Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
Administratívny pracovník - recepcia
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno, Lozorno
Lozorno, Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2019
1.5.2019
Mzdové podmienky (brutto)
700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 850€ + 100€ osobné ohodnotenie
700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 850€ + 100€ osobné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spolu s novým biznisom rastieme a riešime neustále nové požiadavky našich zákazníkov. Udržať kvalitu našej práce a dobré vzťahy môžeme len s novými posilami v tíme. Preto hľadáme šikovných kandidátov, ktorí hľadajú stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Náplň práce:
Náplň práce:
- prijímanie a prepájanie telefonických hovorov v slovenskom a anglickom jazyku, preberanie a odovzdávanie odkazov
- prijímanie a starostlivosť o prichádzajúcich návštevníkov, zabezpečenie občerstvenia
- vedenie a evidencia prijatej a odoslanej pošty
- spracovanie a distribúcia došlej pošty
- objednávanie kancelárskych potrieb
- zakladanie faktúr na ekonomickom oddelení
- ďalšie administratívne úlohy podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame:
- zázemie v stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života
- stabilnú pracovnú dobu v jednozmennej prevádzke 8:00 - 16:30, voľné víkendy a sviatky
- dlhodobú prácu, ktorá nie je založená na projektoch našich zákazníkov a neskončí sa po ukončení projektu
- ľudský prístup pri zaškolení. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto chápeme, že potrebujete čas, aby ste sa všetko naučili. Očakávame náučnú krivku cca. 6 mesiacov
- moderné prostriedky, ktoré sú jednoducho a intuitívne ovládateľné
- systém benefitov, zameraných na zdravie, relax, vzdelávanie a finančné benefity (vernostné odmeny, ročné odmeny, darčekové poukážky a pod.)
- stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál.
Informácie o výberovom konaní
Sme stabilnou, prosperujúcou spoločnosťou. Hľadáme kolegyňu, ktorá bude súčasťou priateľského, dynamického tímu. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie. Naše IT systému sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať.
Dopravu do práce nezabezpečujeme, nutná vlastná doprava (verejnou dopravou sa do logistického parku Lozorno nedostanete).
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Dopravu do práce nezabezpečujeme, nutná vlastná doprava (verejnou dopravou sa do logistického parku Lozorno nedostanete).
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kolegyňu s veľmi dobrými komunikačnými zručnosťami, ktorá si bude vedieť zorganizovať prácu, má zmysel pre detail, je precízna a má proaktívny prístup k riešeniu pracovných úloh. Keďže sme rastúca, rozvíjajúca sa spoločnosť, radi podporíme Vaše ambície a záujem o kariérny rast. Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni je nevyhnutná. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie, rada sa stretávate s ľuďmi, no zároveň Vám vyhovuje kancelársky typ práce, budeme sa tešiť na Váš životopis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3620413
Dátum zverejnenia: 13.3.2019
2019-03-13
lokalita: okres Malacky Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 850€ + 100€ osobné ohodnotenie