Administratívny/a pracovník/čka - Fakturant/ka

DANTEM Slovensko s. r. o.

Miesto práce
Kostiviarska cesta 10, 974 01 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiacpo zaškolení 800€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. firmu, ktorá je synonymom kvality a spoľahlivosti už 23 rokov. Neustále expandujúca spoločnosť zaoberajúca sa predajom motocyklov, štvorkoliek, vodných, snežných skútrov od viacerých svetových výrobcov (YAMAHA, BMW, KAWASAKI, HARLEY DAVIDSON, KTM,VESPA, POLARIS, BRP) pôsobiaca na slovenskom trhu. Servisom a odborným poradenstvom pomáha svojím zákazníkom kvalitne servisovať, diagnostikovať motocykle a iné stroje, všetko čo zákazníci potrebujú.

"Nehľadáme zamestnancov, ale kolegov, ktorých veľkou vášňou je práca pri a s motorkami"

Účel obsadzovanej pozície:
- zabezpečiť dostatočný príjem pre expanziu firmy efektívnym fungovaním v rámci oddelenia OFFICE
- budovať pozitívne povedomie spoločnosti MOTOSHOP Žubor v oblasti starostlivosti o zákazníka
- zabezpečovať plnenie stratégie a plánov predaja spoločnosti MOTOSHOP Žubor.

Vašou náplňou práce bude:
- Obsluha registračnej pokladnice, zodpovednosť za zverenú hotovosť
- Denný report o nejasnostiach a ich následné riešenie z nadriadeným
- Kontrola skladových kariet ,hlavne záporný stav skladu, okamžité riešenie z nadriadeným
- Týždenná príprava dokladov pre účtovníctvo, zoraďovanie a triedenie podľa pokynov vedúceho oddelenia
- Dvíhanie a vybavovanie telefonátov, prípadné zaznamenanie a zadanie úlohy kompetentnému
- Vybavovanie mailov, príp. prerozdeľovanie kompetentným osobám
- Scan dokladov a vkladanie do IS Optivus (zaškolíme)
- Evidencia a triedenie pošty
- Evidencia prevozných značiek
- Naskladňovanie tovaru na základe došlých faktúr
- Fakturácie tovaru a služieb
- Evidencia režijných nákladov
- Intrastat
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb
- Objednávky + evidencia stravných lístkov
- Operatívne riešenie problémov
- Kontrola úhrad faktúr podľa výpisu, zaznamenanie do Optivusu (zaškolíme)
- Kontrola nesplnených úloh „po termíne“ všetkých zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti - MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. je firma s viac ako 20-ročnou tradíciou.
- Pracovné zázemie - umožňuje produktívnym, kreatívnym a etickým zamestnancom mať pocit bezpečia a istoty v pracovnom a osobnom živote.
- Možnosť neobmedzeného kariérneho a osobnostného rastu v úspešnej spoločnosti.
- Firemné akcie - pravidelne utužujeme vzťahy v našom kolektíve.

Informácie o výberovom konaní

Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor (v prípade, ak to epidemiologická situácia nedovolí, bude vybraná iná alternatíva), ktorý sa uskutoční v termíne 07. - 14.02.2021.
Úspešní uchádzač prejde zaškolovacím procesom od 21.02.2021.
Nástup do práce bude 01.03.2021.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2021 (ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
IS Optivus - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborné komunikačné predpoklady,
- výborný motivátor,
- zameraný na výsledok/cieľ,
- zodpovednosť,
- samostatnosť,
- schopnosť zvládať flexibilnú pracovnú náplň a prácu pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina DANTEM bola založená v roku 2000 a v súčasnosti je najväčším poskytovateľom inventarizačných služieb v strednej Európe. Z malej rodinnej firmy sme narástli na najvyhľadávanejšiu inventarizačnú spoločnosť so sídlami v piatich krajinách a realizáciami inventúr vo väčšine európskych krajín. Na Slovensku a v Českej republike bol DANTEM priekopníkom outsourcingu inventúr. Spoločnosti skupiny DANTEM poskytujú na jednotlivých trhoch najmä služby inventúr zásob a dlhodobého majetku, dodávky vybavenia na inventúry a mobilný zber dát, ďalej služby mystery shoppingu a špecializované služby pre retail. Spoločným menovateľom našich služieb je spoľahlivosť získaných dát, vysoká efektivita a z nej plynúca úspora nákladov. Medzi klientov skupiny DANTEM patria významné české, slovenské i medzinárodné spoločnosti, najmä maloobchodné reťazce, finančné inštitúcie, hotely, logistické spoločnosti, IT spoločnosti a ďalšie. Ročne vykonávame tisíce inventúr preto sa neustále obzeráme po skvelých ľuďoch, ktorí by sa k nám pridali a pomohli nám byť ešte lepší. O úspech spoločnosti DANTEM Slovensko sa dnes stará viac ako 2 000 zamestnancov. Nových kolegov prijímame v 10 regionálnych pobočkách naprieč celým Slovenskom.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

DANTEM Slovensko s. r. o.
Blatnická 3
831 02 Bratislava
http://www.dantem.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Eliška Jaďuďová
Tel.: +421948702951
E-mail: poslať životopis
ID: 4019852  Dátum zverejnenia: 13.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac