Manager servisu - prijímací technik motocyklov MOTOHOPU Žubor
DANTEM Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Kostiviarska cesta 10, 974 01 Banská Bystrica
Kostiviarska cesta 10, 974 01 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2021
01.03.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacpo zaškolení 900€ + progresívne odmeňovanie na základe efektivity servisu
800 EUR/mesiacpo zaškolení 900€ + progresívne odmeňovanie na základe efektivity servisu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. firmu, ktorá je synonymom kvality a spoľahlivosti už 23 rokov. Neustále expandujúca spoločnosť zaoberajúca sa predajom motocyklov, štvorkoliek, vodných, snežných skútrov od viacerých svetových výrobcov (YAMAHA, BMW, KAWASAKI, HARLEY DAVIDSON, KTM,VESPA, POLARIS, BRP) pôsobiaca na slovenskom trhu. Servisom a odborným poradenstvom pomáha svojím zákazníkom kvalitne servisovať, diagnostikovať motocykle a iné stroje, všetko čo zákazníci potrebujú.
"Nehľadáme zamestnancov, ale kolegov, ktorých veľkou vášňou je práca pri a s motorkami"
Servisný príjem je výkladná skriňa firmy. Ak funguje servisný príjem, jeho interné činnosti zhmotnené do kvalitnej práce mechanikov a celkový akt prijatia a odovzdania motocyklu či stroja spĺňa náležité pravidlá a zákonitosti, ktoré dnešný zákazník prirodzene očakáva, zákazník sa stáva partnerom a nás ako partnera doporučuje ďalej, šíri spontánne dobré meno našej spoločnosti a samozrejme vždy sa k nám rád vracia.
Vašou náplňou práce bude:
- príjem a manažovanie prác v servise
- efektívne plánovanie a vyhodnocovanie výkonnosti servisu
- starostlivosť o priestory servisného príjmu, servisu a servisného dvora
- vybavovanie potrieb zákazníkov servisu – požiadavky na opravy, reklamácie, garancie
- zabezpečenie efektívneho riadenia a kontrolovania prác v servise
- zachovanie "prémiovosti" vo všetkých ohľadoch komunikácie so zákazníkmi, budovanie pozitívneho mena spoločnosti Motoshop Žubor v oblasti popredajnej starostlivosti o motocykle, získavanie nových klientov, ktorí na základe dobrých skúseností so servisom, šíria dobré meno spoločnosti
- zabezpečovanie plnenia stratégie a obchodnej politiky spoločnosti
"Nehľadáme zamestnancov, ale kolegov, ktorých veľkou vášňou je práca pri a s motorkami"
Servisný príjem je výkladná skriňa firmy. Ak funguje servisný príjem, jeho interné činnosti zhmotnené do kvalitnej práce mechanikov a celkový akt prijatia a odovzdania motocyklu či stroja spĺňa náležité pravidlá a zákonitosti, ktoré dnešný zákazník prirodzene očakáva, zákazník sa stáva partnerom a nás ako partnera doporučuje ďalej, šíri spontánne dobré meno našej spoločnosti a samozrejme vždy sa k nám rád vracia.
Vašou náplňou práce bude:
- príjem a manažovanie prác v servise
- efektívne plánovanie a vyhodnocovanie výkonnosti servisu
- starostlivosť o priestory servisného príjmu, servisu a servisného dvora
- vybavovanie potrieb zákazníkov servisu – požiadavky na opravy, reklamácie, garancie
- zabezpečenie efektívneho riadenia a kontrolovania prác v servise
- zachovanie "prémiovosti" vo všetkých ohľadoch komunikácie so zákazníkmi, budovanie pozitívneho mena spoločnosti Motoshop Žubor v oblasti popredajnej starostlivosti o motocykle, získavanie nových klientov, ktorí na základe dobrých skúseností so servisom, šíria dobré meno spoločnosti
- zabezpečovanie plnenia stratégie a obchodnej politiky spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti - MOTOSHOP ŽUBOR, s.r.o. je firma s viac ako 20-ročnou tradíciou.
- Pracovné zázemie - umožňuje produktívnym, kreatívnym a etickým zamestnancom mať pocit bezpečia a istoty v pracovnom a osobnom živote.
- Možnosť neobmedzeného kariérneho a osobnostného rastu v úspešnej spoločnosti.
- Firemné akcie - pravidelne utužujeme vzťahy v našom kolektíve.
- Pracovné zázemie - umožňuje produktívnym, kreatívnym a etickým zamestnancom mať pocit bezpečia a istoty v pracovnom a osobnom živote.
- Možnosť neobmedzeného kariérneho a osobnostného rastu v úspešnej spoločnosti.
- Firemné akcie - pravidelne utužujeme vzťahy v našom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor (v prípade, ak to epidemiologická situácia nedovolí, bude vybraná iná alternatíva), ktorý sa uskutoční v termíne 07. - 14.02.2021.
Úspešní uchádzač prejde zaškolovacím procesom od 21.02.2021.
Nástup do práce bude 01.03.2021.
Úspešní uchádzač prejde zaškolovacím procesom od 21.02.2021.
Nástup do práce bude 01.03.2021.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.1.2021 (ostáva ešte 15 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Vodičský preukaz
A, B
Počet rokov praxe
- prax na obdobnej pozícii, v predaji a vedení kolektívu, aktívny motocyklista (vodičský preukaz B)
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hovorí sa, že: „prvý stroj predá predajca – druhý až desiaty predá servis“ a preto pozíciu vedúceho servisu a prijímacieho technika BMW Motorrad by mala zastávať osobnosť, ktorá svojou odbornosťou, skúsenosťami a prémiovým vystupovaním dokáže reprezentovať a presadzovať dobré meno spoločnosti Motoshop Žubor.
Zároveň by jej nemala chýbať samostatnosť, prispôsobivosť a flexibilita, pohotovosť a kultivovanosť vystupovania, organizačné a riadiace schopnosti, komunikačné a prezentačné schopnosti, kreativita, schopnosť pracovať v tíme, odolnosť voči mentálnej záťaž, výkonnostný a výsledkovo zameraný typ
Zároveň by jej nemala chýbať samostatnosť, prispôsobivosť a flexibilita, pohotovosť a kultivovanosť vystupovania, organizačné a riadiace schopnosti, komunikačné a prezentačné schopnosti, kreativita, schopnosť pracovať v tíme, odolnosť voči mentálnej záťaž, výkonnostný a výsledkovo zameraný typ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina DANTEM bola založená v roku 2000 a v súčasnosti je najväčším poskytovateľom inventarizačných služieb v strednej Európe. Z malej rodinnej firmy sme narástli na najvyhľadávanejšiu inventarizačnú spoločnosť so sídlami v piatich krajinách a realizáciami inventúr vo väčšine európskych krajín. Na Slovensku a v Českej republike bol DANTEM priekopníkom outsourcingu inventúr. Spoločnosti skupiny DANTEM poskytujú na jednotlivých trhoch najmä služby inventúr zásob a dlhodobého majetku, dodávky vybavenia na inventúry a mobilný zber dát, ďalej služby mystery shoppingu a špecializované služby pre retail. Spoločným menovateľom našich služieb je spoľahlivosť získaných dát, vysoká efektivita a z nej plynúca úspora nákladov. Medzi klientov skupiny DANTEM patria významné české, slovenské i medzinárodné spoločnosti, najmä maloobchodné reťazce, finančné inštitúcie, hotely, logistické spoločnosti, IT spoločnosti a ďalšie. Ročne vykonávame tisíce inventúr preto sa neustále obzeráme po skvelých ľuďoch, ktorí by sa k nám pridali a pomohli nám byť ešte lepší. O úspech spoločnosti DANTEM Slovensko sa dnes stará viac ako 2 000 zamestnancov. Nových kolegov prijímame v 10 regionálnych pobočkách naprieč celým Slovenskom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 4019841
Dátum zverejnenia: 13.1.2021
2021-01-13
Lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Prijímací technik, Vedúci servisu Spoločnosť: DANTEM Slovensko s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac