativita, flexibilita, komunikatívnosť
• Ovládanie práce s PC (Word, Excel, Power Point)
• Vodičský preukaz skupiny B
• Dokonalý prehľad v oblasti a znalosť problematiky
• Organizačné schopnosti
• Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
• Schopnosť pracovať v tíme
• Kreativita, flexibilita, komunikatívnosť
• Ovládanie práce s PC (Word, Excel, Power Point)
• Vodičský preukaz skupiny B
• Dokonalý prehľad v oblasti a znalosť problematiky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá najmä činnosťami spojenými s prenájmom a prevádzkovaním nehnuteľností rôznych typov a zamerania a inými činnosťami s tým súvisiacich (správa nehnuteľností po stránke technickej, administratívnej a obchodnej).
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3398499
Dátum zverejnenia: 23.5.2018
2018-05-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager Spoločnosť: Danube Facility Services, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1.100,- € brutto, 13. a 14. plat, stravné lístky v hodnote 4 EUR a 5 dní dovolenky nad rámec ZP.