V súčasnosti hľadáme:

Referent zákazníckeho servisu

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 950 EUR/mesiac750€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 850€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku v Martine hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorému učaroval svet prepravy a logistiky, rád komunikuje a hľadanie najlepšieho riešenia pre klientov i firmu je pre neho potešením. Ak túžite po dynamickej práci a konverzácia v angličtine (i keď nedokonalá) Vám nerobí problém, neváhajte využiť príležitosť stať sa súčasťou nášho tímu.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
  • príjem a spracovanie objednávok
  • denná komunikácia so zákazníkmi a pobočkami
  • organizovanie skladových operácií podľa požiadaviek zákazníkov a jednotlivých oddelení spoločnosti
  • kontrola plynulého priebehu zásielok v importnom a exportnom smere
  • denné prevedenie inventúry a riešenie nezrovnalostí medzi evidovaným a skutočným stavom zásielok v sklade
  • spracovanie ako aj riešenie informácií o poškodených, chýbajúcich, nadpočetných zásielkach a informovanie odosielateľských pobočiek a zákazníkov o zistených rozdieloch
  • informovanie nadriadených o dôležitých okolnostiach prevádzky skladu (výrazné zmeny ukazovateľov, problémy so zákazníkmi ... )
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
  • práca s interným softwarom
  • pracovná doba od 8:00 do 16:30
  • komunikácia v anglickom jazyku na každodennej báze - nehľadáme perfektnú gramatiku, ale schopnosť dorozumieť sa a vybaviť potrebné náležitosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
  • prácu v menšom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve, kde nájdete slobodných jedincov i viacnásobných rodičov, avšak v prvom rade kolegov, ktorí vedia ťahať za jeden povraz a vzájomne sa podržať, ale sa spolu aj výborne zabaviť
  • komplexné vstupné zaškolenie a možnosť dlhodobého rozvoja a budovania kariéry , ak budete mať záujem
  • priamu podporu nadriadeného a kolegov
  • ľudský prístup pri zaškolení. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto chápeme, že potrebujete čas, aby ste sa všetko naučili. Očakávame náučnú krivku cca 6 mesiacov
  • zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • systém zamestnaneckých benefitov - (zdravotné voľno, fitnescentrum, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny , stravné lístky nad rámec zákona, príspevky na vzdelávanie, lekárske prehliadky v súkromnom zdravotníckom zariadení , teambuildingové aktivity, spoločenské akcie a pod. )
  • príjemné firemné prostredie a pracovné podmienky.

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

24.5.2021 (ostáva ešte 14 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, dopravné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - pokročilý
IBM Lotus Notes - základy
Asertivita - pokročilý
Komunikačné schopnosti - pokročilý
Multitasking - pokročilý
Samostatnosť - pokročilý
Precíznosť - pokročilý
Odolnosť voči stresu - pokročilý
Tímová spolupráca - pokročilý
Organizačná schopnosť - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počet rokov praxe

preprava, logistika, služby zákazníkom
1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborné komunikačné zručnosti v telefonickom a písomnom styku
  • proaktívny prístup k riešeniu operatívnych situácií so zákazníkmi a pobočkami
  • dobrý time manažment, práca s prioritami a systematické konanie, zmysel pre tímovú prácu a orientácia na zákazníka
  • schopnosť riešenia problémov, zvládanie konfliktných situácií, asertivita, aktívny prístup a samostatnosť
  • schopnosť pracovať súčasne na viacerých úlohách
  • preferujete dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy
  • ochota učiť sa nové veci - svet logistiky sa neustále vyvíja a mení
  • prax v oblasti zákazníckeho servisu je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s viac ako 30 600 zamestnancami a 399 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 4074661  Dátum zverejnenia: 4.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac