Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
Administratívny pracovník - recepcia
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac750€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 900€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača.
750 EUR/mesiac750€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 900€ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu centrálnu pobočku v Logistickom parku pri Lozorne hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorý má vzťah k administratívnej práci, vie sa orientovať vo svete faktúr a účtovných dokladov, zároveň však rád komunikuje a byť prvou kontaktnou osobou v spoločnosti pre domácich i zahraničných návštevníkov je pre neho prirodzené. Mal by to byť zodpovedný, precízny a na detail orientovaný človek, ktorý dokáže plynule "prepínať" medzi rôznorodými úlohami.
Typické a pravidelné činnosti:
Typické a pravidelné činnosti:
- prijímanie a evidencia došlých faktúr v internom elektronickom systéme spracovanie faktúr BEST, kontrola a overovanie platnosti údajov a ich prípadná korekcia
- digitalizácia dokumentov – skenovanie, ich elektronická a fyzická archivácia prostredníctvom špecializovanej techniky a softvéru
- úzka spolupráca s účtovným oddelením pri spracúvaní došlých dokladov na vstupe i výstupe
- evidencia prijatej a odoslanej pošty, spolupráca s poštovým kuriérom
- prijímanie a ohlasovanie návštev a ich evidencia, podávanie malého občerstvenia návštevám
- prepájanie a vybavovanie telefonických hovorov, prijímanie a odovzdávanie odkazov
- prijímanie požiadaviek na zabezpečenie kancelárskych potrieb z ostatných oddelení, ich objednávanie a preberanie
- starostlivosť o firemné priestory (zasadacie miestnosti, kuchynka)
- ďalšie administratívne úlohy podľa požiadaviek nadriadeného
- správne zaevidovanie a aktuálnosť všetkých potrebných údajov a náležitostí v elektronickom systéme na spracovanie faktúr BEST
- dodržiavanie termínov spojených s evidenciou a spracovaním faktúr v systéme BEST
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame:
- zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- naozaj dobrý a súdržný kolektív ľudí, v ktorom sa budete cítiť komfortne. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. A podpora nadriadeného je samozrejmosťou.
- stabilnú pracovnú dobu v jednozmennej prevádzke 8:00 - 16:30, voľné víkendy a sviatky
- možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem.
- jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať.
- systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.)
- stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodná akadémia a pod.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Fakturácia - Základy
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
fakturácia, administratíva, firemná recepcia, back office
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čím nás oslovíte:
- máte min. stredoškolské vzdelanie, prednostne ekonomického zamerania
- máte už nejakú prax na administratívnej pozícii a vo vystavovaní a spracovaní faktúr
- poznáte základné pojmy z oblasti daní a náležitosti účtovných dokladov
- máte reprezentatívne vystupovanie, kultivovaný slovný a písomný prejav
- radi komunikujete, dokonca a j v angličtine, i keď viete, že nie je perfektná
- kamarátite sa s počítačom a nezľaknete sa nových IT systémov a softvérov
- ste dôsledný, precízny, viete sa pozrieť na detaily, doťahujete veci a neodkladáte ich na nasledujúci deň
- máte logické myslenie a viete si spájať informácie do súvislostí
- je Vám jasné, prečo túto prácu chcete a prečo chcete pracovať práve pre nás.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 4005469
Dátum zverejnenia: 27.11.2020
2020-11-27
lokalita: Lozorno Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Recepčná, Účtovník Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac