Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
IT koordinátor/IT service desk - vhodné i pre absolventa VŠ z oblasti IT
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou - asap
dohodou - asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1300€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 1400€ základ + 100€ osobné ohodnotenie
1 500 EUR/mesiac1300€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 1400€ základ + 100€ osobné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre naše IT oddelenie v centrále spoločnosti v logistickom parku Lozorno hľadáme všestranného kolegu, ktorý nám bude zabezpečovať technickú (a niekedy aj psychologickú :-) podporu a pomoc pri riešení našich každodenných problémov, zvláštnych otázok a nekončiacich požiadaviek v oblasti HW a SW.
Medzi vaše typické každodenné činnosti bude tiež patriť:
Medzi vaše typické každodenné činnosti bude tiež patriť:
- správa HW a SW,
- inštalácia a príprava koncových IT zariadení,
- podpora mobilných zariadení,
- IT školenie nových zamestnancov,
- nastavenie a podpora Lotus Notes,
- prvotná diagnostika a zaistenie opráv a porúch IT zariadení u servisného partnera,
- poradenstvo, konzultácie a školenia pre používateľov,
- príprava a distribúcia dokumentov informačného typu a manuálov pre používateľov,
- dodržiavanie Lifecycle IT zariadení, evidencia, distribúcia, výber nových modelov,
- správa tlačových serverov, aplikačných serverov a konkrétnych aplikácií u užívateľov, dochádzkových systémov, mzdového systému, kamerových systémov,
- dohľad nad dodržiavaním pravidiel práce s IT,
- komunikácia bezpečnostných rizík a tém smerom k užívateľom (rozširovanie znalostí užívateľov v otázkach IT bezpečnosti),
- odhaľovanie a riešenie incidentov spojených so zabezpečením riešenia pre HW a SW,
- práca s ITSM systémom, postúpenie dopytov a nevyriešených problémov na vyššiu úroveň podpory.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná pracovná doba v jednozmennej prevádzke 8:00 - 16:30, voľné víkendy a sviatky,
- systém benefitov zameraných na zdravie a relax (pravidelná ročná valorizácia miezd, zdravotné voľno, príspevok na jazykové vzdelávanie, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.),
- naozaj dobrý a súdržný kolektív ľudí, ktorý sa riadi nasledovným: We are not a team because we work together. We are a team because we respect, trust and care for each other,
- zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života,
- chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. A podpora nadriadeného je samozrejmosťou,
- možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem,
- stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál,
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež ma môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a finančno-administratívnou manažérkou Ivetou Šurganovou (tiež nájdete na LinkedIn: linkedin.com/in/iveta-surganova). Ak chcete spoznať svojho potenciálneho kolegu na IT oddelení Miloša, pozrite si: linkedin.com/in/miloš-kallo.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SQL - Základy
Microsoft SQL Server - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Administrácia Lotus Notes - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Mierne pokročilý
Microsoft Active Directory - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Administrácia Lotus Notes - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Mierne pokročilý
Microsoft Active Directory - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
správa firemných IT systémov a procesov
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie v oblasti informačných technológií, príp. technického zamerania
- nevyhnutné sú aktívne znalosti z IT, prax v oblasti je potrebná - vyžaduje sa znalosť Windows 10 na pokročilej úrovni, elementárna znalosť Windows AD a sietí
- ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni nevyhnutné, dennodenná komunikácia s kolegami z Nemecka, školenia v zahraničí al. online v AJ
- ochota vzdelávať sa - svet prepravy a logistiky sa neustále mení a vyvíja
- vysoká sebadisciplína pri organizovaní si svojho pracovného času a schopnosť rozhodovať o prioritách
- kreativita a zmysel pre humor sú vítané, musia sa však vtesnať do korporátnych pravidiel
- ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie, ste iniciatívny, spoľahlivý a zodpovedný, s potrebnou dávkou asertivity, tešíme sa na Váš životopis v slovenskom aj anglickom jazyku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 4180751
Dátum zverejnenia: 12.10.2021
2021-10-12
lokalita: Lozorno Pozícia: IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac