V súčasnosti hľadáme:

Obchodný zástupca - zberná preprava, pobočka Martin

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac+ vianočné odmeny, ročné bonusy z obratu, pravidelná valorizácia mzdy, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku v Martine hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorí majú skúsenosti s obchodovaním v oblasti prepravných alebo logistických služieb, vedia vytvárať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi a majú „nos“ na vyhľadávanie obchodných príležitostí.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
  • Organizovanie obchodných rokovaní, prezentácia riešení pre zákazníkov s cieľom optimalizovať ich náklady v logistike a preprave. Spracovanie záznamov zo stretnutí
  • Získavanie nových zákazníkov a starostlivosť o existujúcich zákazníkov v spolupráci s obchodným tímom spoločnosti
  • Získavanie aktuálnych informácií o situácii na slovenskom trhu, o konkurencii a novovzniknutých spoločnostiach a budovanie databázy potenciálnych zákazníkov
  • Komunikácia so zákazníkmi ohľadom ich spokojnosti so službami spoločnosti
  • Evidencia zákazníkov, relevantných údajov, kontaktov
  • Spracovanie cenových ponúk na prepravu alebo zadanie na spracovanie jednotlivým oddeleniam firmy
  • Účasť na projektoch pre kľúčových zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
  • Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie.
  • Priestor pre sebarealizáciu a plánovanie práce. Vo veľkej miere si budete sami organizovať Vaše obchodné aktivity počas dňa, očakávame, že väčšinu času budete tráviť so zákazníkmi v teréne.
  • Možnosť kariérneho rozvoja, ak budete mať záujem.
  • Priateľský a nápomocný tím. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie, budete mat priamu podporu nadriadeného zodpovedného za pobočku a obchodného manažéra, ktorí Vám všetko vysvetlia Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení venovať Vám čas. . Po úvodnom zaškolení a nadobudnutí nevyhnutnej praxe absolvujete tiež školenia v materskej spoločnosti, alebo na pobočkách v zahraničí.,
  • K dispozícii budete mať služobné auto aj na súkromné účely, notebook a mobilný telefón.
  • Prácu s intuitívnymi IT systémami, ktoré ľahko zvládnete.
  • Po skúšobnej dobe systém benefitov, ktoré sú zamerané na podporu zdravia, relax a vzdelávanie

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, doprava a logistika výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
  • Máte stredoškolské, alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa, technické alebo ekonomické zameranie. Potrebné sú elementárne znalosti z oblasti obchodu, ak ste predtým fungovali na obdobnej pozícii v oblasti predaja služieb, alebo technológií, dlhodobých kontraktov a obchodných vzťahov, budete oproti iným uchádzačom vo veľkej výhode.
  • Dôležité je ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom, alebo telefonickom kontakte.
  • Dokážete vytvárať dlhodobé obchodné vzťahy a tiež ste dostatočne trpezlivý v procese získavania obchodu. Dôležitá je vysoká sebadisciplína pri organizovaní si svojho pracovného času a schopnosť rozhodovať o prioritách – v tomto budete mať v značnej miere voľnú ruku.
  • Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom a vodičský preukaz sk. B.
  • Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou.
  • Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 3829782  Dátum zverejnenia: 11.12.2019  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac