V súčasnosti hľadáme:

Administratívny pracovník - recepcia

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac750€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 900€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu centrálnu pobočku v Logistickom parku pri Lozorne hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorý má vzťah k administratívnej práci, vie sa orientovať vo svete faktúr a účtovných dokladov, zároveň však rád komunikuje a byť prvou kontaktnou osobou v spoločnosti pre domácich i zahraničných návštevníkov je pre neho prirodzené. Mal by to byť zodpovedný, precízny a na detail orientovaný človek, ktorý dokáže plynule "prepínať" medzi rôznorodými úlohami.

Typické a pravidelné činnosti:
  • prijímanie a evidencia došlých faktúr v internom elektronickom systéme spracovanie faktúr BEST, kontrola a overovanie platnosti údajov a ich prípadná korekcia
  • digitalizácia dokumentov – skenovanie, ich elektronická a fyzická archivácia prostredníctvom špecializovanej techniky a softvéru
  • úzka spolupráca s účtovným oddelením pri spracúvaní došlých dokladov na vstupe i výstupe
  • evidencia prijatej a odoslanej pošty, spolupráca s poštovým kuriérom
  • prijímanie a ohlasovanie návštev a ich evidencia, podávanie malého občerstvenia návštevám
  • prepájanie a vybavovanie telefonických hovorov, prijímanie a odovzdávanie odkazov
  • prijímanie požiadaviek na zabezpečenie kancelárskych potrieb z ostatných oddelení, ich objednávanie a preberanie
  • starostlivosť o firemné priestory (zasadacie miestnosti, kuchynka)
  • ďalšie administratívne úlohy podľa požiadaviek nadriadeného
Veľký dôraz kladieme najmä na:
  • správne zaevidovanie a aktuálnosť všetkých potrebných údajov a náležitostí v elektronickom systéme na spracovanie faktúr BEST
  • dodržiavanie termínov spojených s evidenciou a spracovaním faktúr v systéme BEST

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
  • zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
  • naozaj dobrý a súdržný kolektív ľudí, v ktorom sa budete cítiť komfortne. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. A podpora nadriadeného je samozrejmosťou.
  • stabilnú pracovnú dobu v jednozmennej prevádzke 8:00 - 16:30, voľné víkendy a sviatky
  • možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem.
  • jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať.
  • systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.)
  • stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodná akadémia a pod.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
IBM Lotus Notes - základy
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - základy
Fakturácia - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

fakturácia, administratíva, firemná recepcia, back office
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
  • máte min. stredoškolské vzdelanie, prednostne ekonomického zamerania
  • máte už nejakú prax na administratívnej pozícii a vo vystavovaní a spracovaní faktúr
  • poznáte základné pojmy z oblasti daní a náležitosti účtovných dokladov
  • máte reprezentatívne vystupovanie, kultivovaný slovný a písomný prejav
  • radi komunikujete, dokonca a j v angličtine, i keď viete, že nie je perfektná
  • kamarátite sa s počítačom a nezľaknete sa nových IT systémov a softvérov
  • ste dôsledný, precízny, viete sa pozrieť na detaily, doťahujete veci a neodkladáte ich na nasledujúci deň
  • máte logické myslenie a viete si spájať informácie do súvislostí
  • je Vám jasné, prečo túto prácu chcete a prečo chcete pracovať práve pre nás.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s viac ako 30 600 zamestnancami a 399 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
  • DACHSER Slovakia a.s.
  • Logistické centrum Bratislava

  • Logistický park č. 1126
  • 900 55 Lozorno
  • Tel. číslo: +421 2 6929 6131
ID: 4005469  Dátum zverejnenia: 27.11.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac