V súčasnosti hľadáme:

Asistentka generálneho riaditeľa s aktívnou angličtinou

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
DACHSER Slovakia a.s., Lozorno, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1 400€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná mzda môže byť dohodnutá vyššia, závisí od praxe a skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte viacročnú prax na pozícii asistentky vedenia medzinárodnej spoločnosti, zaujíma vás projektové riadenie a chceli by ste sa v ňom rozvíjať?
Pre CEO našej spoločnosti zodpovedného za juhovýchodnú Európu hľadáme skúsenú, vysoko profesionálnu osobnú asistentku s výbornými organizačnými schopnosťami a pokročilou angličtinou.
Ak hľadáte zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá ocení Vaše skúsenosti, ste samostatná, máte ten správny asistentský "feeling" a na tejto pozícii sa cítite ako ryba vo vode, budeme sa tešiť na Váš životopis.
Pridajte sa k nám a pracujte pre jedného z najvýznamnejších poskytovateľov logistických služieb v Európe s celosvetovou pôsobnosťou.
Dôležité sú pre nás osobnostné predpoklady, zrelosť a viacročná prax na podobnej pozícii, na veku nezáleží.

Čo Vás na pozícii čaká a neminie:
  • Zabezpečenie služobných ciest generálneho riaditeľa (rezervácia ubytovania, rezervácia leteniek, prepravy, poistenie)
  • Aktualizáciu pracovného kalendára nadriadeného (organizovanie stretnutí a porád, príprava podkladov na stretnutia)
  • Vypracovanie a úprava podkladov vo forme prezentácií na požadovanú formu
  • Príprava zápisov z porád
  • Vedenie, udržiavanie a aktuálnosť firemnej agendy (evidencia dokladov a zmlúv), monitorovanie prebiehajúcich aktivít
  • Spracovanie podkladov vo vzťahu k poisťovniam (služobné cesty, autá a pod.)
  • Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie , vítanie návštev
  • Evidencia, objednávanie, vydávanie, zabezpečenie opráv firemných mobilných telefónov a komunikáciu s dodávateľom týchto služieb
  • Koordináciu služobných ciest pre ostatných zamestnancov spoločnosti (rezervácie leteniek, rezervácia ubytovania, prepravy, poistenie)
  • Aktívna spolupráca a podieľanie sa na organizovaní firemných projektov
  • Ostatné administratívne činnosti (objednávanie občerstvenia, mesačné vyúčtovanie repre fondu a pod.)

Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
  • stabilnú pracovnú dobu v jednozmennej prevádzke 8:00 - 16:30, voľné víkendy a sviatky
  • po skúšobnej dobe 4 dni HO mesačne
  • firemné benefity: pravidelná ročná valorizácia mzdy, zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.
  • naozaj dobrý a súdržný kolektív ľudí, ktorý sa riadi nasledovným: We are not a team because we work together. We are a team because we respect, trust and care for each other
  • zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
  • možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem
  • stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie materiálov, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 32 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Asertívna komunikácia - Pokročilý
Business protokol - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

asistentka pre vyšší manažment v medzinárodnej spoločnosti

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
  • máte viacročnú prax na pozícii asistentky pre vyšší manažment v medzinárodnom prostredí
  • ovládate AJ na pokročilej úrovni, ovládanie NJ je veľkou výhodou
  • ste asertívna, viete zvoliť správny spôsob komunikácie s rôznymi typmi ľudí
  • máte reprezentatívne vystupovanie, kultivovaný slovný a písomný prejav
  • ste dôsledná, precízna, viete sa pozrieť na detaily, doťahujete veci a neodkladáte ich na nasledujúci deň
  • máte logické myslenie a viete si spájať informácie do súvislostí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 4449554  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac