Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
Zadávateľ údajov do interných systémov (oblasť leteckých a námorných prepráv), m/ž
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Krajná 29, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Krajná 29, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 1000€ základ + 100€ osobné ohodnotenie , konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača
900 - 1 100 EUR/mesiac900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 1000€ základ + 100€ osobné ohodnotenie , konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre naše centrum zdieľaných služieb hľadáme kolegu, ktorý majú vzťah k administratívnej práci, nepotrebujú každodenné výzvy a uprednostňujú monotónnosť a rutinu pred dynamikou. Ak ste zodpovedný, precízne a systémovo uvažujúci človek, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru, pridajte sa k nám.
Čo Vás čaká a neminie:
Práca má skôr rutinnejší a monotónnejší charakter, v podstate Vás každý deň čaká to isté, len s inými dátami :-)
Ak by ste chceli spoznať Vašu potenciálnu šéfku, navštívte tento profil na LinkedIn: linkedin.com/in/petra-gal-803bb285
Čo Vás čaká a neminie:
- nahrávanie údajov o prepravovaných leteckých a námorných zásielkach do interných informačných systémov v stanovených lehotách
- práca s prepravnými dokumentmi (dodacie listy, faktúry a pod.)
- kontrola správnosti zadávaných údajov, ich verifikácia, spracovanie výsledkov do reportov v exceli
- komunikácia o spracovávaných zásielkach s firemnými pobočkami a partnermi po celom svete v angličtine (prevažne písomná forma, ale občas treba zdvihnúť aj telefón a vybaviť veci priamo) - to sú naši klienti a my im poskytujeme zákaznícky servis
- prac. doba: 7:30 - 16:00. Raz týždenne (po skúšobnej dobe) možný homeoffice.
Práca má skôr rutinnejší a monotónnejší charakter, v podstate Vás každý deň čaká to isté, len s inými dátami :-)
Ak by ste chceli spoznať Vašu potenciálnu šéfku, navštívte tento profil na LinkedIn: linkedin.com/in/petra-gal-803bb285
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo u nás nájdete:
- Systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (pravidelná ročná valorizácia miezd, zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.).
- Bezplatné parkovanie v areáli pracoviska.
- Dobrý a súdržný kolektív, čaká na Vás 12 žien a mužov, ktorí sa vedia vzájomne podporiť a ťahať za jeden povraz.
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. A podpora nadriadeného je samozrejmosťou.
- Možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem.
- Možnosť dennej komunikácie v angličtine so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek, lekcie AJ priamo na pracovisku so zahraničným lektorom.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a vedúcou centra zdieľaných služieb Petrou Gal. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Tímová spolupráca - Pokročilý
Analytické myslenie - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Tímová spolupráca - Pokročilý
Analytické myslenie - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva, spracovanie dát, zákaznícky servis
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čím nás oslovíte:
- máte stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, v logistike výhodou (ľahšie pochopíte procesy a vzájomné súvislosti)
- máte už nejakú prax v spracovávaní dát (nie je podmienkou, ale potešilo by)
- radi komunikujete, dokonca aj v angličtine, i keď viete, že nie je perfektná
- baví Vás práca s počítačom a nezľaknete sa nových IT systémov
- ste celkom dobrý v exceli – to je pre nás naozaj dôležité (viete používať rôzne funkcie, napr. VLookup, filtrovanie, spájať údaje z rôznych zdrojov, zoraďovať údaje, vyhľadávať konkrétne dáta, spúšťať makrá a tvoriť kontingenčné tabuľky)
- máte vzťah k administratívnej práci, viete sa pozrieť na detaily, ste precízny (dbáme na presnosť a aktuálnosť spracovávaných dát)
- ste dôsledný, doťahujete veci a neodkladáte ich na nasledujúci deň
- ste analytický typ a viete si spájať informácie do súvislostí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 4474325
Dátum zverejnenia: 28.11.2022
2022-11-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Helpdesk operátor, Koordinátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac