V súčasnosti hľadáme:

Zadávateľ údajov do interných systémov (oblasť leteckých a námorných prepráv), m/ž

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Krajná 29, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 1000€ základ + 100€ osobné ohodnotenie , konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre naše centrum zdieľaných služieb hľadáme kolegu, ktorý majú vzťah k administratívnej práci, nepotrebujú každodenné výzvy a uprednostňujú monotónnosť a rutinu pred dynamikou. Ak ste zodpovedný, precízne a systémovo uvažujúci človek, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru, pridajte sa k nám.

Čo Vás čaká a neminie:
  • nahrávanie údajov o prepravovaných leteckých a námorných zásielkach do interných informačných systémov v stanovených lehotách
  • práca s prepravnými dokumentmi (dodacie listy, faktúry a pod.)
  • kontrola správnosti zadávaných údajov, ich verifikácia, spracovanie výsledkov do reportov v exceli
  • komunikácia o spracovávaných zásielkach s firemnými pobočkami a partnermi po celom svete v angličtine (prevažne písomná forma, ale občas treba zdvihnúť aj telefón a vybaviť veci priamo) - to sú naši klienti a my im poskytujeme zákaznícky servis
  • prac. doba: 7:30 - 16:00. Raz týždenne (po skúšobnej dobe) možný homeoffice.

Práca má skôr rutinnejší a monotónnejší charakter, v podstate Vás každý deň čaká to isté, len s inými dátami :-)
Ak by ste chceli spoznať Vašu potenciálnu šéfku, navštívte tento profil na LinkedIn: linkedin.com/in/petra-gal-803bb285

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
  • Systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (pravidelná ročná valorizácia miezd, zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.).
  • Bezplatné parkovanie v areáli pracoviska.
  • Dobrý a súdržný kolektív, čaká na Vás 12 žien a mužov, ktorí sa vedia vzájomne podporiť a ťahať za jeden povraz.
  • Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
  • Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. A podpora nadriadeného je samozrejmosťou.
  • Možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem.
  • Možnosť dennej komunikácie v angličtine so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek, lekcie AJ priamo na pracovisku so zahraničným lektorom.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a vedúcou centra zdieľaných služieb Petrou Gal. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Tímová spolupráca - Pokročilý
Analytické myslenie - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, spracovanie dát, zákaznícky servis

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
  • máte stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, v logistike výhodou (ľahšie pochopíte procesy a vzájomné súvislosti)
  • máte už nejakú prax v spracovávaní dát (nie je podmienkou, ale potešilo by)
  • radi komunikujete, dokonca aj v angličtine, i keď viete, že nie je perfektná
  • baví Vás práca s počítačom a nezľaknete sa nových IT systémov
  • ste celkom dobrý v exceli – to je pre nás naozaj dôležité (viete používať rôzne funkcie, napr. VLookup, filtrovanie, spájať údaje z rôznych zdrojov, zoraďovať údaje, vyhľadávať konkrétne dáta, spúšťať makrá a tvoriť kontingenčné tabuľky)
  • máte vzťah k administratívnej práci, viete sa pozrieť na detaily, ste precízny (dbáme na presnosť a aktuálnosť spracovávaných dát)
  • ste dôsledný, doťahujete veci a neodkladáte ich na nasledujúci deň
  • ste analytický typ a viete si spájať informácie do súvislostí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 4474325  Dátum zverejnenia: 28.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac