V súčasnosti hľadáme:

Referent zákazníckeho servisu

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 950 EUR/mesiac750€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 850€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku v Martine hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorému učaroval svet prepravy a logistiky, rád komunikuje a hľadanie najlepšieho riešenia pre klientov i firmu je pre neho potešením. Ak túžite po dynamickej práci a konverzácia v angličtine (i keď nedokonalá) Vám nerobí problém, neváhajte využiť príležitosť stať sa súčasťou nášho tímu.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
  • príjem a spracovanie objednávok
  • denná komunikácia so zákazníkmi a pobočkami
  • organizovanie skladových operácií podľa požiadaviek zákazníkov a jednotlivých oddelení spoločnosti
  • kontrola plynulého priebehu zásielok v importnom a exportnom smere
  • denné prevedenie inventúry a riešenie nezrovnalostí medzi evidovaným a skutočným stavom zásielok v sklade
  • spracovanie ako aj riešenie informácií o poškodených, chýbajúcich, nadpočetných zásielkach a informovanie odosielateľských pobočiek a zákazníkov o zistených rozdieloch
  • informovanie nadriadených o dôležitých okolnostiach prevádzky skladu (výrazné zmeny ukazovateľov, problémy so zákazníkmi ... )
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
  • práca s interným softwarom
  • pracovná doba od 8:00 do 16:30
  • komunikácia v anglickom jazyku na každodennej báze - nehľadáme perfektnú gramatiku, ale schopnosť dorozumieť sa a vybaviť potrebné náležitosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
  • prácu v menšom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve, kde nájdete slobodných jedincov i viacnásobných rodičov, avšak v prvom rade kolegov, ktorí vedia ťahať za jeden povraz a vzájomne sa podržať, ale sa spolu aj výborne zabaviť
  • komplexné vstupné zaškolenie a možnosť dlhodobého rozvoja a budovania kariéry , ak budete mať záujem
  • priamu podporu nadriadeného a kolegov
  • ľudský prístup pri zaškolení. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto chápeme, že potrebujete čas, aby ste sa všetko naučili. Očakávame náučnú krivku cca 6 mesiacov
  • zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • systém zamestnaneckých benefitov - (zdravotné voľno, fitnescentrum, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny , stravné lístky nad rámec zákona, príspevky na vzdelávanie, lekárske prehliadky v súkromnom zdravotníckom zariadení , teambuildingové aktivity, spoločenské akcie a pod. )
  • príjemné firemné prostredie a pracovné podmienky.

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, dopravné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Asertivita - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Multitasking - Pokročilý
Samostatnosť - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Tímová spolupráca - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

preprava, logistika, služby zákazníkom

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborné komunikačné zručnosti v telefonickom a písomnom styku
  • proaktívny prístup k riešeniu operatívnych situácií so zákazníkmi a pobočkami
  • dobrý time manažment, práca s prioritami a systematické konanie, zmysel pre tímovú prácu a orientácia na zákazníka
  • schopnosť riešenia problémov, zvládanie konfliktných situácií, asertivita, aktívny prístup a samostatnosť
  • schopnosť pracovať súčasne na viacerých úlohách
  • preferujete dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy
  • ochota učiť sa nové veci - svet logistiky sa neustále vyvíja a mení
  • prax v oblasti zákazníckeho servisu je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 4074661  Dátum zverejnenia: 4.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac