Predajca/kyňa moto oblečenia a výbavy jazdca MOTOSHOPU Žubor
DANTEM Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Kostiviarska cesta 10, 974 01 Banská Bystrica
Kostiviarska cesta 10, 974 01 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2021
01.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacpo zaškolení 900€ + % z predaja (šikovný predajca si môže zarobiť aj dvojnásobok)
800 EUR/mesiacpo zaškolení 900€ + % z predaja (šikovný predajca si môže zarobiť aj dvojnásobok)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. firmu, ktorá je synonymom kvality a spoľahlivosti už 23 rokov. Neustále expandujúca spoločnosť zaoberajúca sa predajom motocyklov, štvorkoliek, vodných, snežných skútrov od viacerých svetových výrobcov (YAMAHA, BMW, KAWASAKI, HARLEY DAVIDSON, KTM,VESPA, POLARIS, BRP) pôsobiaca na slovenskom trhu. Servisom a odborným poradenstvom pomáha svojím zákazníkom kvalitne servisovať, diagnostikovať motocykle a iné stroje, všetko čo zákazníci potrebujú.
"Nehľadáme zamestnancov, ale kolegov, ktorých veľkou vášňou je práca pri a s motorkami"
Účel obsadzovanej pozície:
- predaj prémiových produktov našej firmy je procesom neustáleho aktívneho oslovovania potenciálnych zákazníkov, zisťovania ich skutočných túžob a potrieb
- budovanie príjemného a efektívne slúžiaceho prostredia, kde sa každý jeden zákazník cíti skvelo
- zabezpečiť dostatočný príjem pre expanziu firmy efektívnym predajom oblečenia,
príslušenstva a fungovaním predajne
- budovať pozitívne povedomie spoločnosti MOTOSHOP Žubor v oblasti predaja oblečenia a príslušenstva k motocyklom
- vytvárať podmienky pre nadštandardné služby, ktoré zabezpečia to, že sa k nám budú zákazníci vždy s nadšením vracať
- získavať nových klientov firmy MOTOSHOP Žubor, ktorí spontánne šíria dobré meno firmy
- zabezpečovať plnenie stratégie a obchodnej politiky importéra a firmy MOTOSHOP Žubor
Vašou náplňou práce bude:
VŠEOBECNÉ
- ovládať v príslušnom rozsahu produkty a ponuku služieb firmy
- posielanie tovaru cez kuriérov a následne kontaktovanie zákazníka
- prijímať a evidovať reklamácie
- sledovať a nasmerovať alebo vybavovať došlú komunikáciu (import, firma, zákazníci…)
- zúčastňovať sa pravidelných meetingov tímu, marketingových alebo iných akciách organizovaných firmou alebo importérom
- práca v Optivus (zaškolíme)
PREDAJ
- kontrolovať, viesť a zakladať doklady predaja
- pravidelne dopĺňať tovar na showroome, osobitne vystavovať akciový tovar
- zasielať katalógy a cenníky potenciálnym zákazníkom
- objednávanie, evidencia a sklad oblečenia.
- aktívne ponúkať zákazníkom oblečenie, nie len osobne, ale aj interaktívne (telefonicky, sociálne siete, newsletters, atď.)
- aktívna tvorba a neustála aktualizácia databázy zákazníkov v oblasti predaja doplnkov a príslušenstva
- správa e-shop, aktuálnosť produktov
STAROSTLIVOSŤ O ZÁKAZNÍKA
- privítať, obslúžiť
- viesť presnú evidenciu návštevnosti showroomu (traffic showroom)
STAROSTLIVOSŤ O SHOWROOM A JEHO VÝBAVU
- zabezpečenia chodu (zahriaty kávovar, čisté šálky a podšálky, zapnuté TV, osvetlenie)
- merchandising
- zabezpečiť dostatok propagačných materiálov (katalógy, cenníky…) a ich rozmiestnenie
- zabezpečiť dostatok kancelárskych potrieb pre chod showroomu
- zabezpečiť a rozmiestniť mesačníky pre potreby zákazníkov
- kontrolovať stav čistoty a funkčnosť výbavy showroomu
- starostlivosť o priestory a vystavenie oblečenia s aktuálnymi cenami
"Nehľadáme zamestnancov, ale kolegov, ktorých veľkou vášňou je práca pri a s motorkami"
Účel obsadzovanej pozície:
- predaj prémiových produktov našej firmy je procesom neustáleho aktívneho oslovovania potenciálnych zákazníkov, zisťovania ich skutočných túžob a potrieb
- budovanie príjemného a efektívne slúžiaceho prostredia, kde sa každý jeden zákazník cíti skvelo
- zabezpečiť dostatočný príjem pre expanziu firmy efektívnym predajom oblečenia,
príslušenstva a fungovaním predajne
- budovať pozitívne povedomie spoločnosti MOTOSHOP Žubor v oblasti predaja oblečenia a príslušenstva k motocyklom
- vytvárať podmienky pre nadštandardné služby, ktoré zabezpečia to, že sa k nám budú zákazníci vždy s nadšením vracať
- získavať nových klientov firmy MOTOSHOP Žubor, ktorí spontánne šíria dobré meno firmy
- zabezpečovať plnenie stratégie a obchodnej politiky importéra a firmy MOTOSHOP Žubor
Vašou náplňou práce bude:
VŠEOBECNÉ
- ovládať v príslušnom rozsahu produkty a ponuku služieb firmy
- posielanie tovaru cez kuriérov a následne kontaktovanie zákazníka
- prijímať a evidovať reklamácie
- sledovať a nasmerovať alebo vybavovať došlú komunikáciu (import, firma, zákazníci…)
- zúčastňovať sa pravidelných meetingov tímu, marketingových alebo iných akciách organizovaných firmou alebo importérom
- práca v Optivus (zaškolíme)
PREDAJ
- kontrolovať, viesť a zakladať doklady predaja
- pravidelne dopĺňať tovar na showroome, osobitne vystavovať akciový tovar
- zasielať katalógy a cenníky potenciálnym zákazníkom
- objednávanie, evidencia a sklad oblečenia.
- aktívne ponúkať zákazníkom oblečenie, nie len osobne, ale aj interaktívne (telefonicky, sociálne siete, newsletters, atď.)
- aktívna tvorba a neustála aktualizácia databázy zákazníkov v oblasti predaja doplnkov a príslušenstva
- správa e-shop, aktuálnosť produktov
STAROSTLIVOSŤ O ZÁKAZNÍKA
- privítať, obslúžiť
- viesť presnú evidenciu návštevnosti showroomu (traffic showroom)
STAROSTLIVOSŤ O SHOWROOM A JEHO VÝBAVU
- zabezpečenia chodu (zahriaty kávovar, čisté šálky a podšálky, zapnuté TV, osvetlenie)
- merchandising
- zabezpečiť dostatok propagačných materiálov (katalógy, cenníky…) a ich rozmiestnenie
- zabezpečiť dostatok kancelárskych potrieb pre chod showroomu
- zabezpečiť a rozmiestniť mesačníky pre potreby zákazníkov
- kontrolovať stav čistoty a funkčnosť výbavy showroomu
- starostlivosť o priestory a vystavenie oblečenia s aktuálnymi cenami
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti - MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. je firma s viac ako 20-ročnou tradíciou.
- Pracovné zázemie - umožňuje produktívnym, kreatívnym a etickým zamestnancom mať pocit bezpečia a istoty v pracovnom a osobnom živote.
- Možnosť neobmedzeného kariérneho a osobnostného rastu v úspešnej spoločnosti.
- Firemné akcie - pravidelne utužujeme vzťahy v našom kolektíve.
- Pracovné zázemie - umožňuje produktívnym, kreatívnym a etickým zamestnancom mať pocit bezpečia a istoty v pracovnom a osobnom živote.
- Možnosť neobmedzeného kariérneho a osobnostného rastu v úspešnej spoločnosti.
- Firemné akcie - pravidelne utužujeme vzťahy v našom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor (v prípade, ak to epidemiologická situácia nedovolí, bude vybraná iná alternatíva), ktorý sa uskutoční v termíne 07. - 14.02.2021.
Úspešní uchádzač prejde zaškolovacím procesom od 21.02.2021.
Nástup do práce bude 01.03.2021.
Úspešní uchádzač prejde zaškolovacím procesom od 21.02.2021.
Nástup do práce bude 01.03.2021.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.1.2021 (ostáva ešte 9 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
IS Optivus - základy
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
IS Optivus - základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax v oblasti administratívy, v oblasti predaja a obchode. Prax v Optivus výhodou, alebo zaučíme.
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skvelá komunikácia a príjemné vystupovanie
- samostatnosť
- pracovitosť
- samostatnosť
- pracovitosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina DANTEM bola založená v roku 2000 a v súčasnosti je najväčším poskytovateľom inventarizačných služieb v strednej Európe. Z malej rodinnej firmy sme narástli na najvyhľadávanejšiu inventarizačnú spoločnosť so sídlami v piatich krajinách a realizáciami inventúr vo väčšine európskych krajín. Na Slovensku a v Českej republike bol DANTEM priekopníkom outsourcingu inventúr. Spoločnosti skupiny DANTEM poskytujú na jednotlivých trhoch najmä služby inventúr zásob a dlhodobého majetku, dodávky vybavenia na inventúry a mobilný zber dát, ďalej služby mystery shoppingu a špecializované služby pre retail. Spoločným menovateľom našich služieb je spoľahlivosť získaných dát, vysoká efektivita a z nej plynúca úspora nákladov. Medzi klientov skupiny DANTEM patria významné české, slovenské i medzinárodné spoločnosti, najmä maloobchodné reťazce, finančné inštitúcie, hotely, logistické spoločnosti, IT spoločnosti a ďalšie. Ročne vykonávame tisíce inventúr preto sa neustále obzeráme po skvelých ľuďoch, ktorí by sa k nám pridali a pomohli nám byť ešte lepší. O úspech spoločnosti DANTEM Slovensko sa dnes stará viac ako 2 000 zamestnancov. Nových kolegov prijímame v 10 regionálnych pobočkách naprieč celým Slovenskom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 4019946
Dátum zverejnenia: 13.1.2021
2021-01-13
Lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Obchodný zástupca, Odborný predajca, Predavač Spoločnosť: DANTEM Slovensko s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac