Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
Referent charterovej prepravy, Logistické centrum, K letisku 1439, Košice
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 850 EUR/mesiac700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe možné navýšenie mzdy.
700 - 850 EUR/mesiac700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe možné navýšenie mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spolu s novým biznisom rastieme a riešime neustále nové požiadavky našich zákazníkov. Udržať vysokú úroveň našej práce a dobré vzťahy môžeme len s kvalitnými posilami v tíme. Preto hľadáme zodpovedného, precízneho a systémovo uvažujúceho kolegu/kolegyňu, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Hlavnou požiadavkou práce je starostlivosť o diaľkové zásielky zákazníkov, ich sledovanie a kontrola plynulého priebehu v exportnom a importnom smere:
Hlavnou požiadavkou práce je starostlivosť o diaľkové zásielky zákazníkov, ich sledovanie a kontrola plynulého priebehu v exportnom a importnom smere:
- organizovanie, riadenie a koordinácia dopravy tovaru klienta v rámci EU s ohľadom na hospodárnosť, kapacitu a terminované požiadavky klientov.
- aktívne vyhľadávanie prepravných dodávateľov diaľkovej dopravy.
- spracovanie objednávok a kontrola ich správnosti pred zaevidovaním do interného systému.
- dodržiavanie postupov a nariadení stanovených v interných smerniciach a ostatnej dokumentácii spoločnosti DACHSER.
- spolupráca s obchodným oddelením, keďže sa nejedná o pozíciu samostatného špeditéra.
- kooperácia aktivít s domácimi a zahraničnými pobočkami v sieti DACHSER.
- pravidelný telefonický kontakt s existujúcimi zákazníkmi, preverovanie spokojnosti zákazníkov s našimi službami, starostlivosť o zákazníkov (znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni je podmienkou).
- systémová archivácia potvrdených a spracovaných špedičných preberacích dokladov, CMR.
- práca s dopravnými databankami Raal, Timocom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme stabilnou, prosperujúcou spoločnosťou. Hľadáme kolegu, ktorý bude súčasťou priateľského, dynamického tímu. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie, budete fungovať ako "dvojička" s kolegom, ktorý Vám všetko vysvetlí a zaučí Vás. Navyše budete mať priamu podporu nadriadeného zodpovedného za pobočku.
Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme systém zamestnaneckých benefitov, ako napr. zdravotné voľno a vitamínové produkty, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami.
Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme systém zamestnaneckých benefitov, ako napr. zdravotné voľno a vitamínové produkty, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami.
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí zodpovedajú požadovanému profilu. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické, doprava a logistika výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborné komunikačné zručnosti v telefonickom a písomnom styku.
- Prax v oblasti špedície, dopravy a logistiky je výhodou.
- Dobrý time manažment, práca s prioritami a systematické konanie, zmysel pre tímovú prácu a orientácia na zákazníka.
- Schopnosť riešenia problémov, zvládanie konfliktných situácií, asertivita, aktívny prístup a samostatnosť.
- Schopnosť pracovať súčasne na viacerých úlohách.
- Schopnosť pracovať s prioritami, dobré organizačné zručnosti.
- Znalosť dopravnej infraštruktúry , regiónov a geografie SR a EÚ.
Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3778372
Dátum zverejnenia: 3.10.2019
2019-10-03
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Dispečer, Disponent, Špeditér Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 850 EUR/mesiac700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe možné navýšenie mzdy.