V súčasnosti hľadáme:

Referent obchodu (Pricing Specialist) na pobočke námorných a leteckých prepráv

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Krajná 29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac1100€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 1200€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku námorných a leteckých prepráv v Bratislave hľadáme kolegu, ktorý rád pracuje s číslami, baví ho vytvárať cenové ponuky a hľadať optimálne riešenia výhodné pre firmu i klienta, zároveň rád komunikuje a konverzácia v angličtine mu nerobí problém.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
  • spracovanie cenových ponúk pre námorné a letecké prepravy podľa požiadaviek zákazníkov a jednotlivých oddelení firmy.
  • preverovanie cien, možnosti prepravy s pobočkami a partnermi po celom svete.
  • pravidelná analýza a aktualizácia cenníkov od partnerov spoločnosti
  • monitorovanie spokojnosti kľúčových zákazníkov so službami spoločnosti, získavanie spätnej väzby.
  • prijímanie a zadávanie realizácie objednávok zákazníkov pre ostatné oddelenia v rámci
firmy.
  • dodržiavanie KPI Pricing oddelenia
  • starostlivosť o existujúcich kľúčových zákazníkov, koordináciu projektov pre týchto zákazníkov.
  • evidencia a aktualizovanie všetkých údajov, hlavne podporných v databáze nových a potenciálnych zákazníkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
  • systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, pravidelná ročná valorizácia miezd, ročné odmeny, vernostné odmeny, príspevok na jazykové vzdelávanie a pod.),
  • bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti,
  • stabilnú pracovnú dobu od 8:00 do 16:30 (s možnosťou príchodu do práce medzi 7:30 a 8:30), voľné víkendy a sviatky,
  • prácu v 20-člennom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve (priemerný vek 38 rokov),
  • zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života,
  • možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania, ak budete mať záujem,
  • možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a obchodným manažérom pobočky ASL Františkom Kostihom. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, doprava a logistika výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý
Logické myslenie - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Matematická gramotnosť - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

cenotvorba, obchod, preprava, logistika

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
  • máte ekonomické alebo technické vzdelanie, v oblasti prepravy a logistiky výhodou,
  • prax na rovnakej alebo obdobnej pozícii,
  • zaujíma Vás svet prepravy a logistiky a vidíte v ňom svoju budúcnosť, máte aspoň teoretické znalosti z tejto oblasti,
  • radi komunikujete, dokonca aj v angličtine, hoci viete, že nie je perfektná,
  • Vaša motivácia neklesá, keď Vám veci hneď nevychádzajú podľa Vašich predstáv,
  • máte analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov,
  • máte vzťah k administratívnej práci, uvažujete logicky a dokážete si spájať súvislosti do jedného celku,
  • preferujete dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy,
  • viete pracovať s prioritami a dobre si organizovať svoj pracovný čas,
  • a v neposlednom rade, je Vám jasné, prečo túto prácu chcete a prečo chcete pracovať práve pre nás.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 4185085  Dátum zverejnenia: 18.10.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac